quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurvrouw is aan het klussen en er wordt van alles geïnstalleerd en ik hoop niet dat het een airco vlak naast m'n slaapkamerraam of woonkamerraam is.
Maar waarom liggen die op plekken waar ik niet bij kan komen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat dat voornamelijk huidcellen zijn?
zweeft daar naar toe denk ik?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom liggen die op plekken waar ik niet bij kan komen?
Kan het dan niet gelijk naar buiten zweven?quote:
Je moet voor de gein eens door je haren wrijven in fel licht. Heb je meteen je antwoord.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft al dat stof ontworpen?
Ik wist niet dat je roos had!?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens door je haren wrijven in fel licht. Heb je meteen je antwoord.
Dat heb ik al als ik moet bezorgen in de Ajaxlaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voelen jullie je ook altijd vies als je thuiskomt uit Amsterdam? Dan wil ik z.s.m. douchen
Ik ga wraps maken denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:31 schreef Karzai het volgende:
Ik zit aan burrito,s te denken voor vanavond
Zijn daar geen regels voor, dat de buren er geen geluidsoverlast van mogen hebben?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurvrouw is aan het klussen en er wordt van alles geïnstalleerd en ik hoop niet dat het een airco vlak naast m'n slaapkamerraam of woonkamerraam is.
Ja, maar dan nog zal ik zo'n ding blijven horen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn daar geen regels voor, dat de buren er geen geluidsoverlast van mogen hebben?
Waarom zou D66 die geldwolven vragen om mee te regeren?quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou de VVD zich in godsnaam laten verleiden tot samenwerken met de linkse stinkhippies van XR?
Waar het altijd om gaat: macht.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou de VVD zich in godsnaam laten verleiden tot samenwerken met de linkse stinkhippies van XR?
Een meerderheid is wel fijn. En anders moet je al het linkse gruis bij elkaar vegen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou D66 die geldwolven vragen om mee te regeren?
Ja dat wel, maar ik ben een beetje een fanatieke tegenstander van de VVD.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een meerderheid is wel fijn. En anders moet je al het linkse gruis bij elkaar vegen.
Omdat dat struikelblok bij de onderhandelingen aangekaart kan worden. Ik heb ook een hekel aan die partij om die XR vleugel, maar er is genoeg.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Nederland is 30 procent links en 70 procent rechts, de andermansgeldweggevers zullen wel moeten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou D66 die geldwolven vragen om mee te regeren?
Robbie zal ook niet dol op Dillie zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ben een beetje een fanatieke tegenstander van de VVD.
Roffa centraal??quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Net van spoor 14 naar spoor 4 gerend. Was best lekker
We werken al het minste van alle Europeanen, wat lul je toch weer dom.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker over Links. Laat Nederland maar eens genietuh.
Was wel een kleine gok. Ik heb echt geen idee hoe groot de stations zijn in de Randstad en de rest van Nederland. Ik weet eigenlijk alleen dat Eindhoven maar klein is met 6 sporen. Maar ja dat is ook wel weer verklaarbaar als je kijkt naar de ligging in het landquote:
Ik was even ervoor op een nóg groter station maar daar hoefde ik niet te rennenquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel een kleine gok. Ik heb echt geen idee hoe groot de stations zijn in de Randstad en de rest van Nederland. Ik weet eigenlijk alleen dat Eindhoven maar klein is met 6 sporen. Maar ja dat is ook wel weer verklaarbaar als je kijkt naar de ligging in het land
Ik moest gisteren overigens weer bezorgen in de wijk waar dat kantoor stond van je vorige werkgever, maar had geen post voor dat adres. Zit volgens mij inmiddels vanalles daar, onder andere de overburen Volgens de site van die oud-werkgever zitten ze nog daar, maar ik betwijfel dat...quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was even ervoor op een nóg groter station maar daar hoefde ik niet te rennen
Omdat we zo productief zijn. En omdat we relatief veel vrouwen aan het werk hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We werken al het minste van alle Europeanen, wat lul je toch weer dom.
Ik heb begrepen dat ze daar niet meer zittenquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren overigens weer bezorgen in de wijk waar dat kantoor stond van je vorige werkgever, maar had geen post voor dat adres. Zit volgens mij inmiddels vanalles daar, onder andere de overburen Volgens de site van die oud-werkgever zitten ze nog daar, maar ik betwijfel dat...
Keihard gewerkt vandaag. Presentaties bijgewoond, lekkere hapjes gegetenquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat we zo productief zijn. En omdat we relatief veel vrouwen aan het werk hebben.
Echte harde werk doen de buitenlanders.
Gerend voor de treinquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keihard gewerkt vandaag. Presentaties bijgewoond, lekkere hapjes gegeten
Moet je hard rennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, thuis. 12.091 stapjes maar weer. En jullie raden nooit wat ik net gedaan heb
Een snoepsleutel gekocht met je 50 cent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |