Gun ik jouquote:
nee dusquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:27 schreef Masberum het volgende:
Mag ik 1 klein minipuntje inderdaad?
Uitermate goed stamppot weerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen behoefte aan wind en regen.
'Valt heel erg mee' wij hebben hiero niet een enorme storm getrotseerdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, 15 tot 20 graden overdag
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef Masberum het volgende:
Ik ga hier weg hoor als ik geen kans heb op een punt
Met een @hemarookworst uiteraardquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei poepeloeiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef Masberum het volgende:
Jullie verlies als ik wegga... geef me 1 punt en dan is alles klaar
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, uiteraard.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met een @:hemarookworst uiteraard
codetaalquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik was net in het tuinhuisje DerRabbit maar je hebt nu een mooie hoekbank er staan. Top man
Gelukkig houd mijn muis jullie allemaal goedkoop warm met een oneindige voorraad methaan om jullie boilers mee te laten boilerenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
'Valt heel erg mee' wij hebben hiero niet een enorme storm getrotseerd![]()
Aangenaam tempje bij jou daaro
Heb je daar dat pak Bastogne neergelegd?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik was net in het tuinhuisje DerRabbit maar je hebt nu een mooie hoekbank er staan. Top man
Goedkoop? De gasprijs is behoorlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig houd mijn muis jullie allemaal goedkoop warm met een oneindige voorraad methaan om jullie boilers mee te laten boileren![]()
Dat was niet de essentie van mijn reactiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha oke je haalt twee dingen door elkaar. sowieso mag dat niet doen. maar zou jullie graag ff week afsluiten wel.
Ik heb van horen zeggen dat er enkel een lege verpakking over bleefquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je daar dat pak Bastogne neergelegd?
Nope muis is niet welkomquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig houd mijn muis jullie allemaal goedkoop warm met een oneindige voorraad methaan om jullie boilers mee te laten boileren![]()
Doordat die Groningers moeilijk zitten te doenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedkoop? De gasprijs is behoorlijk.
Moet je je voorstellen hoe behoorlijk die gasprijs was zonder mijn muisquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedkoop? De gasprijs is behoorlijk.
Minstens 4quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe behoorlijk die gasprijs was zonder mijn muis
Wij leveren met alle liefde wel nog gas aan jullie huisquote:
Sowquote:
Nouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
gg heeft altijd een Great Game in DTS
Half leeg pak hoog in mijn boekenkast, checkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je daar dat pak Bastogne neergelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |