Snap ik wel. Deels heel goede nummers, deels meh.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Van de grote Kink-namen blijf ik QOTSA wel de minste vinden.
Dat zeker.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar als het echt om dat gevoel van de 90's gaat, dan benadert deze dat echt het best. Maar het is geen goede plaat of zo.
Hier Pearl Jam. Stukje aardappel dat hierbij ook parten speeltquote:Op woensdag 5 november 2025 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Van de grote Kink-namen blijf ik QOTSA wel de minste vinden.
Voor mij eigenlijk een beetje hetzelfde als QOTSA. Een deel hele goede nummers, maar ook heel veel meh.quote:
Het materiaal van de eerste 3 platen is prima, daarna zit er incidenteel een echt fijne song bij.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een paar van die uptempo nummers steken er wel bovenuit. Maar die mislukte bluesrockpogingen pakken mij ook niet zo.
Mwah, 5 noteringen. Ik zou 10+ een grote Kink-naam noemen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blink 182, is dat typisch Kink en een grote naam? Die nomineer ik nog boven Rammstein.
Dan kan Rammstein mij wel het minst boeien ja. Blink 182 en Volbeat vind ik wel nog een pak vervelender.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, 5 noteringen. Ik zou 10+ een grote Kink-naam noemen.
Muse, Foo Fighters, Pearl Jam, Rammstein, NBT, QOTSA dus. Dat soort werk.
Die draaien ze wel relatief vaak. Maar zou ik niet een van de grote namen noemen vanuit Kink zelf. Anders zijn er nog wel meer niet bijzondere artiesten te noemen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blink 182, is dat typisch Kink en een grote naam? Die nomineer ik nog boven Rammstein.
Bij De Staat geldt een beetje hetzelfde als bij QotSA, maar dan op een lager niveau. Geestig, nietwaar?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij uiteraard De Staat
denken dat ze een soort Tom Waits of Beefheart zijn, maar gewoon stiekem enorme proletenmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |