Decimalen staan achter een punt ipv komma omdat stomme Amerikaanse notatie.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat met die punt in 10.000 gaat fout. Dan wordt het een float.
Ach, hij heeft zelf ook gefaald.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Denk niet dat ik er de brains voor had
Heb je meer gedaan dan ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best veel gedaan al vandaag. En dan is het nog maar 16 uur.
Ik moet echt nog stofzuigen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best veel gedaan al vandaag. En dan is het nog maar 16 uur.
geloof dat dat voornamelijk huidcellen zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft al dat stof ontworpen?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat dat voornamelijk huidcellen zijn?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurvrouw is aan het klussen en er wordt van alles geïnstalleerd en ik hoop niet dat het een airco vlak naast m'n slaapkamerraam of woonkamerraam is.
Maar waarom liggen die op plekken waar ik niet bij kan komen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat dat voornamelijk huidcellen zijn?
zweeft daar naar toe denk ik?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom liggen die op plekken waar ik niet bij kan komen?
Kan het dan niet gelijk naar buiten zweven?quote:
Je moet voor de gein eens door je haren wrijven in fel licht. Heb je meteen je antwoord.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft al dat stof ontworpen?
Ik wist niet dat je roos had!?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens door je haren wrijven in fel licht. Heb je meteen je antwoord.
Dat heb ik al als ik moet bezorgen in de Ajaxlaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voelen jullie je ook altijd vies als je thuiskomt uit Amsterdam? Dan wil ik z.s.m. douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |