Tikje laag dit, dit mag gewoon op 130 ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze notering staat hem wel beter dan die in de lijsten van Radio 2.
Ja met dit uur was weinig misquote:Op woensdag 5 november 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Die voorlaatste dag morgen is wel stacked trouwens
Kan helaas niet alles luisteren maar zal proberen er zoveel mogelijk van mee te pakken.
Dit is nog niet de voorlaatste dagquote:Op woensdag 5 november 2025 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja met dit uur was weinig mis
Ohja lees niet goed. Zullen de biertjes van gister zijnquote:Op woensdag 5 november 2025 09:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is nog niet de voorlaatste dag
Daar zal ik alleen morgenavond een beetje van meekrijgen. Vandaag en vrijdag thuis aan het werk, dus kan Kink tenminste opstaanquote:Op woensdag 5 november 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Die voorlaatste dag morgen is wel stacked trouwens
Kan helaas niet alles luisteren maar zal proberen er zoveel mogelijk van mee te pakken.
Oh zuurquote:Op woensdag 5 november 2025 09:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zal ik alleen morgenavond een beetje van meekrijgen. Vandaag en vrijdag thuis aan het werk, dus kan Kink tenminste opstaan
Ik dacht al. Zo'n groot Creed fan?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:07 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk dat ik het komende uur even niet ga werken, want wat er komt maakt werken toch min of meer onmogelijk.
Edit: oh wacht even, dat duurt nog een halfuur.
Dat sowieso, keelklemmuziekquote:Op woensdag 5 november 2025 10:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik dacht al. Zo'n groot Creed fan?
Ik dacht dus ook drie tellen dat die kwam.quote:
Een paar van die uptempo nummers steken er wel bovenuit. Maar die mislukte bluesrockpogingen pakken mij ook niet zo.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Van de grote Kink-namen blijf ik QOTSA wel de minste vinden.
Rammstein hierquote:Op woensdag 5 november 2025 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Van de grote Kink-namen blijf ik QOTSA wel de minste vinden.
Butthole Surfers haal ik altijd door elkaar met Starsailorquote:Op woensdag 5 november 2025 10:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jammer dat het origineel van Butthole Surfers uit de lijst is gevallen
Beiden slang voor anale seks?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Butthole Surfers haal ik altijd door elkaar met Starsailor
Dat is een van de nummers die ik vroeger niks vind en nu nog steeds niks. Terwijl ik vaak wel de alternatieve muziek uit mijn jeugd later juist wel ben gaan waarderen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:17 schreef Tussle266 het volgende:
Loser is wel echt meest 90's nummer op aarde. Het is geen goed nummer, dat is dan weer jammer.
Scatamaranquote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beiden slang voor anale seks?
Dat heb ik ook. Maar als het echt om dat gevoel van de 90's gaat, dan benadert deze dat echt het best. Maar het is geen goede plaat of zo.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de nummers die ik vroeger niks vind en nu nog steeds niks. Terwijl ik vaak wel de alternatieve muziek uit mijn jeugd later juist wel ben gaan waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |