SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Vastgoedmanagement?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
ohhh kan je ook voor mij studeren kwiwi
Het enige wat ik eraan haat is dat ik naar Amsterdam moetquote:
Ben je er nog mee bezig?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bvof toch maar misschien python
kan je het afmaken voor mij
* Nattekat probeert het verband tussen het één en het ander te vindenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bvof toch maar misschien python
kan je het afmaken voor mij
Voelen jullie je ook altijd vies als je thuiskomt uit Amsterdam? Dan wil ik z.s.m. douchenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat ik eraan haat is dat ik naar Amsterdam moet
Neequote:
nee? vind amsterdam leuk. Zou er kunnen wonen denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voelen jullie je ook altijd vies als je thuiskomt uit Amsterdam? Dan wil ik z.s.m. douchen
Oh, dat is het.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neemaar als jij het voor mij leren ?
Kan ik tegen @:recce en @:citizen.erased zeggen dat ik python kan
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je het nog?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier vond ik het nog leuk totdat de wiskundige formules kwamenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je het nog?
str ="Bitterbal is gek!"
print(str)
Ook vooral op m'n telefoon, die meldingen zijn zo groot dat de knop buiten beeld valt en ik dus niks kan afwijzen of weigeren of negeren.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
I still don't care about cookies voor je Chrome browser gebruiken
Je hebt je diploma toch wel?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier vond ik het nog leuk totdat de wiskundige formules kwamen
| 1 2 | if mass_of_bitterbal > 70: do_stapjes(10.000) |
ja dat wel van mijn stap cursusquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt je diploma toch wel?
Kijk, zonder die cursus had je dat niet gekund.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als bitterbal meer dan 70 kilo is doe 10 duizend stapjes?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, zonder die cursus had je dat niet gekund.
Nee, 10 stapjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als bitterbal meer dan 70 kilo is doe 10 duizend stapjes?
Jij bent gezakt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, zonder die cursus had je dat niet gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |