Ja de ochtend leverde opnieuw het meestquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb vandaag hele fijne uren gehoord, laatste paar uren waren meer op en neer
Geen enkel concert zou ik nog in de Arena willen beleven tbhquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Broes live in de ArenA was niet bepaald een religieuze ervaring
Ik was 2 jaar geleden bij Coldplay in de Arena, maar dan zal ik wel dubbel af zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen enkel concert zou ik nog in de Arena willen beleven tbh
Dat zal wel driftig gegalmd hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar geleden bij Coldplay in de Arena, maar dan zal ik wel dubbel af zijn
Ik ga geen flauwe opmerkingen maken over Coldplay als je ook bij Tros Muziekfeest op het plein had kunnen staan. Alles is relatiefquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar geleden bij Coldplay in de Arena, maar dan zal ik wel dubbel af zijn
Niemand haat die muziek meer dan ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga geen flauwe opmerkingen maken over Coldplay als je ook bij Tros Muziekfeest op het plein had kunnen staan. Alles is relatief
Ik denk niet dat Chris naar de Arena kwam om te voetballen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed voetbal wordt m niet. Je moet hopen op twee bevliegingen.
Guano Apes, ik vind er werkelijk niets aan, maar anderen worden er zeer lyrisch van.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:11 schreef Tussle266 het volgende:
Het smurfenlied met iets hardere gitaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |