Deze grolt voor het eerst de lijst in.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja en wat voor 1. Waarom stond deze er vorig jaar niet in?
Bizar wel, eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2025 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grolt voor het eerst de lijst in.
Meen je dit nu? Is dit geen herintreder?quote:Op woensdag 5 november 2025 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grolt voor het eerst de lijst in.
Deze heb ik alleen bij de 3fm-lijstjes gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meen je dit nu? Is dit geen herintreder?
Oh ik ben ook wel verbaasd hierover eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meen je dit nu? Is dit geen herintreder?
Ho ho, da's wel chardonnay hequote:Op woensdag 5 november 2025 14:37 schreef Tussle266 het volgende:
Wel een veelvoorkomende, maar toch een och man hoor, deze. Bovendien eentje waarin vlieg in wijn niet gelijk is aan de doodstraf.
Zit je ook op MusicMeter? Halve dagtaak aan de playlists voor die spelletjesquote:Op woensdag 5 november 2025 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb, zeker dit jaar, Kink wat minder aan gehad vanwege playlistverplichtingen.
FTFYquote:Op woensdag 5 november 2025 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duidelijk dat dit de beste Alanis.
Het probleem met MusicMeter is dat ik daar niet wegkom met raadsels. Hier roep ik gewoon rare dingen en dan lijkt het alsof ik net zoveel weet als jullie.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zit je ook op MusicMeter? Halve dagtaak aan de playlists voor die spelletjes
Editors komen zo ja?quote:
Nee er komen wat week 53 classics, gemixed met b-nummers van KINK regularsquote:
Ik denk dat Darjeeling County dit jaar binnenkomt van The Rooibossquote:Op woensdag 5 november 2025 14:46 schreef Tussle266 het volgende:
Als die Deliver me from nowhere push echt zo groot wordt, dan kunnen we 30 december veel thee zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |