ik vergeef het je knulquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja had daarna bij gelezen.
Eerst reageren dan lezen. Zoals het hoort.
Ja idd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Ik had ook weer een brief gekregen voor een vaccinatie volgende week geloof ik, geen idee waarvoor die is, maar volgens mij zo'n algemeen griep ding?
Ja ik ben schijnbaar een risicogroepquote:
Ripquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben schijnbaar een risicogroep
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met al mijn ziekenhuisavontuurtjes kom je vrij snel op zo'n lijstquote:
Gelukkig maar.quote:
ja weet ik veel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Stel je voor dat je dat niet deed.
Wat zou ik dan moeten met m'n leven.
Je zou toch verwachten dat nu je half cyborg bent je minder risico hebt. Of zijn ze bang dat je gaat roesten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met al mijn ziekenhuisavontuurtjes kom je vrij snel op zo'n lijstVoordeel is wel dat als ik een keer naar de huisarts moet dat ik gelijk kan langskomen ipv dat ze je telefonisch proberen af te wimpelen
Haal jij die prik wel?quote:
Misschien zijn ze wel bang dat ik een volledige Terminator wordquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat nu je half cyborg bent je minder risico hebt. Of zijn ze bang dat je gaat roesten?
Ja, denk het wel. Al heb ik hem de vorige keer niet gehaaldquote:
Oh dus de vaccinatie is gewoon een update voor alle chips in jequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel bang dat ik een volledige Terminator word
Niet heel de tijd naar Sarah vragen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel bang dat ik een volledige Terminator word
Ik weet eigenlijk ook niet meer of ik die de vorige keer heb gehaaldquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Al heb ik hem de vorige keer niet gehaald
Oeh, misschien upgrade naar T-1000quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dus de vaccinatie is gewoon een update voor alle chips in je
Wordt je vloeibaar?quote:
Kan ik overal doorheen en ben ik onaantastbaarquote:
Mocht je willen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik overal doorheen en ben ik onaantastbaar
Is goed Humpty Dumptyquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik overal doorheen en ben ik onaantastbaar
ja boomknuffelaars zijn bijzondere risico'squote:Op dinsdag 4 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja boomknuffelaars zijn bijzondere risico's
jouw beloning is dus de griepprikquote:
Kan me leukere beloningen bedenkenquote:
Nog beter.quote:
Je wil hem gewoon graag aanraken he.quote:
Zoals etenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie heel die copter niet @:haags
Ieuwquote:
Deze is wel een beetje slecht vriendjequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie heel die copter niet @:haags
Zo is het VOCHTIGE POESJE nou eenmaalquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch maar weer even de verwarming laten lopen en weer wat lucht laten ontsnappen
Ik had preischotel dus kan ook weer wat lucht laten ontsnappenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch maar weer even de verwarming laten lopen en weer wat lucht laten ontsnappen
Uhuhquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het hier over:
[ afbeelding ]
Er hangt helemaal geen camera in mijn huisquote:
1 keer raden waar ik net op stapte toen ik naar buiten gingquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah gezellig kijk je weer mee? Ja het is wel typisch.
Naaktslakquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer raden waar ik net op stapte toen ik naar buiten ging
Een fatbike?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer raden waar ik net op stapte toen ik naar buiten ging
Blijf bijzonder hoe sommige mensen denken dat het nut heeft om moeilijk te doen als er meerdere agenten om je heen staan.quote:
Eens zien hoelang het duurt voor je wijk in beeld is. Als ze daar niet al waren netquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Er hangt helemaal geen camera in mijn huis
Zag er vanavond wel eentje vol op zijn bek gaan toen die stoer wilde doen voor zijn vriendjes, dat vond ik wel vermakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |