De classic classic rock? We krijgen nog 1 of 2 Kate's. Nog zeker 1 Zepellin, die ene Aerosmith van Schemer, AC/DC nog 1 of 2 keer, Bowie nog meer dan eens Stones, Beatles allebei nog 1 of 2 keer, Ik heb even niet precies voor ogen welke Floyds we al gehad hebben, maar volgens mij missen we er nog 1 (Wish You Were Here).quote:Op donderdag 6 november 2025 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Radio 2/Top 2000 klassiekers krijgen we nog? Daarmee bedoel ik nummers die ook in de Evergreen Top 1000 niet vreemd zouden uitkomen
Dit is dan wel weer een totaal overbodige notering.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel blij dat 21P zich zo goed handhaaft in deze lijst, in de Top 2000 is het niet veel meer.
Stressed Out is echt meer dan prima. Ja het niveau van Vessel hebben ze nooit meer gehaald, maar toch.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een totaal overbodige notering.
De opties voor week 53 zijn ook matig. Zou dat niet meespelen?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel blij dat 21P zich zo goed handhaaft in deze lijst, in de Top 2000 is het niet veel meer.
Maar haalde het uiteindelijk niet. Jaar ervoor ook nog wel in de Extra 500, net als Heathens trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Radio 2 begon pas bij Stressed Out in te stappen.
En Ride stond vorig jaar toch nog even op nummero 2000?
Ik moest even terugkijken, maar het is inderdaad al zo lang geleden dat die erin stonden. En die andere keuzelijsters stonden er toen al. Dus dat is het niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar haalde het uiteindelijk niet. Jaar ervoor ook nog wel in de Extra 500, net als Heathens trouwens.
Verkapte sollicitatie wellicht.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Noemden ze het nu de Lijst der Lijsten? Dat vind ik toch lichtjes blasfemisch, hoe mooi ik de muziek hier ook vind.
Vaak genoeg heel matige DJ's gehoord op Radio 2 eerlijk gezegdquote:Op donderdag 6 november 2025 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Verkapte sollicitatie wellicht.
Maar sorry, sinds de 2 enige goeie dj's naast Venema weg zijn, zit het er niet echt in
Valt wel mee, ze kunnen alleen niet allemaal met de Top 2000 omgaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vaak genoeg heel matige DJ's gehoord op Radio 2 eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |