He? Ja Zij i.p.v. zei, ik typ eerst en dan herstel ik het soms, hier gaat het zo snel dat je wel snel moet typen en dan gaat het soms haywire in mijn hoofdquote:
Ik ben zelfs helemaal naar het buitenland gewaaidquote:
Yepquote:
Lekker warm daar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben zelfs helemaal naar het buitenland gewaaid![]()
had er hier ook meer van verwachtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier in het noorden amper wind.
doen ze bij dunea ook, oke niet helemaal waar ik me mee bezich hou want tecnmiek is dat enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Vitens roept inwoners Twente op: "Scheer je huid, met de kraan uit"
Ja nou, jullie weten niet wat mijn TT zou zijn geweest en ik ga het ook niet zeggen. Maar Kree had de hoofdrol erin op een positieve manierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is DTS zo dat je juist niet het nieuwe topic moet openen, want dan levert het de LaPoster punten op.
Dús wordt er hier gekaapt, en het staat ook gewoon in de OP:
[..]
Kortom: er is iemand aan het miepen![]()
Het valt altijd erg mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had er hier ook meer van verwacht
quote:
Valt heel erg mee, 15 tot 20 graden overdagquote:
Ik ga naar Ethiopiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, 15 tot 20 graden overdag
zonder mij geen water. of elektra ding,. hahahaha wij zijn belangrijk wel. en mag maatschappij wel wat meer waarderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zonder mij had je tich stroom blackouts, maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |