Volgens mij duurt dat strijkersstuk langer dan het gehele gezongen gedeelte van het nummerquote:Op maandag 3 november 2025 16:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je zou een pizza'tje kunnen bellen.
Bij een trein zie je zelden remsporen thoughquote:Op maandag 3 november 2025 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Het is dat ik in de trein zit, anders ging nu het broekje uit.
Ik vind popular wel fijn eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2025 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nada heeft op zich ook wel leuker dan deze gimmick
Nummer is fijn, tekst is een beetje een gimmick, hoewel ironisch bedoeldquote:Op maandag 3 november 2025 17:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind popular wel fijn eigenlijk.
Zo maar echt. Zeker een vol punt beterquote:Op maandag 3 november 2025 18:27 schreef Tussle266 het volgende:
Deze is wel prima. Die 25 lijst is wel echt beter dan die van vorig jaar.
Dit en die van 9 minuten zijn wel lekker op zich, de rest hoeft voor mij nietquote:
Deze kende ik nog niet eigenlijk. Ik had dat nieuwe werk een beetje genegeerd dit jaar.quote:Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit en die van 9 minuten zijn wel lekker op zich, de rest hoeft voor mij niet
Ik heb het een eerlijke kans gegeven en geconcludeerd dat de beste man toch wel íets kanquote:Op maandag 3 november 2025 18:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet eigenlijk. Ik had dat nieuwe werk een beetje genegeerd dit jaar.
Ben benieuwd, er komen er nog 2 is mij verteld.quote:Op maandag 3 november 2025 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het een eerlijke kans gegeven en geconcludeerd dat de beste man toch wel íets kan
Pas 3 nummers uitgebracht en ze zijn stuk voor stuk erg fijn. Ben heel benieuwd naar hun eerste album.quote:Op maandag 3 november 2025 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiqpy is toch wel een heel fijn bandje
Dit is absoluut waar. @Hamlapjes mag volgend jaar niet in deze twee weken op vakantie, hameren we nu even af.quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef Gunner het volgende:
Ik mis een beetje een pdf van de lijst. Wat ze op de site nu hebben staan is waardeloos.
Het is jammer dat ze geen uurlijstjes hebben, maar de desktopweergave waarbij je makkelijk van jaargang kan switchen is best aangenaam. De Top 2000 heeft zoiets niet.quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef Gunner het volgende:
Ik mis een beetje een pdf van de lijst. Wat ze op de site nu hebben staan is waardeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |