ik vergeef het je knulquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja had daarna bij gelezen.
Eerst reageren dan lezen. Zoals het hoort.
Ja idd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Ik had ook weer een brief gekregen voor een vaccinatie volgende week geloof ik, geen idee waarvoor die is, maar volgens mij zo'n algemeen griep ding?
Ja ik ben schijnbaar een risicogroepquote:
Ripquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben schijnbaar een risicogroep
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met al mijn ziekenhuisavontuurtjes kom je vrij snel op zo'n lijstquote:
Gelukkig maar.quote:
ja weet ik veel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Stel je voor dat je dat niet deed.
Wat zou ik dan moeten met m'n leven.
Je zou toch verwachten dat nu je half cyborg bent je minder risico hebt. Of zijn ze bang dat je gaat roesten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met al mijn ziekenhuisavontuurtjes kom je vrij snel op zo'n lijstVoordeel is wel dat als ik een keer naar de huisarts moet dat ik gelijk kan langskomen ipv dat ze je telefonisch proberen af te wimpelen
Haal jij die prik wel?quote:
Misschien zijn ze wel bang dat ik een volledige Terminator wordquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat nu je half cyborg bent je minder risico hebt. Of zijn ze bang dat je gaat roesten?
Ja, denk het wel. Al heb ik hem de vorige keer niet gehaaldquote:
Oh dus de vaccinatie is gewoon een update voor alle chips in jequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel bang dat ik een volledige Terminator word
Niet heel de tijd naar Sarah vragen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel bang dat ik een volledige Terminator word
Ik weet eigenlijk ook niet meer of ik die de vorige keer heb gehaaldquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Al heb ik hem de vorige keer niet gehaald
Oeh, misschien upgrade naar T-1000quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dus de vaccinatie is gewoon een update voor alle chips in je
Wordt je vloeibaar?quote:
Kan ik overal doorheen en ben ik onaantastbaarquote:
Mocht je willen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik overal doorheen en ben ik onaantastbaar
Is goed Humpty Dumptyquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik overal doorheen en ben ik onaantastbaar
ja boomknuffelaars zijn bijzondere risico'squote:Op dinsdag 4 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja boomknuffelaars zijn bijzondere risico's
jouw beloning is dus de griepprikquote:
Kan me leukere beloningen bedenkenquote:
Nog beter.quote:
Je wil hem gewoon graag aanraken he.quote:
Zoals etenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie heel die copter niet @:haags
Ieuwquote:
Deze is wel een beetje slecht vriendjequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie heel die copter niet @:haags
Zo is het VOCHTIGE POESJE nou eenmaalquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch maar weer even de verwarming laten lopen en weer wat lucht laten ontsnappen
Ik had preischotel dus kan ook weer wat lucht laten ontsnappenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch maar weer even de verwarming laten lopen en weer wat lucht laten ontsnappen
Uhuhquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het hier over:
[ afbeelding ]
Er hangt helemaal geen camera in mijn huisquote:
1 keer raden waar ik net op stapte toen ik naar buiten gingquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah gezellig kijk je weer mee? Ja het is wel typisch.
Naaktslakquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer raden waar ik net op stapte toen ik naar buiten ging
Een fatbike?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer raden waar ik net op stapte toen ik naar buiten ging
Blijf bijzonder hoe sommige mensen denken dat het nut heeft om moeilijk te doen als er meerdere agenten om je heen staan.quote:
Eens zien hoelang het duurt voor je wijk in beeld is. Als ze daar niet al waren netquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Er hangt helemaal geen camera in mijn huis
Zag er vanavond wel eentje vol op zijn bek gaan toen die stoer wilde doen voor zijn vriendjes, dat vond ik wel vermakelijkquote:
Ik heb geen tv dus ik kan niet mee kijken maar zou me niks verbazen. Genoeg fatbikes hier in de wijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens zien hoelang het duurt voor je wijk in beeld is. Als ze daar niet al waren net
Met je blote voeten er in?quote:
Is toch helemaal geen weer om op blote voeten naar buiten te gaanquote:
Nou ik ga eigenlijk sowieso nooit op blote voeten naar buiten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch helemaal geen weer om op blote voeten naar buiten te gaan
Sommige mensen lopen het hele jaar op blote voeten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch helemaal geen weer om op blote voeten naar buiten te gaan
Maar die snuiven ook himalayazout om tot hun innerlijke chakra's te komenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen lopen het hele jaar op blote voeten.
Plausibelquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die snuiven ook himalayazout om tot hun innerlijke chakra's te komen
Ik ga mn advocaat bellen!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijf bijzonder hoe sommige mensen denken dat het nut heeft om moeilijk te doen als er meerdere agenten om je heen staan.
Met de korte baard? Of de langere baard?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Knappe agent. Tering. Binnenkort maar eens iemand beroven daar. Die hebben ze nog te goed.
Kortequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Met de korte baard? Of de langere baard?
Als ik in Maastricht ben hoop ik ook nog steeds dat ik agente Kenia tegen het lijf loopquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Knappe agent. Tering. Binnenkort maar eens iemand beroven daar. Die hebben ze nog te goed.
Onderwerpt die je dan aan een kruisverhoor.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik in Maastricht ben hoop ik ook nog steeds dat ik agente Kenia tegen het lijf loop
Huehuequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderwerpt die je dan aan een kruisverhoor.
Ze mag mij overmeesterenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderwerpt die je dan aan een kruisverhoor.
Wat voor sfeerbeeld?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
Lijkt me grappig als we Dud0r ineens in zo'n sfeerbeeld voorbij zien komen.
Ik kom niet buiten dus lijkt mij vrij onmogelijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
Lijkt me grappig als we Dud0r ineens in zo'n sfeerbeeld voorbij zien komen.
Jij zou me niet eens herkennenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor sfeerbeeld?
Denk dat ik me kapot zou schrikken.
Gaat niet samen met jouw aanwezigheid bij vreetmeets.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten dus lijkt mij vrij onmogelijk
Waar jij nooit bij durft te zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat niet samen met jouw aanwezigheid bij vreetmeets.
Naïeve puberquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:06 schreef gianni61 het volgende:
Wat een lief crimineeltje met de blonde agentes
En hoe weet je dan wie ik ben?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit gewoon stiekem een paar tafels verderop om te observeren
Ja dit, kan niet missen. Tenzij Haags er is natuurlijk, maar dan geeft het accent het wel weg.quote:
Ja van die 20 dikkies die er zitten ben ik die ene bollequote:
Gelukkig spreek ik accentloosquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit, kan niet missen. Tenzij Haags er is natuurlijk, maar dan geeft het accent het wel weg.
Ja maar dat hoeft bij de volgende meets niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De sticker met je naam erop was handig.
Ik ben de echte namen van iedereen alweer vergeten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig spreek ik accentloos
[..]
Ja maar dat hoeft bij de volgende meets niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |