Je kunt wel eens pech hebben he.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:55 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk nooit over nagedacht dat Alanis een vlieg in je wijn en net de doodstraf niet ontlopen ongeveer gelijk aan elkaar vindt.
quote:
Volgens mij hadden we toch ook eerst deze in Week 53.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fear Of The Darkhelaas geen liveversie vreugde
Helaas geen live versie neequote:Op woensdag 5 november 2025 09:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fear Of The Darkhelaas geen liveversie vreugde
Die ene keer dat ik em in week 53 hoorde paar jaar geleden om een uur of half 7 wel livequote:Op woensdag 5 november 2025 09:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we toch ook eerst deze in Week 53.
Volgens mij is na het eerste of het tweede jaar al die switch gemaakt. Dus was wel vrij snel, maar ben er vrij zeker van dat we met deze begonnen.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik em in week 53 hoorde paar jaar geleden om een uur of half 7 wel live
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer van NBT moeten ze verbieden.
Vind hem wel lekker, ze hebben veel slechter.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer van NBT moeten ze verbieden.
Toen heb ik hem niet gehoord, dus hier kan ik mee leven.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zat te denken, deze heb ik toch pas nog gehoord? Maar dat was met die 90s lijst van Radio 2.
Maar toch gewoon fraaie songquote:Op woensdag 5 november 2025 09:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is wel een beetje doodgedraaid
Deze notering staat hem wel beter dan die in de lijsten van Radio 2.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toch gewoon fraaie song
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |