Du drugs, du Pain, bu Boursinquote:
Tame Impala - Let It Happen is er ook zo eenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is er zo een die nooit zou mogen stoppen
The Great Dictator wellicht kandidaat Top 2000 ook?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch nog een vleugje hiphop in deze lijst!
The happy one hopelijk kanshebber jaquote:Op woensdag 5 november 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Great Dictator wellicht kandidaat Top 2000 ook?
Iron Sky staat er al inquote:Op woensdag 5 november 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Great Dictator wellicht kandidaat Top 2000 ook?
Up From the Bottom vind ik juist erg goed. Van vorig jaar naast het hoogste geklasseerde nummer dan nog Heavy is the Crown. De rest is minder boeiend.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel klaar met die nieuwe nummers van LP. Buiten die ene die heel hoog staat.
In tijden als deze zie je vooral veel die favorieten voorbij komen ja. Richting plek 100 zalm dat mogelijk wat wisselender zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
De opeenvolging van steeds dezelfde Kink-favorieten begint me vandaag voor t eerst in deze lijst echt tegen te staan
Dat raad ik af.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus die voorlaatste dag kunnen we beter overslaan
als dat voor t eerst in jaren is, zul je wel wat uurtjes missen jaquote:Op woensdag 5 november 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo voor het eerst in jaren naar de kapper. Ze zullen wel niet akkoord gaan met een zenderwissel
Cut my hair into piecesquote:Op woensdag 5 november 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo voor het eerst in jaren naar de kapper. Ze zullen wel niet akkoord gaan met een zenderwissel
Nou ja een kapper die knipt op het ritme van Black Sabbath kun je denk ik beter niet hebbenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Op 9 crimes kom je er nooit meer wegquote:Op woensdag 5 november 2025 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja een kapper die knipt op het ritme van Black Sabbath kun je denk ik beter niet hebben
Was dat de reden dat Crosby, Stills and Nash toch maar niet naar de kapper ging om hun haar te laten knippen. Omdat de kapper Skyradio het opstaan?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |