Ik heb geen tv dus ik kan niet mee kijken maar zou me niks verbazen. Genoeg fatbikes hier in de wijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens zien hoelang het duurt voor je wijk in beeld is. Als ze daar niet al waren net
Met je blote voeten er in?quote:
Is toch helemaal geen weer om op blote voeten naar buiten te gaanquote:
Nou ik ga eigenlijk sowieso nooit op blote voeten naar buiten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch helemaal geen weer om op blote voeten naar buiten te gaan
Sommige mensen lopen het hele jaar op blote voeten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch helemaal geen weer om op blote voeten naar buiten te gaan
Maar die snuiven ook himalayazout om tot hun innerlijke chakra's te komenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen lopen het hele jaar op blote voeten.
Plausibelquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die snuiven ook himalayazout om tot hun innerlijke chakra's te komen
Ik ga mn advocaat bellen!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijf bijzonder hoe sommige mensen denken dat het nut heeft om moeilijk te doen als er meerdere agenten om je heen staan.
Met de korte baard? Of de langere baard?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Knappe agent. Tering. Binnenkort maar eens iemand beroven daar. Die hebben ze nog te goed.
Kortequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Met de korte baard? Of de langere baard?
Als ik in Maastricht ben hoop ik ook nog steeds dat ik agente Kenia tegen het lijf loopquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Knappe agent. Tering. Binnenkort maar eens iemand beroven daar. Die hebben ze nog te goed.
Onderwerpt die je dan aan een kruisverhoor.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik in Maastricht ben hoop ik ook nog steeds dat ik agente Kenia tegen het lijf loop
Huehuequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderwerpt die je dan aan een kruisverhoor.
Ze mag mij overmeesterenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderwerpt die je dan aan een kruisverhoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |