Nee helaas. Heb hem vorige week 1x een uurtje aangezet. Temperatuur ging richting 17 dat was echt te fris.quote:
Hier nog geen verwarming aan gehad.quote:
Ow, dat zou bij mij ook wel een breekpunt zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee helaas. Heb hem vorige week 1x een uurtje aangezet. Temperatuur ging richting 17 dat was echt te fris.
Volgens mij slaat ie hier al sinds begin september aan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier nog geen verwarming aan gehad.
Mijn woning is prima geïsoleerd verder. Met dit weer kan ik nog wel een maand vooruit zonder te verwarmen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, dat zou bij mij ook wel een breekpunt zijn.
Ik heb besloten om m'n raam nu gewoon tot de lente praktisch dicht te houden, alleen nog een heel kleine kier voor verse lucht. Ik snap nu eindelijk waarom dit huis een C label heeft en niet lager.
oke, kom maar terug dan, als je zo hollands wilt zijjnquote:
euhm...quote:
Er doorheenquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een theelepel zand op een enkele muffin is wel heel extreem.
Dillema dinsdagquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
oke, kom maar terug dan, als je zo hollands wilt zijjn
[..]
euhm...
rijk stuk fruitquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij slaat ie hier al sinds begin september aan.
Uitgedroogde kwiwiquote:
Bij mij begon het wel al fris te worden door al dat kutweer, denk dat het wel heel snel gedaan is als het weer omslaat.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn woning is prima geïsoleerd verder. Met dit weer kan ik nog wel een maand vooruit zonder te verwarmen.
Ik weiger in de kou te gaan zitten in m'n eigen huis. Dan zou ik liever op wat anders besparen. Vroeger bespaarde ik dan, en ik weet dat dit vloeken in de kerk is, op onnodig eten zoals snoep en chocoladequote:
@CherryLipsquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weiger in de kou te gaan zitten in m'n eigen huis. Dan zou ik liever op wat anders besparen. Vroeger bespaarde ik dan, en ik weet dat dit vloeken in de kerk is, op onnodig eten zoals snoep en chocolade
Kan echt niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weiger in de kou te gaan zitten in m'n eigen huis. Dan zou ik liever op wat anders besparen. Vroeger bespaarde ik dan, en ik weet dat dit vloeken in de kerk is, op onnodig eten zoals snoep en chocolade
snap ik ook welquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn verwarming staat op 19quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik ook wel
ik krijg het nu vooral koud 's avonds als ik ook nog eens moe ben, dan is 19 graden echt te fris voor mn gevoel, probeer dat zoveel mogelijk met truien enzo tegen te gaan maar indien nodig stook ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |