Zo hield ik mijn kantoor warm in mijn oude huisquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat ding aan staat hoeft zn thermostaat niet omhoog
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat ding aan staat hoeft zn thermostaat niet omhoog
Door een dikke game op te starten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo hield ik mijn kantoor warm in mijn oude huis
Nee, videobewerkingquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door een dikke game op te starten?
Ja en daarna een kopje thee met een stukje chocolade erbijquote:
Nog steeds wel hoor, maar dat is gewoon Nizziequote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds wel hoor, maar dat is gewoon Nizzie
Speakers in zijn hol steken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
We hebben hier iemand in de straat die altijd graag even moet laten horen dat zijn speakers in de auto heel luid kunnen.
Volgens mij zijn die beestjes populairder dan Jip en Janneke zelfquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
iedereen al bij de HEMA geweest voor Takkie en/of Siepie ?
Run op nieuwe Takkie en Siepie-knuffels: 'Het gaat heel hard'
Leuke knuffels wel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beestjes populairder dan Jip en Janneke zelf
Wat hadden ze te vertellen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik word zo ongelooflijk moe van die uitgerangeerde paardensnollen op het consultatiebureau.
ja de buukindertjes zijn niet zo marketing geschiktquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beestjes populairder dan Jip en Janneke zelf
Tijd voor een nieuwe vaccinatie dusquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat hadden ze te vertellen?
En dacht dat je kind oud genoeg was dat je daar niet meer heen hoefde. Of heb je een nieuw kind?
Ah ja dat is wel irritantquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee mijn dochter moet weer een nieuwe vaccinatie want onlangs 10 geworden. Ja prima maar dan krijg je dus een brief thuis wanneer je verwacht wordt.
En dat zijn natuurlijk van die meest onlogische pleuris tijden waarop niemand kan behalve die totaal niet flexibele uitgerangeerde paardensnollen.
Ga dan maar eens bellen om de afspraak te verzetten. Nou je trekt ze nog net niet door de telefoon heen.
Ja had daarna bij gelezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |