De hele politiek is een flop.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Haags kijkt weg voor het geflop van Dilan.
Tss
Vanavond RTL4 kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Oké het is nog geen half zeven en ik heb m'n werk voor vandaag af en m'n pc staat uit. Ik heb de hele avond. Dit is eng. Dit heb ik al maanden niet gehad. Dit ben ik niet gewend. Dit voelt raar. Dit is niet goed?
Nu denk ik wel aan de facturen die ik nog kan schrijven en dat ik alvast iets voor morgen kan doen.
Ik had vandaag een erg drukke dag. Heb niet echt het nieuws gevolgd nog. Dat ga ik vanavond even doen, of niet want ik voel me niet heel erg fit laatste dagen. Gisteravond lag ik ook al om 20.00 knock-outquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Haags kijkt weg voor het geflop van Dilan.
Tss
Neequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snoepsleutel gekocht met je 50 cent?
Ja dat ga ik ook doen en rap wat, want over 2 uur lig ik alweer in bedquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Of ik ga eens aan het eten beginnen.
Gaat vooral om Dilan die liever nieuwe verkiezingen lijkt te willen dan bij te dragen aan een kabinet die niet rechts maar centrum is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had vandaag een erg drukke dag. Heb niet echt het nieuws gevolgd nog. Dat ga ik vanavond even doen, of niet want ik voel me niet heel erg fit laatste dagen. Gisteravond lag ik ook al om 20.00 knock-out
Mwah die draait wel bij hoor. Ze zet gewoon hoog in nu.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat vooral om Dilan die liever nieuwe verkiezingen lijkt te willen dan bij te dragen aan een kabinet die niet rechts maar centrum is.
Heh, ben je weer vader geworden?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik word zo ongelooflijk moe van die uitgerangeerde paardensnollen op het consultatiebureau.
Alsof nieuwe verkiezingen wat uit gaan maken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat vooral om Dilan die liever nieuwe verkiezingen lijkt te willen dan bij te dragen aan een kabinet die niet rechts maar centrum is.
Nee mijn dochter moet weer een nieuwe vaccinatie want onlangs 10 geworden. Ja prima maar dan krijg je dus een brief thuis wanneer je verwacht wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heh, ben je weer vader geworden?
In mijn kringen werd het woord concentratiebureau gebruikt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik word zo ongelooflijk moe van die uitgerangeerde paardensnollen op het consultatiebureau.
Dacht dat het consultatiebureau alleen voor baby’s en peuters isquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee mijn dochter moet weer een nieuwe vaccinatie want onlangs 10 geworden. Ja prima maar dan krijg je dus een brief thuis wanneer je verwacht wordt.
En dat zijn natuurlijk van die meest onlogische pleuris tijden waarop niemand kan behalve die totaal niet flexibele uitgerangeerde paardensnollen.
Ga dan maar eens bellen om de afspraak te verzetten. Nou je trekt ze nog net niet door de telefoon heen.
Oh ik hoor consternatiebureauquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn kringen werd het woord concentratiebureau gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |