Ach, gemist.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:32 schreef Tussle266 het volgende:
Gek dat alleen deze niet meedoet in de polonaise dit jaar. Ik verwacht over 7 weken ook wel een kleine polonaise. Pipo is ook topsong deze week en zo.
Huh hier is Tame Impala net gestart?quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Blijft een fantastische Broes deze
stream verversenquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Huh hier is Tame Impala net gestart?
Ja niet tijdens deze topsong. Maar de Kink-stream heeft dit wel vaker, dat ie gerust nog tien minuten terug zit dan waar ze live zijnquote:
Nee, Dracula is topsong. Deze is al een jaar of 10 oud.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja niet tijdens deze topsong. Maar de Kink-stream heeft dit wel vaker, dat ie gerust nog tien minuten terug zit dan waar ze live zijn
quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee, Dracula is topsong. Deze is al een jaar of 10 oud.
Muse is net als De Lama's lekker gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mist een beetje bombast en pathos dit
Toen alto nog cool was, duhquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
De meerderheid van de lijst is dus 90s/00s. Geen wonder dat het vaak wel mijn smaak is
Yesss, mijn geheugen doet het nogquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veronica was wel dol op Supertramp ja. FO voor de concertagenda en deze pianosolo werd gebruikt als introtune voor het televisieprogramma Schoolplein met Affred Lagarde (en een dame, weet niet of dat al Siepie Walraven was
Maar niet in deze lijst, daar hoort de band nietquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
School is natuurlijk gewoon top 50 materiaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |