Nee, daarom ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof nieuwe verkiezingen wat uit gaan maken.
Ja dacht ik ook altijd. Dacht ook oprecht dat het vaccinatieprogramma altijd maar tot een jaar of 7 was of zo. Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat het consultatiebureau alleen voor baby’s en peuters is
Haags_minuutje alweer 10 jaar
Ik was ook zoiets, maar in principe hoor je die laatste te krijgen als je 9 bent.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook altijd. Dacht ook oprecht dat het vaccinatieprogramma altijd maar tot een jaar of 7 was of zo. Blijkbaar niet dus.
Mijn moeder zei gister nog dat ik mijn laatste kreeg toen ik 11 was.
Kan ook, dan zal mijn ma zich vergist hebben misschienquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was ook zoiets, maar in principe hoor je die laatste te krijgen als je 9 bent.
Of misschien hebben ze je voor de grap nog wat extra spuiten gegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ook, dan zal mijn ma zich vergist hebben misschien
Met 12/13 ofzo krijgen ze de laatstequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook altijd. Dacht ook oprecht dat het vaccinatieprogramma altijd maar tot een jaar of 7 was of zo. Blijkbaar niet dus.
Mijn moeder zei gister nog dat ik mijn laatste kreeg toen ik 11 was.
Ik weet nog dat ik echt met afstand de oudste van de kinderen was bij die prikquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ook, dan zal mijn ma zich vergist hebben misschien
Ik moet me meer verdiepen in die partijprogramma'squote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daarom ook
Hooguit gaan rechtse idioten dan weer 'strategisch' op de VVD stemmen.
Lange wachttijden voordat een filmpje begint soms hè?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Youtube begint echt flinke kuren te hebben in Firefox
De oorlog tegen adblockers is nog steeds volle bak gaande.
Jij hoeft alleen maar te weten wie de vroemvroempartij is toch?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet me meer verdiepen in die partijprogramma's
Soms even F5en ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Ja, de mijnequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar te weten wie de vroemvroempartij is toch?
Soms moet ik nog een keer refreshen zelfs. En op m'n laptop net werkte het helemaal niet meer in een incognitovenster (normaal lost incognito het juist op).quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Lange wachttijden voordat een filmpje begint soms hè?
Brave gebruiken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
PvAL, Partij voor AutoLiefhebbers.quote:
Oh, dat heb ik tot nu toe nog niet gehad. Ik heb wel af en toe dat een tab met YouTube heel veel CPU gebruikt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moet ik nog een keer refreshen zelfs. En op m'n laptop net werkte het helemaal niet meer in een incognitovenster (normaal lost incognito het juist op).
Denk niet dat dat heel snel een probleem gaat zijn met mijn Ryzen 9700Xquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik tot nu toe nog niet gehad. Ik heb wel af en toe dat een tab met YouTube heel veel CPU gebruikt.
Verkapte ik-heb-een-monster-pc-post.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat dat heel snel een probleem gaat zijn met mijn Ryzen 9700X
Mijn pc is echt veel te krachtig voor hoe veel ik hem nog gebruik, maar dat heeft z'n voordelen.
Mijn PC begint bejaard te worden. Intel i7-8700K met een 1080Ti. Die 1080Ti was wel echt een briljante koop.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat dat heel snel een probleem gaat zijn met mijn Ryzen 9700X
Mijn pc is echt veel te krachtig voor hoe veel ik hem nog gebruik, maar dat heeft z'n voordelen.
3070 RTX hier. Wel al een paar jaar oud. Volgend jaar een andere pc denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn PC begint bejaard te worden. Intel i7-8700K met een 1080Ti. Die 1080Ti was wel echt een briljante koop.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-monster-pc-post.
Ik zit op een M1 Air en kan het hier ook gewoon allemaal volgenquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-monster-pc-post.
Ik kom van een M3 en heb nu een M1. Ik word knettergek van dat dingquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op een M1 Air en kan het hier ook gewoon allemaal volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |