De hele politiek is een flop.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Haags kijkt weg voor het geflop van Dilan.
Tss
Vanavond RTL4 kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Oké het is nog geen half zeven en ik heb m'n werk voor vandaag af en m'n pc staat uit. Ik heb de hele avond. Dit is eng. Dit heb ik al maanden niet gehad. Dit ben ik niet gewend. Dit voelt raar. Dit is niet goed?
Nu denk ik wel aan de facturen die ik nog kan schrijven en dat ik alvast iets voor morgen kan doen.
Ik had vandaag een erg drukke dag. Heb niet echt het nieuws gevolgd nog. Dat ga ik vanavond even doen, of niet want ik voel me niet heel erg fit laatste dagen. Gisteravond lag ik ook al om 20.00 knock-outquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Haags kijkt weg voor het geflop van Dilan.
Tss
Neequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snoepsleutel gekocht met je 50 cent?
Ja dat ga ik ook doen en rap wat, want over 2 uur lig ik alweer in bedquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Of ik ga eens aan het eten beginnen.
Gaat vooral om Dilan die liever nieuwe verkiezingen lijkt te willen dan bij te dragen aan een kabinet die niet rechts maar centrum is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had vandaag een erg drukke dag. Heb niet echt het nieuws gevolgd nog. Dat ga ik vanavond even doen, of niet want ik voel me niet heel erg fit laatste dagen. Gisteravond lag ik ook al om 20.00 knock-out
Mwah die draait wel bij hoor. Ze zet gewoon hoog in nu.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat vooral om Dilan die liever nieuwe verkiezingen lijkt te willen dan bij te dragen aan een kabinet die niet rechts maar centrum is.
Heh, ben je weer vader geworden?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik word zo ongelooflijk moe van die uitgerangeerde paardensnollen op het consultatiebureau.
Alsof nieuwe verkiezingen wat uit gaan maken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat vooral om Dilan die liever nieuwe verkiezingen lijkt te willen dan bij te dragen aan een kabinet die niet rechts maar centrum is.
Nee mijn dochter moet weer een nieuwe vaccinatie want onlangs 10 geworden. Ja prima maar dan krijg je dus een brief thuis wanneer je verwacht wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heh, ben je weer vader geworden?
In mijn kringen werd het woord concentratiebureau gebruikt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik word zo ongelooflijk moe van die uitgerangeerde paardensnollen op het consultatiebureau.
Dacht dat het consultatiebureau alleen voor baby’s en peuters isquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee mijn dochter moet weer een nieuwe vaccinatie want onlangs 10 geworden. Ja prima maar dan krijg je dus een brief thuis wanneer je verwacht wordt.
En dat zijn natuurlijk van die meest onlogische pleuris tijden waarop niemand kan behalve die totaal niet flexibele uitgerangeerde paardensnollen.
Ga dan maar eens bellen om de afspraak te verzetten. Nou je trekt ze nog net niet door de telefoon heen.
Oh ik hoor consternatiebureauquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn kringen werd het woord concentratiebureau gebruikt.
Nee, daarom ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof nieuwe verkiezingen wat uit gaan maken.
Ja dacht ik ook altijd. Dacht ook oprecht dat het vaccinatieprogramma altijd maar tot een jaar of 7 was of zo. Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat het consultatiebureau alleen voor baby’s en peuters is
Haags_minuutje alweer 10 jaar
Ik was ook zoiets, maar in principe hoor je die laatste te krijgen als je 9 bent.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook altijd. Dacht ook oprecht dat het vaccinatieprogramma altijd maar tot een jaar of 7 was of zo. Blijkbaar niet dus.
Mijn moeder zei gister nog dat ik mijn laatste kreeg toen ik 11 was.
Kan ook, dan zal mijn ma zich vergist hebben misschienquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was ook zoiets, maar in principe hoor je die laatste te krijgen als je 9 bent.
Of misschien hebben ze je voor de grap nog wat extra spuiten gegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ook, dan zal mijn ma zich vergist hebben misschien
Met 12/13 ofzo krijgen ze de laatstequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook altijd. Dacht ook oprecht dat het vaccinatieprogramma altijd maar tot een jaar of 7 was of zo. Blijkbaar niet dus.
Mijn moeder zei gister nog dat ik mijn laatste kreeg toen ik 11 was.
Ik weet nog dat ik echt met afstand de oudste van de kinderen was bij die prikquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ook, dan zal mijn ma zich vergist hebben misschien
Ik moet me meer verdiepen in die partijprogramma'squote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daarom ook
Hooguit gaan rechtse idioten dan weer 'strategisch' op de VVD stemmen.
Lange wachttijden voordat een filmpje begint soms hč?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Youtube begint echt flinke kuren te hebben in Firefox
De oorlog tegen adblockers is nog steeds volle bak gaande.
Jij hoeft alleen maar te weten wie de vroemvroempartij is toch?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet me meer verdiepen in die partijprogramma's
Soms even F5en ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Ja, de mijnequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar te weten wie de vroemvroempartij is toch?
Soms moet ik nog een keer refreshen zelfs. En op m'n laptop net werkte het helemaal niet meer in een incognitovenster (normaal lost incognito het juist op).quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Lange wachttijden voordat een filmpje begint soms hč?
Brave gebruiken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
PvAL, Partij voor AutoLiefhebbers.quote:
Oh, dat heb ik tot nu toe nog niet gehad. Ik heb wel af en toe dat een tab met YouTube heel veel CPU gebruikt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms moet ik nog een keer refreshen zelfs. En op m'n laptop net werkte het helemaal niet meer in een incognitovenster (normaal lost incognito het juist op).
Denk niet dat dat heel snel een probleem gaat zijn met mijn Ryzen 9700Xquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik tot nu toe nog niet gehad. Ik heb wel af en toe dat een tab met YouTube heel veel CPU gebruikt.
Verkapte ik-heb-een-monster-pc-post.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat dat heel snel een probleem gaat zijn met mijn Ryzen 9700X
Mijn pc is echt veel te krachtig voor hoe veel ik hem nog gebruik, maar dat heeft z'n voordelen.
Mijn PC begint bejaard te worden. Intel i7-8700K met een 1080Ti. Die 1080Ti was wel echt een briljante koop.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat dat heel snel een probleem gaat zijn met mijn Ryzen 9700X
Mijn pc is echt veel te krachtig voor hoe veel ik hem nog gebruik, maar dat heeft z'n voordelen.
3070 RTX hier. Wel al een paar jaar oud. Volgend jaar een andere pc denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn PC begint bejaard te worden. Intel i7-8700K met een 1080Ti. Die 1080Ti was wel echt een briljante koop.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-monster-pc-post.
Ik zit op een M1 Air en kan het hier ook gewoon allemaal volgenquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom van een M3 en heb nu een M1. Ik word knettergek van dat dingquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op een M1 Air en kan het hier ook gewoon allemaal volgen
Beter dan de mijnequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat dit ook de laatste videokaart ooit zijn die nog twee hdmi-poorten heeft. Ik heb me vorig jaar echt de pleuris zitten zoeken naar een 4060 die er twee heeft. Om die tweede vervolgens zo goed als nooit meer te gebruiken, maar ach. Ik heb de optie om mijn computer met mijn tv in de woonkamer te verbinden, en daar gaat het om.
Weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op een M1 Air en kan het hier ook gewoon allemaal volgen
Je kon je monitoren niet gewoon met DisplayPort aansluiten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat dit ook de laatste videokaart ooit zijn die nog twee hdmi-poorten heeft. Ik heb me vorig jaar echt de pleuris zitten zoeken naar een 4060 die er twee heeft. Om die tweede vervolgens zo goed als nooit meer te gebruiken, maar ach. Ik heb de optie om mijn computer met mijn tv in de woonkamer te verbinden, en daar gaat het om.
Ik wacht nog wel even op de M5 voor ik een nieuwe haalquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom van een M3 en heb nu een M1. Ik word knettergek van dat ding
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)lie-excuses-aan.html
Macciequote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom van een M3 en heb nu een M1. Ik word knettergek van dat ding
Allemaal BMW-rijders hier.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even op de M5 voor ik een nieuwe haal
Oh dat verklaart.quote:
Dat dacht ik dus ookquote:
M-chips waar zelfs die-hard pc-nerds een zwak voor hebbenquote:
ruim een hele stop onderbelichtquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Meestal komen die kleuren niet goed over op een camera, maar hier wel.
Ik verloochen mijn Godin niet voor zo'n bakquote:
Ik heb twee monitors die op DP zitten een een tv in de slaapkamer op één van de twee hdmi-poorten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kon je monitoren niet gewoon met DisplayPort aansluiten?
Ik zou volgend jaar een nieuwe moeten krijgen wegen verwachte levensduur van 5 jaar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even op de M5 voor ik een nieuwe haal
Nee, ik heb het over de idioot die in mijn achterbak zit te duwen.quote:
Ik ga even opzoeken wat het is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
M-chips waar zelfs die-hard pc-nerds een zwak voor hebben
Wij zijn allen haters van Apple die diep van binnen weten dat die laptops echt zonder twijfel top zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
M-chips waar zelfs die-hard pc-nerds een zwak voor hebben
Ik krijg hem niet, ik moet dat zelf kopenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou volgend jaar een nieuwe moeten krijgen wegen verwachte levensduur van 5 jaar.
Ook dat is een BMW-rijderquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de idioot die in mijn achterbak zit te duwen.
als dat ding aan staat hoeft zn thermostaat niet omhoogquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo hield ik mijn kantoor warm in mijn oude huisquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat ding aan staat hoeft zn thermostaat niet omhoog
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat ding aan staat hoeft zn thermostaat niet omhoog
Door een dikke game op te starten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo hield ik mijn kantoor warm in mijn oude huis
Nee, videobewerkingquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door een dikke game op te starten?
Ja en daarna een kopje thee met een stukje chocolade erbijquote:
Nog steeds wel hoor, maar dat is gewoon Nizziequote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds wel hoor, maar dat is gewoon Nizzie
Speakers in zijn hol steken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
We hebben hier iemand in de straat die altijd graag even moet laten horen dat zijn speakers in de auto heel luid kunnen.
Volgens mij zijn die beestjes populairder dan Jip en Janneke zelfquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
iedereen al bij de HEMA geweest voor Takkie en/of Siepie ?
Run op nieuwe Takkie en Siepie-knuffels: 'Het gaat heel hard'
Leuke knuffels wel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beestjes populairder dan Jip en Janneke zelf
Wat hadden ze te vertellen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
ja de buukindertjes zijn niet zo marketing geschiktquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beestjes populairder dan Jip en Janneke zelf
Tijd voor een nieuwe vaccinatie dusquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat hadden ze te vertellen?
En dacht dat je kind oud genoeg was dat je daar niet meer heen hoefde. Of heb je een nieuw kind?
Ah ja dat is wel irritantquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee mijn dochter moet weer een nieuwe vaccinatie want onlangs 10 geworden. Ja prima maar dan krijg je dus een brief thuis wanneer je verwacht wordt.
En dat zijn natuurlijk van die meest onlogische pleuris tijden waarop niemand kan behalve die totaal niet flexibele uitgerangeerde paardensnollen.
Ga dan maar eens bellen om de afspraak te verzetten. Nou je trekt ze nog net niet door de telefoon heen.
Ja had daarna bij gelezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |