Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
HalloIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij mag niet meer radenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ctrl-c en dan ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Wat een gezellige boel zo op de donderdag avond
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zellufquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef Masberum het volgende:
Als je wil jatten doe dan wat moeite ervoor zeg :p![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
Smile, it's free therapy.![]()
iig een topic die nog wel loopt jahquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Dat zal niet lang meer duren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een gezellige boel zo op de donderdag avondIt was a dark and stormy night.![]()
Joh ik was de laatste poster en had een TT klaar, zij delete het gewoon en drukt op enter en dat is het, ik deed nog moeite voor een mooie TTquote:![]()
Waarom zeg je zoiets?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal niet lang meer duren.![]()
Miemiemiemiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh ik was de laatste poster en had een TT klaar, zij delete het gewoon en drukt op enter en dat is het, ik deed nog moeite voor een mooie TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het begon best goed; eerst carnaval en daarna lekker skiënquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een gezellige boel zo op de donderdag avond![]()
![]()
niet negatief denken maatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal niet lang meer duren.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
het begon best goed; eerst carnaval en daarna lekker skiën
Hallo JustinKKKKK paar extra K's anders komt daar weer een opmerking overquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan posten in het 22:22 topic.Smile, it's free therapy.![]()
O mijn god, krijgen we dat vogeltje ook nog erbij. Nu is het feestje compleetquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het is toch zo, geen inspiratie
Er was idd al tig gekeerd gezegd dat we wel wat zouden merken als het drinkwater afgesloten zou worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We snappen alles echt wel. Jeetje.
Of dat de meet wel wat centraler kan. Moet, zelfs...![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O mijn god, krijgen we dat vogeltje ook nog erbij. Nu is het feestje compleet
Even met de poes spelen hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zij? welke zij?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh ik was de laatste poster en had een TT klaar, zij delete het gewoon en drukt op enter en dat is het, ik deed nog moeite voor een mooie TT![]()
Ja maar die storingsdiensten van maximaal 5 minuten zijn ESSENTIEELquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Er was idd al tig gekeerd gezegd dat we wel wat zouden merken als het drinkwater afgesloten zou worden.
Of dat de meet wel wat centraler kan. Moet, zelfs...
gg heeft altijd een Great Game in DTSquote:
hahaha oke je haalt twee dingen door elkaar. sowieso mag dat niet doen. maar zou jullie graag ff week afsluiten wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Er was idd al tig gekeerd gezegd dat we wel wat zouden merken als het drinkwater afgesloten zou worden.
Of dat de meet wel wat centraler kan. Moet, zelfs...
quote:
Gg is sowieso immerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
gg heeft altijd een Great Game in DTS
Mooietop6 die jullie kennen als man identificeert zich denk ik als een vrouw, dus vandaar dat ik haar gewoon netjes als zij benaderquote:![]()
zou goed zijn. stel schandalen. maar voor oke aannemen dat drinkwater uit je kraan komt, wat als niet is. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Vitens roept inwoners Twente op: "Scheer je huid, met de kraan uit"quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef kree het volgende:
zou goed zijn. stel schandalen. maar voor oke aannemen dat drinkwater uit je kraan noemt, wat als niet is. LOL![]()
Voor de nieuwste excel update moet je gewoon even op de centrale server kijkenquote:
wat zei je?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mooietop6 die jullie kennen als man identificeert zich denk ik als een vrouw, dus vandaar dat ik haar gewoon netjes als zei benader![]()
Zonder mij had je tich stroom blackouts, maatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef kree het volgende:
zou goed zijn. stel schandalen. maar voor oke aannemen dat drinkwater uit je kraan noemt, wat als niet is. LOL
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de nieuwste excel update moet je gewoon even op de centrale server kijkensla over
Marc, ouwe pindasausmakerTquote:
![]()
Dan is DTS zo dat je juist niet het nieuwe topic moet openen, want dan levert het de LaPoster punten op.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh ik was de laatste poster en had een TT klaar, zij delete het gewoon en drukt op enter en dat is het, ik deed nog moeite voor een mooie TT
Dús wordt er hier gekaapt, en het staat ook gewoon in de OP:Kortom: er is iemand aan het miepenquote:Daar bovenop komen de 11 DTS-geboden:
9. Gij zult niet miepen over het kapen van een topic.![]()
Dat is niet het geval, het water komt gewoon uit de kraan. Zei je daarnet niet zelf niet te negatief denken?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef kree het volgende:
zou goed zijn. stel schandalen. maar voor oke aannemen dat drinkwater uit je kraan komt, wat als niet is. LOLIt was a dark and stormy night.![]()
He? Ja Zij i.p.v. zei, ik typ eerst en dan herstel ik het soms, hier gaat het zo snel dat je wel snel moet typen en dan gaat het soms haywire in mijn hoofdquote:![]()
Ik ben zelfs helemaal naar het buitenland gewaaidquote:![]()
Yepquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker warm daar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben zelfs helemaal naar het buitenland gewaaid
![]()
had er hier ook meer van verwachtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier in het noorden amper wind.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
doen ze bij dunea ook, oke niet helemaal waar ik me mee bezich hou want tecnmiek is dat enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Vitens roept inwoners Twente op: "Scheer je huid, met de kraan uit"
Waarom ze dit doen. is schreeuw om aandacht. dat we door vergunningen etc overheid niet meer water mogen winnen om de bevolkingsgroei enzo bij te houden.
Niks over kwaliteit enzo, maar dat is waarom drinkwater bedrijven in de media komen. tis of natuur of drinkwater.
of beiden kan ook, maargoed ik zie vooral vergunning problemen en wat totaal niet mijn tak erin is. maar even voor jullie info.Do what you love, love what you do!![]()
Ja nou, jullie weten niet wat mijn TT zou zijn geweest en ik ga het ook niet zeggen. Maar Kree had de hoofdrol erin op een positieve manierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is DTS zo dat je juist niet het nieuwe topic moet openen, want dan levert het de LaPoster punten op.
Dús wordt er hier gekaapt, en het staat ook gewoon in de OP:
[..]
Kortom: er is iemand aan het miepen![]()
![]()
Het valt altijd erg mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had er hier ook meer van verwachtIt was a dark and stormy night.![]()
quote:
Valt heel erg mee, 15 tot 20 graden overdagquote:
![]()
Ik ga naar Ethiopiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, 15 tot 20 graden overdag![]()
zonder mij geen water. of elektra ding,. hahahaha wij zijn belangrijk wel. en mag maatschappij wel wat meer waarderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zonder mij had je tich stroom blackouts, maatDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Gun ik jouquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
NeeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee dusquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:27 schreef Masberum het volgende:
Mag ik 1 klein minipuntje inderdaad?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Uitermate goed stamppot weerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen behoefte aan wind en regen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
'Valt heel erg mee' wij hebben hiero niet een enorme storm getrotseerdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, 15 tot 20 graden overdag![]()
Aangenaam tempje bij jou daaro
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef Masberum het volgende:
Ik ga hier weg hoor als ik geen kans heb op een punt
doe je de deur dicht?![]()
Met een @hemarookworst uiteraardquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Doei poepeloeiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef Masberum het volgende:
Jullie verlies als ik wegga... geef me 1 punt en dan is alles klaarEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, uiteraard.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met een @:hemarookworst uiteraard![]()
It was a dark and stormy night.![]()
codetaalquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik was net in het tuinhuisje DerRabbit maar je hebt nu een mooie hoekbank er staan. Top man
![]()
Gelukkig houd mijn muis jullie allemaal goedkoop warm met een oneindige voorraad methaan om jullie boilers mee te laten boilerenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
'Valt heel erg mee' wij hebben hiero niet een enorme storm getrotseerd![]()
Aangenaam tempje bij jou daaro![]()
Heb je daar dat pak Bastogne neergelegd?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik was net in het tuinhuisje DerRabbit maar je hebt nu een mooie hoekbank er staan. Top man![]()
![]()
![]()
![]()
Goedkoop? De gasprijs is behoorlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig houd mijn muis jullie allemaal goedkoop warm met een oneindige voorraad methaan om jullie boilers mee te laten boileren![]()
Dat was niet de essentie van mijn reactiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha oke je haalt twee dingen door elkaar. sowieso mag dat niet doen. maar zou jullie graag ff week afsluiten wel.![]()
Ik wil het niet vragen, maar ik ga wel dingen denken nu.
Fijne avond nog, kree.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat er enkel een lege verpakking over bleefquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je daar dat pak Bastogne neergelegd?![]()
Nope muis is niet welkomquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig houd mijn muis jullie allemaal goedkoop warm met een oneindige voorraad methaan om jullie boilers mee te laten boileren![]()
Doordat die Groningers moeilijk zitten te doenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedkoop? De gasprijs is behoorlijk.
Moet je je voorstellen hoe behoorlijk die gasprijs was zonder mijn muisquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedkoop? De gasprijs is behoorlijk.
Minstens 4quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe behoorlijk die gasprijs was zonder mijn muisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wij leveren met alle liefde wel nog gas aan jullie huisquote:
Sowquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
gg heeft altijd een Great Game in DTS![]()
Half leeg pak hoog in mijn boekenkast, checkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je daar dat pak Bastogne neergelegd?![]()
Gg is aan het teruglezen hoor
Waar heb jij die pijniging aan verdient dat je dat moet kijken?quote:![]()
![]()
Getrouwd zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar heb jij die pijniging aan verdient dat je dat moet kijken?![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Wat een oeverloos dom gebralEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Had je maar met een man moeten trouwen met meer dan 10 hersencellenquote:![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schijnt hij wel te hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je maar met een man moeten trouwen met meer dan 10 hersencellen![]()
Al twijfel ik nu welEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je maar met een man moeten trouwen met meer dan 10 hersencellen![]()
![]()
Mijn vader keek dat 10 jaar geleden ook, ik was altijd pleiten als dat programma begonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnt hij wel te hebben
Al twijfel ik nu wel![]()
Tis nu meer een echokamerquote:
Met geslijm naar die
En affikken van een ander
Wees dan consequentEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
50 kilo geleden voor De Snorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar heb het vervolgens 15 jaar lang niet meer gekeken maar de acts van Johan, rene en wilfred zullen vast nog hetzelfde zijn![]()
Je hoeft toch niet naast hem op de bank naar die wanvertoning te kijken?quote:
Ga lekker achter je laptop
oortjes in![]()
Sneller zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou, jullie weten niet wat mijn TT zou zijn geweest en ik ga het ook niet zeggen. Maar Kree had de hoofdrol erin op een positieve manier
Nog ergerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
Maar heb het vervolgens 15 jaar lang niet meer gekeken maar de acts van Johan, rene en wilfred zullen vast nog hetzelfde zijn
Ze vinden zichzelf zo leukEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb mobiel in mijn handenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet naast hem op de bank naar die wanvertoning te kijken?
Ga lekker achter je laptop
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
je mist niks. Soms is er een relletje dat het nieuws haalt, wat doorgaans opzet lijkt om de kijkcijfers weer op te krikken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
Maar heb het vervolgens 15 jaar lang niet meer gekeken maar de acts van Johan, rene en wilfred zullen vast nog hetzelfde zijnIt was a dark and stormy night.![]()
Blij dat ik het niet hoef te zienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog erger
Ze vinden zichzelf zo leuk![]()
Lekker sliepequote:
zeg maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef Masberum het volgende:
Ik ga hier weg hoor als ik geen kans heb op een puntDo what you love, love what you do!![]()
Tegen een potje konte bonken zegt Wilfred Geen Nequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog erger
Ze vinden zichzelf zo leuk
SSowieso tv kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je mist niks. Soms is er een relletje dat het nieuws haalt, wat doorgaans opzet lijkt om de kijkcijfers weer op te krikken.
Klopt ben ik jullie eeuwig dankbaar voorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij leveren met alle liefde wel nog gas aan jullie huis
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegen een potje konte bonken zegt Wilfred Geen Ne
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja dat krijg ik wel nog mee idd. Dan stopt er eentje, grote ruzie. Ownee toch nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je mist niks. Soms is er een relletje dat het nieuws haalt, wat doorgaans opzet lijkt om de kijkcijfers weer op te krikken.
Lijkt soms wel dts in veel opzichten![]()
op wereld hallo-dag is het weer konte bonken in Tillyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegen een potje konte bonken zegt Wilfred Geen Ne![]()
![]()
![]()
Wie is dan de snor hierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik wel nog mee idd. Dan stopt er eentje, grote ruzie. Ownee toch niet
Lijkt soms wel dts in veel opzichten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
zeg maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was niet de essentie van mijn reactie![]()
Ik wil het niet vragen, maar ik ga wel dingen denken nu.
Fijne avond nog, kree.Do what you love, love what you do!![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu moet @:Stevenhyde met de billen bloot
Daar zegt Wilfred Gene tegenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu moet @:Stevenhyde met de billen bloot
Booswoeste usersquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Heb pas mijn fok abonnement verlengt dus beter geen tr'sEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mijn vrouw mag dan wel niet thuis zijn nu even, maar denk niet dat ze het waardeert als ik jullie ga moonenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu moet @:Stevenhyde met de billen bloot![]()
ja wie??quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
Alleen nog ff denken quote dan de zeiksnor is en wie de geilneef
Snoeiharde TR gemacht, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Heb pas mijn fok abonnement verlengt dus beter geen tr's
want jij hebt notesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Heb pas mijn fok abonnement verlengt dus beter geen tr's![]()
Jij moet de rolverdeling doenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw mag dan wel niet thuis zijn nu even, maar denk niet dat ze het waardeert als ik jullie ga moonen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
wij ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw mag dan wel niet thuis zijn nu even, maar denk niet dat ze het waardeert als ik jullie ga moonen![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de geilneefquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snoeiharde TR gemacht, gewoon omdat het kan![]()
iets met plakquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw mag dan wel niet thuis zijn nu even, maar denk niet dat ze het waardeert als ik jullie ga moonenSmile, it's free therapy.![]()
Jij maakt Kaninchen de Wilfred van DTsquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik twijfel of ik dit als compliment of belediging moet zienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij maakt Kaninchen de Wilfred van DTs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het zien als jij bent degene die hier de voorzetjes geeftquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik dit als compliment of belediging moet zien![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
niet eens met me? zeg maar hoor ben altijd wel voor om ff over te kletsen.Do what you love, love what you do!![]()
Uhu zeg je nuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee want dan was ik wel mee gegaan naar de kringverjaardag
Ik zou dus zo de nieuwe buitenspeler van het Nederlands elftal kunnen wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het zien als jij bent degene die hier de voorzetjes geeft
Kijk jij bent de expertquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wasda?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou dus zo de nieuwe buitenspeler van het Nederlands elftal kunnen worden
Een buitenspeler ?
Net zoiets als een buitenvrouwEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat een slecht debat was dit zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wasda?
Een buitenspeler ?
Net zoiets als een buitenvrouw![]()
![]()
Dat is volgens google een speler die naast de spits speelt en de voorzetjes moet geven, maar enkel als hij vrij staat buiten de buitenspelval op de helft van de tegenstander maar enkel als de je eigen spits buiten binnenspel staat op de andere helft want als je op je eigen helft staat te spelen ben je sowieso al buiten spel gezet door de centrale verdediger van de tegenstander........ of zoietsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wasda?
Een buitenspeler ?
Net zoiets als een buitenvrouwOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ffkes wisselen Pieterkequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is volgens google een speler die naast de spits speelt en de voorzetjes moet geven, maar enkel als hij vrij staat buiten de buitenspelval op de helft van de tegenstander maar enkel als de je eigen spits buiten binnenspel staat op de andere helft want als je op je eigen helft staat te spelen ben je sowieso al buiten spel gezet door de centrale verdediger van de tegenstander........ of zoiets![]()
![]()
Gelukkig heb je meer verstand van F1quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is volgens google een speler die naast de spits speelt en de voorzetjes moet geven, maar enkel als hij vrij staat buiten de buitenspelval op de helft van de tegenstander maar enkel als de je eigen spits buiten binnenspel staat op de andere helft want als je op je eigen helft staat te spelen ben je sowieso al buiten spel gezet door de centrale verdediger van de tegenstander........ of zoietsEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eensquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee de masterbeer ha ha ha ha
Nou...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van F1![]()
![]()
hoe is het bij jullie trouwens code oranje?>
moeten we al de hulpdiensten sturen?Do what you love, love what you do!![]()
Over smaak valt te twistenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Neenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Doen hans kraay jr en jan boskamp nog aanschuiven weleens?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
F1 is ook veel makkelijker. Gewoon gas geven en zo snel mogelijk naar de finish crossenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van F1![]()
Ik weet nu al dat we morgen niet meer 4 op kantoor zijn en dus niet fijn kunnen tafelvoetballen zoals t heurt![]()
Ja zit totaal geen takketiek achterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
F1 is ook veel makkelijker. Gewoon gas geven en zo snel mogelijk naar de finish crossen![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik weet nu al dat we morgen niet meer 4 op kantoor zijn en dus niet fijn kunnen tafelvoetballen zoals t heurt![]()
![]()
![]()
Daar zijn oplossingen voorquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tactiek? Autosport? ben je gek geworden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zit totaal geen takketiek achter
Racen is gewoon een tokkie sport
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tactiek? Autosport? ben je gek geworden?
Racen is gewoon een tokkie sport
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Collega's of die poppetjes vd tafel?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Minimaal 2 voetballers 'moeten' afgemaakt worden![]()
Natuuuuurlijk die poppetjes van de tafelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Collega's of die poppetjes vd tafel?![]()
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Football is the beautyfull game.quote:
Racen is the beautyfull sport, want racen is geen spelletje maar een echte sport
Waarom zit nu in mijn hoofd dat Zorrie de knock off Aldi variant van Zorro isquote:![]()
dat weet je zelluf welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
Zorrie de knock off Aldi variant van Zorro is![]()
Ik ga maar weer een blik lauwe schultenbrau opentrekken en mijn zonden overdenkenquote:
Kun je het mee wegspoelenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar weer een blik lauwe schultenbrau opentrekken en mijn zonden overdenken
Smile, it's free therapy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |