Beter dan de mijnequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat dit ook de laatste videokaart ooit zijn die nog twee hdmi-poorten heeft. Ik heb me vorig jaar echt de pleuris zitten zoeken naar een 4060 die er twee heeft. Om die tweede vervolgens zo goed als nooit meer te gebruiken, maar ach. Ik heb de optie om mijn computer met mijn tv in de woonkamer te verbinden, en daar gaat het om.
Weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op een M1 Air en kan het hier ook gewoon allemaal volgen
Je kon je monitoren niet gewoon met DisplayPort aansluiten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat dit ook de laatste videokaart ooit zijn die nog twee hdmi-poorten heeft. Ik heb me vorig jaar echt de pleuris zitten zoeken naar een 4060 die er twee heeft. Om die tweede vervolgens zo goed als nooit meer te gebruiken, maar ach. Ik heb de optie om mijn computer met mijn tv in de woonkamer te verbinden, en daar gaat het om.
Ik wacht nog wel even op de M5 voor ik een nieuwe haalquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom van een M3 en heb nu een M1. Ik word knettergek van dat ding
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)lie-excuses-aan.html
Macciequote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom van een M3 en heb nu een M1. Ik word knettergek van dat ding
Allemaal BMW-rijders hier.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even op de M5 voor ik een nieuwe haal
Oh dat verklaart.quote:
Dat dacht ik dus ookquote:
M-chips waar zelfs die-hard pc-nerds een zwak voor hebbenquote:
ruim een hele stop onderbelichtquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Meestal komen die kleuren niet goed over op een camera, maar hier wel.
Ik verloochen mijn Godin niet voor zo'n bakquote:
Ik heb twee monitors die op DP zitten een een tv in de slaapkamer op één van de twee hdmi-poorten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kon je monitoren niet gewoon met DisplayPort aansluiten?
Ik zou volgend jaar een nieuwe moeten krijgen wegen verwachte levensduur van 5 jaar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even op de M5 voor ik een nieuwe haal
Nee, ik heb het over de idioot die in mijn achterbak zit te duwen.quote:
Ik ga even opzoeken wat het is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
M-chips waar zelfs die-hard pc-nerds een zwak voor hebben
Wij zijn allen haters van Apple die diep van binnen weten dat die laptops echt zonder twijfel top zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
M-chips waar zelfs die-hard pc-nerds een zwak voor hebben
Ik krijg hem niet, ik moet dat zelf kopenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou volgend jaar een nieuwe moeten krijgen wegen verwachte levensduur van 5 jaar.
Ook dat is een BMW-rijderquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de idioot die in mijn achterbak zit te duwen.
als dat ding aan staat hoeft zn thermostaat niet omhoogquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-monster-pc-post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |