SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Vastgoedmanagement?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
ohhh kan je ook voor mij studeren kwiwi
Het enige wat ik eraan haat is dat ik naar Amsterdam moetquote:
Ben je er nog mee bezig?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bvof toch maar misschien python
kan je het afmaken voor mij
* Nattekat probeert het verband tussen het één en het ander te vindenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bvof toch maar misschien python
kan je het afmaken voor mij
Voelen jullie je ook altijd vies als je thuiskomt uit Amsterdam? Dan wil ik z.s.m. douchenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat ik eraan haat is dat ik naar Amsterdam moet
Neequote:
nee? vind amsterdam leuk. Zou er kunnen wonen denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voelen jullie je ook altijd vies als je thuiskomt uit Amsterdam? Dan wil ik z.s.m. douchen
Oh, dat is het.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neemaar als jij het voor mij leren ?
Kan ik tegen @:recce en @:citizen.erased zeggen dat ik python kan
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je het nog?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier vond ik het nog leuk totdat de wiskundige formules kwamenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je het nog?
str ="Bitterbal is gek!"
print(str)
Ook vooral op m'n telefoon, die meldingen zijn zo groot dat de knop buiten beeld valt en ik dus niks kan afwijzen of weigeren of negeren.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
I still don't care about cookies voor je Chrome browser gebruiken
Je hebt je diploma toch wel?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier vond ik het nog leuk totdat de wiskundige formules kwamen
| 1 2 | if mass_of_bitterbal > 70: do_stapjes(10.000) |
ja dat wel van mijn stap cursusquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt je diploma toch wel?
Kijk, zonder die cursus had je dat niet gekund.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als bitterbal meer dan 70 kilo is doe 10 duizend stapjes?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, zonder die cursus had je dat niet gekund.
Nee, 10 stapjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als bitterbal meer dan 70 kilo is doe 10 duizend stapjes?
Jij bent gezakt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, zonder die cursus had je dat niet gekund.
Decimalen staan achter een punt ipv komma omdat stomme Amerikaanse notatie.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat met die punt in 10.000 gaat fout. Dan wordt het een float.
Ach, hij heeft zelf ook gefaald.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Denk niet dat ik er de brains voor had
Heb je meer gedaan dan ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best veel gedaan al vandaag. En dan is het nog maar 16 uur.
Ik moet echt nog stofzuigen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best veel gedaan al vandaag. En dan is het nog maar 16 uur.
geloof dat dat voornamelijk huidcellen zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft al dat stof ontworpen?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat dat voornamelijk huidcellen zijn?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurvrouw is aan het klussen en er wordt van alles geïnstalleerd en ik hoop niet dat het een airco vlak naast m'n slaapkamerraam of woonkamerraam is.
Maar waarom liggen die op plekken waar ik niet bij kan komen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat dat voornamelijk huidcellen zijn?
zweeft daar naar toe denk ik?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom liggen die op plekken waar ik niet bij kan komen?
Kan het dan niet gelijk naar buiten zweven?quote:
Je moet voor de gein eens door je haren wrijven in fel licht. Heb je meteen je antwoord.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft al dat stof ontworpen?
Ik wist niet dat je roos had!?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens door je haren wrijven in fel licht. Heb je meteen je antwoord.
Dat heb ik al als ik moet bezorgen in de Ajaxlaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voelen jullie je ook altijd vies als je thuiskomt uit Amsterdam? Dan wil ik z.s.m. douchen
Ik ga wraps maken denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:31 schreef Karzai het volgende:
Ik zit aan burrito,s te denken voor vanavond
Zijn daar geen regels voor, dat de buren er geen geluidsoverlast van mogen hebben?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurvrouw is aan het klussen en er wordt van alles geïnstalleerd en ik hoop niet dat het een airco vlak naast m'n slaapkamerraam of woonkamerraam is.
Ja, maar dan nog zal ik zo'n ding blijven horen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn daar geen regels voor, dat de buren er geen geluidsoverlast van mogen hebben?
Waarom zou D66 die geldwolven vragen om mee te regeren?quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou de VVD zich in godsnaam laten verleiden tot samenwerken met de linkse stinkhippies van XR?
Waar het altijd om gaat: macht.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou de VVD zich in godsnaam laten verleiden tot samenwerken met de linkse stinkhippies van XR?
Een meerderheid is wel fijn. En anders moet je al het linkse gruis bij elkaar vegen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou D66 die geldwolven vragen om mee te regeren?
Ja dat wel, maar ik ben een beetje een fanatieke tegenstander van de VVD.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een meerderheid is wel fijn. En anders moet je al het linkse gruis bij elkaar vegen.
Omdat dat struikelblok bij de onderhandelingen aangekaart kan worden. Ik heb ook een hekel aan die partij om die XR vleugel, maar er is genoeg.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Nederland is 30 procent links en 70 procent rechts, de andermansgeldweggevers zullen wel moeten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou D66 die geldwolven vragen om mee te regeren?
Robbie zal ook niet dol op Dillie zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ben een beetje een fanatieke tegenstander van de VVD.
Roffa centraal??quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Net van spoor 14 naar spoor 4 gerend. Was best lekker
We werken al het minste van alle Europeanen, wat lul je toch weer dom.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker over Links. Laat Nederland maar eens genietuh.
Was wel een kleine gok. Ik heb echt geen idee hoe groot de stations zijn in de Randstad en de rest van Nederland. Ik weet eigenlijk alleen dat Eindhoven maar klein is met 6 sporen. Maar ja dat is ook wel weer verklaarbaar als je kijkt naar de ligging in het landquote:
Ik was even ervoor op een nóg groter station maar daar hoefde ik niet te rennenquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel een kleine gok. Ik heb echt geen idee hoe groot de stations zijn in de Randstad en de rest van Nederland. Ik weet eigenlijk alleen dat Eindhoven maar klein is met 6 sporen. Maar ja dat is ook wel weer verklaarbaar als je kijkt naar de ligging in het land
Ik moest gisteren overigens weer bezorgen in de wijk waar dat kantoor stond van je vorige werkgever, maar had geen post voor dat adres. Zit volgens mij inmiddels vanalles daar, onder andere de overburen Volgens de site van die oud-werkgever zitten ze nog daar, maar ik betwijfel dat...quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was even ervoor op een nóg groter station maar daar hoefde ik niet te rennen
Omdat we zo productief zijn. En omdat we relatief veel vrouwen aan het werk hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We werken al het minste van alle Europeanen, wat lul je toch weer dom.
Ik heb begrepen dat ze daar niet meer zittenquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren overigens weer bezorgen in de wijk waar dat kantoor stond van je vorige werkgever, maar had geen post voor dat adres. Zit volgens mij inmiddels vanalles daar, onder andere de overburen Volgens de site van die oud-werkgever zitten ze nog daar, maar ik betwijfel dat...
Keihard gewerkt vandaag. Presentaties bijgewoond, lekkere hapjes gegetenquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat we zo productief zijn. En omdat we relatief veel vrouwen aan het werk hebben.
Echte harde werk doen de buitenlanders.
Gerend voor de treinquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keihard gewerkt vandaag. Presentaties bijgewoond, lekkere hapjes gegeten
Moet je hard rennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, thuis. 12.091 stapjes maar weer. En jullie raden nooit wat ik net gedaan heb
Een snoepsleutel gekocht met je 50 cent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele politiek is een flop.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Haags kijkt weg voor het geflop van Dilan.
Tss
Vanavond RTL4 kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Oké het is nog geen half zeven en ik heb m'n werk voor vandaag af en m'n pc staat uit. Ik heb de hele avond. Dit is eng. Dit heb ik al maanden niet gehad. Dit ben ik niet gewend. Dit voelt raar. Dit is niet goed?
Nu denk ik wel aan de facturen die ik nog kan schrijven en dat ik alvast iets voor morgen kan doen.
Ik had vandaag een erg drukke dag. Heb niet echt het nieuws gevolgd nog. Dat ga ik vanavond even doen, of niet want ik voel me niet heel erg fit laatste dagen. Gisteravond lag ik ook al om 20.00 knock-outquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Haags kijkt weg voor het geflop van Dilan.
Tss
Neequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snoepsleutel gekocht met je 50 cent?
Ja dat ga ik ook doen en rap wat, want over 2 uur lig ik alweer in bedquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Of ik ga eens aan het eten beginnen.
Gaat vooral om Dilan die liever nieuwe verkiezingen lijkt te willen dan bij te dragen aan een kabinet die niet rechts maar centrum is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had vandaag een erg drukke dag. Heb niet echt het nieuws gevolgd nog. Dat ga ik vanavond even doen, of niet want ik voel me niet heel erg fit laatste dagen. Gisteravond lag ik ook al om 20.00 knock-out
Mwah die draait wel bij hoor. Ze zet gewoon hoog in nu.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat vooral om Dilan die liever nieuwe verkiezingen lijkt te willen dan bij te dragen aan een kabinet die niet rechts maar centrum is.
Heh, ben je weer vader geworden?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik word zo ongelooflijk moe van die uitgerangeerde paardensnollen op het consultatiebureau.
Alsof nieuwe verkiezingen wat uit gaan maken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat vooral om Dilan die liever nieuwe verkiezingen lijkt te willen dan bij te dragen aan een kabinet die niet rechts maar centrum is.
Nee mijn dochter moet weer een nieuwe vaccinatie want onlangs 10 geworden. Ja prima maar dan krijg je dus een brief thuis wanneer je verwacht wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heh, ben je weer vader geworden?
In mijn kringen werd het woord concentratiebureau gebruikt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik word zo ongelooflijk moe van die uitgerangeerde paardensnollen op het consultatiebureau.
Dacht dat het consultatiebureau alleen voor baby’s en peuters isquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee mijn dochter moet weer een nieuwe vaccinatie want onlangs 10 geworden. Ja prima maar dan krijg je dus een brief thuis wanneer je verwacht wordt.
En dat zijn natuurlijk van die meest onlogische pleuris tijden waarop niemand kan behalve die totaal niet flexibele uitgerangeerde paardensnollen.
Ga dan maar eens bellen om de afspraak te verzetten. Nou je trekt ze nog net niet door de telefoon heen.
Oh ik hoor consternatiebureauquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn kringen werd het woord concentratiebureau gebruikt.
Nee, daarom ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof nieuwe verkiezingen wat uit gaan maken.
Ja dacht ik ook altijd. Dacht ook oprecht dat het vaccinatieprogramma altijd maar tot een jaar of 7 was of zo. Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat het consultatiebureau alleen voor baby’s en peuters is
Haags_minuutje alweer 10 jaar
Ik was ook zoiets, maar in principe hoor je die laatste te krijgen als je 9 bent.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook altijd. Dacht ook oprecht dat het vaccinatieprogramma altijd maar tot een jaar of 7 was of zo. Blijkbaar niet dus.
Mijn moeder zei gister nog dat ik mijn laatste kreeg toen ik 11 was.
Kan ook, dan zal mijn ma zich vergist hebben misschienquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was ook zoiets, maar in principe hoor je die laatste te krijgen als je 9 bent.
Of misschien hebben ze je voor de grap nog wat extra spuiten gegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ook, dan zal mijn ma zich vergist hebben misschien
Met 12/13 ofzo krijgen ze de laatstequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook altijd. Dacht ook oprecht dat het vaccinatieprogramma altijd maar tot een jaar of 7 was of zo. Blijkbaar niet dus.
Mijn moeder zei gister nog dat ik mijn laatste kreeg toen ik 11 was.
Ik weet nog dat ik echt met afstand de oudste van de kinderen was bij die prikquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ook, dan zal mijn ma zich vergist hebben misschien
Ik moet me meer verdiepen in die partijprogramma'squote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daarom ook
Hooguit gaan rechtse idioten dan weer 'strategisch' op de VVD stemmen.
Lange wachttijden voordat een filmpje begint soms hè?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Youtube begint echt flinke kuren te hebben in Firefox
De oorlog tegen adblockers is nog steeds volle bak gaande.
Jij hoeft alleen maar te weten wie de vroemvroempartij is toch?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet me meer verdiepen in die partijprogramma's
Soms even F5en ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Ja, de mijnequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar te weten wie de vroemvroempartij is toch?
Soms moet ik nog een keer refreshen zelfs. En op m'n laptop net werkte het helemaal niet meer in een incognitovenster (normaal lost incognito het juist op).quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Lange wachttijden voordat een filmpje begint soms hè?
Brave gebruiken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
PvAL, Partij voor AutoLiefhebbers.quote:
Oh, dat heb ik tot nu toe nog niet gehad. Ik heb wel af en toe dat een tab met YouTube heel veel CPU gebruikt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moet ik nog een keer refreshen zelfs. En op m'n laptop net werkte het helemaal niet meer in een incognitovenster (normaal lost incognito het juist op).
Denk niet dat dat heel snel een probleem gaat zijn met mijn Ryzen 9700Xquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik tot nu toe nog niet gehad. Ik heb wel af en toe dat een tab met YouTube heel veel CPU gebruikt.
Verkapte ik-heb-een-monster-pc-post.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat dat heel snel een probleem gaat zijn met mijn Ryzen 9700X
Mijn pc is echt veel te krachtig voor hoe veel ik hem nog gebruik, maar dat heeft z'n voordelen.
Mijn PC begint bejaard te worden. Intel i7-8700K met een 1080Ti. Die 1080Ti was wel echt een briljante koop.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat dat heel snel een probleem gaat zijn met mijn Ryzen 9700X
Mijn pc is echt veel te krachtig voor hoe veel ik hem nog gebruik, maar dat heeft z'n voordelen.
3070 RTX hier. Wel al een paar jaar oud. Volgend jaar een andere pc denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn PC begint bejaard te worden. Intel i7-8700K met een 1080Ti. Die 1080Ti was wel echt een briljante koop.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-monster-pc-post.
Ik zit op een M1 Air en kan het hier ook gewoon allemaal volgenquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom van een M3 en heb nu een M1. Ik word knettergek van dat dingquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op een M1 Air en kan het hier ook gewoon allemaal volgen
Beter dan de mijnequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat dit ook de laatste videokaart ooit zijn die nog twee hdmi-poorten heeft. Ik heb me vorig jaar echt de pleuris zitten zoeken naar een 4060 die er twee heeft. Om die tweede vervolgens zo goed als nooit meer te gebruiken, maar ach. Ik heb de optie om mijn computer met mijn tv in de woonkamer te verbinden, en daar gaat het om.
Weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op een M1 Air en kan het hier ook gewoon allemaal volgen
Je kon je monitoren niet gewoon met DisplayPort aansluiten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat dit ook de laatste videokaart ooit zijn die nog twee hdmi-poorten heeft. Ik heb me vorig jaar echt de pleuris zitten zoeken naar een 4060 die er twee heeft. Om die tweede vervolgens zo goed als nooit meer te gebruiken, maar ach. Ik heb de optie om mijn computer met mijn tv in de woonkamer te verbinden, en daar gaat het om.
Ik wacht nog wel even op de M5 voor ik een nieuwe haalquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom van een M3 en heb nu een M1. Ik word knettergek van dat ding
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)lie-excuses-aan.html
Macciequote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom van een M3 en heb nu een M1. Ik word knettergek van dat ding
Allemaal BMW-rijders hier.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even op de M5 voor ik een nieuwe haal
Oh dat verklaart.quote:
Dat dacht ik dus ookquote:
M-chips waar zelfs die-hard pc-nerds een zwak voor hebbenquote:
ruim een hele stop onderbelichtquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Meestal komen die kleuren niet goed over op een camera, maar hier wel.
Ik verloochen mijn Godin niet voor zo'n bakquote:
Ik heb twee monitors die op DP zitten een een tv in de slaapkamer op één van de twee hdmi-poorten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kon je monitoren niet gewoon met DisplayPort aansluiten?
Ik zou volgend jaar een nieuwe moeten krijgen wegen verwachte levensduur van 5 jaar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even op de M5 voor ik een nieuwe haal
Nee, ik heb het over de idioot die in mijn achterbak zit te duwen.quote:
Ik ga even opzoeken wat het is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
M-chips waar zelfs die-hard pc-nerds een zwak voor hebben
Wij zijn allen haters van Apple die diep van binnen weten dat die laptops echt zonder twijfel top zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
M-chips waar zelfs die-hard pc-nerds een zwak voor hebben
Ik krijg hem niet, ik moet dat zelf kopenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou volgend jaar een nieuwe moeten krijgen wegen verwachte levensduur van 5 jaar.
Ook dat is een BMW-rijderquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de idioot die in mijn achterbak zit te duwen.
als dat ding aan staat hoeft zn thermostaat niet omhoogquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo hield ik mijn kantoor warm in mijn oude huisquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat ding aan staat hoeft zn thermostaat niet omhoog
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat ding aan staat hoeft zn thermostaat niet omhoog
Door een dikke game op te starten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo hield ik mijn kantoor warm in mijn oude huis
Nee, videobewerkingquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door een dikke game op te starten?
Ja en daarna een kopje thee met een stukje chocolade erbijquote:
Nog steeds wel hoor, maar dat is gewoon Nizziequote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds wel hoor, maar dat is gewoon Nizzie
Speakers in zijn hol steken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
We hebben hier iemand in de straat die altijd graag even moet laten horen dat zijn speakers in de auto heel luid kunnen.
Volgens mij zijn die beestjes populairder dan Jip en Janneke zelfquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
iedereen al bij de HEMA geweest voor Takkie en/of Siepie ?
Run op nieuwe Takkie en Siepie-knuffels: 'Het gaat heel hard'
Leuke knuffels wel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beestjes populairder dan Jip en Janneke zelf
Wat hadden ze te vertellen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
ja de buukindertjes zijn niet zo marketing geschiktquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beestjes populairder dan Jip en Janneke zelf
Tijd voor een nieuwe vaccinatie dusquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat hadden ze te vertellen?
En dacht dat je kind oud genoeg was dat je daar niet meer heen hoefde. Of heb je een nieuw kind?
Ah ja dat is wel irritantquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee mijn dochter moet weer een nieuwe vaccinatie want onlangs 10 geworden. Ja prima maar dan krijg je dus een brief thuis wanneer je verwacht wordt.
En dat zijn natuurlijk van die meest onlogische pleuris tijden waarop niemand kan behalve die totaal niet flexibele uitgerangeerde paardensnollen.
Ga dan maar eens bellen om de afspraak te verzetten. Nou je trekt ze nog net niet door de telefoon heen.
Ja had daarna bij gelezen.quote:
ik vergeef het je knulquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja had daarna bij gelezen.
Eerst reageren dan lezen. Zoals het hoort.
Ja idd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Ik had ook weer een brief gekregen voor een vaccinatie volgende week geloof ik, geen idee waarvoor die is, maar volgens mij zo'n algemeen griep ding?
Ja ik ben schijnbaar een risicogroepquote:
Ripquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben schijnbaar een risicogroep
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met al mijn ziekenhuisavontuurtjes kom je vrij snel op zo'n lijstquote:
Gelukkig maar.quote:
ja weet ik veel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Stel je voor dat je dat niet deed.
Wat zou ik dan moeten met m'n leven.
Je zou toch verwachten dat nu je half cyborg bent je minder risico hebt. Of zijn ze bang dat je gaat roesten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met al mijn ziekenhuisavontuurtjes kom je vrij snel op zo'n lijstVoordeel is wel dat als ik een keer naar de huisarts moet dat ik gelijk kan langskomen ipv dat ze je telefonisch proberen af te wimpelen
Haal jij die prik wel?quote:
Misschien zijn ze wel bang dat ik een volledige Terminator wordquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat nu je half cyborg bent je minder risico hebt. Of zijn ze bang dat je gaat roesten?
Ja, denk het wel. Al heb ik hem de vorige keer niet gehaaldquote:
Oh dus de vaccinatie is gewoon een update voor alle chips in jequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel bang dat ik een volledige Terminator word
Niet heel de tijd naar Sarah vragen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel bang dat ik een volledige Terminator word
Ik weet eigenlijk ook niet meer of ik die de vorige keer heb gehaaldquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Al heb ik hem de vorige keer niet gehaald
Oeh, misschien upgrade naar T-1000quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dus de vaccinatie is gewoon een update voor alle chips in je
Wordt je vloeibaar?quote:
Kan ik overal doorheen en ben ik onaantastbaarquote:
Mocht je willen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik overal doorheen en ben ik onaantastbaar
Is goed Humpty Dumptyquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik overal doorheen en ben ik onaantastbaar
ja boomknuffelaars zijn bijzondere risico'squote:Op dinsdag 4 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja boomknuffelaars zijn bijzondere risico's
jouw beloning is dus de griepprikquote:
Kan me leukere beloningen bedenkenquote:
Nog beter.quote:
Je wil hem gewoon graag aanraken he.quote:
Zoals etenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie heel die copter niet @:haags
Ieuwquote:
Deze is wel een beetje slecht vriendjequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie heel die copter niet @:haags
Zo is het VOCHTIGE POESJE nou eenmaalquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch maar weer even de verwarming laten lopen en weer wat lucht laten ontsnappen
Ik had preischotel dus kan ook weer wat lucht laten ontsnappenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch maar weer even de verwarming laten lopen en weer wat lucht laten ontsnappen
Uhuhquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het hier over:
[ afbeelding ]
Er hangt helemaal geen camera in mijn huisquote:
1 keer raden waar ik net op stapte toen ik naar buiten gingquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah gezellig kijk je weer mee? Ja het is wel typisch.
Naaktslakquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer raden waar ik net op stapte toen ik naar buiten ging
Een fatbike?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer raden waar ik net op stapte toen ik naar buiten ging
Blijf bijzonder hoe sommige mensen denken dat het nut heeft om moeilijk te doen als er meerdere agenten om je heen staan.quote:
Eens zien hoelang het duurt voor je wijk in beeld is. Als ze daar niet al waren netquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Er hangt helemaal geen camera in mijn huis
Zag er vanavond wel eentje vol op zijn bek gaan toen die stoer wilde doen voor zijn vriendjes, dat vond ik wel vermakelijkquote:
Ik heb geen tv dus ik kan niet mee kijken maar zou me niks verbazen. Genoeg fatbikes hier in de wijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens zien hoelang het duurt voor je wijk in beeld is. Als ze daar niet al waren net
Met je blote voeten er in?quote:
Is toch helemaal geen weer om op blote voeten naar buiten te gaanquote:
Nou ik ga eigenlijk sowieso nooit op blote voeten naar buiten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch helemaal geen weer om op blote voeten naar buiten te gaan
Sommige mensen lopen het hele jaar op blote voeten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch helemaal geen weer om op blote voeten naar buiten te gaan
Maar die snuiven ook himalayazout om tot hun innerlijke chakra's te komenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen lopen het hele jaar op blote voeten.
Plausibelquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die snuiven ook himalayazout om tot hun innerlijke chakra's te komen
Ik ga mn advocaat bellen!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijf bijzonder hoe sommige mensen denken dat het nut heeft om moeilijk te doen als er meerdere agenten om je heen staan.
Met de korte baard? Of de langere baard?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Knappe agent. Tering. Binnenkort maar eens iemand beroven daar. Die hebben ze nog te goed.
Kortequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Met de korte baard? Of de langere baard?
Als ik in Maastricht ben hoop ik ook nog steeds dat ik agente Kenia tegen het lijf loopquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Knappe agent. Tering. Binnenkort maar eens iemand beroven daar. Die hebben ze nog te goed.
Onderwerpt die je dan aan een kruisverhoor.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik in Maastricht ben hoop ik ook nog steeds dat ik agente Kenia tegen het lijf loop
Huehuequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderwerpt die je dan aan een kruisverhoor.
Ze mag mij overmeesterenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderwerpt die je dan aan een kruisverhoor.
Wat voor sfeerbeeld?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
Lijkt me grappig als we Dud0r ineens in zo'n sfeerbeeld voorbij zien komen.
Ik kom niet buiten dus lijkt mij vrij onmogelijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
Lijkt me grappig als we Dud0r ineens in zo'n sfeerbeeld voorbij zien komen.
Jij zou me niet eens herkennenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor sfeerbeeld?
Denk dat ik me kapot zou schrikken.
Gaat niet samen met jouw aanwezigheid bij vreetmeets.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten dus lijkt mij vrij onmogelijk
Waar jij nooit bij durft te zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat niet samen met jouw aanwezigheid bij vreetmeets.
Naïeve puberquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:06 schreef gianni61 het volgende:
Wat een lief crimineeltje met de blonde agentes
En hoe weet je dan wie ik ben?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit gewoon stiekem een paar tafels verderop om te observeren
Ja dit, kan niet missen. Tenzij Haags er is natuurlijk, maar dan geeft het accent het wel weg.quote:
Ja van die 20 dikkies die er zitten ben ik die ene bollequote:
Gelukkig spreek ik accentloosquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit, kan niet missen. Tenzij Haags er is natuurlijk, maar dan geeft het accent het wel weg.
Ja maar dat hoeft bij de volgende meets niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De sticker met je naam erop was handig.
Ik ben de echte namen van iedereen alweer vergeten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig spreek ik accentloos
[..]
Ja maar dat hoeft bij de volgende meets niet meer
Is lastig hoor. Dezelfde mooie lokken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou en dud0r wel uit elkaar kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |