quote:
Gg is sowieso immerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
gg heeft altijd een Great Game in DTS
Mooietop6 die jullie kennen als man identificeert zich denk ik als een vrouw, dus vandaar dat ik haar gewoon netjes als zij benaderquote:
Vitens roept inwoners Twente op: "Scheer je huid, met de kraan uit"quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef kree het volgende:
zou goed zijn. stel schandalen. maar voor oke aannemen dat drinkwater uit je kraan noemt, wat als niet is. LOL
Voor de nieuwste excel update moet je gewoon even op de centrale server kijkenquote:
wat zei je?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mooietop6 die jullie kennen als man identificeert zich denk ik als een vrouw, dus vandaar dat ik haar gewoon netjes als zei benader
Zonder mij had je tich stroom blackouts, maatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef kree het volgende:
zou goed zijn. stel schandalen. maar voor oke aannemen dat drinkwater uit je kraan noemt, wat als niet is. LOL
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de nieuwste excel update moet je gewoon even op de centrale server kijken
Marc, ouwe pindasausmakerTquote:
Dan is DTS zo dat je juist niet het nieuwe topic moet openen, want dan levert het de LaPoster punten op.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh ik was de laatste poster en had een TT klaar, zij delete het gewoon en drukt op enter en dat is het, ik deed nog moeite voor een mooie TT
Kortom: er is iemand aan het miepenquote:Daar bovenop komen de 11 DTS-geboden:
9. Gij zult niet miepen over het kapen van een topic.
Dat is niet het geval, het water komt gewoon uit de kraan. Zei je daarnet niet zelf niet te negatief denken?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:22 schreef kree het volgende:
zou goed zijn. stel schandalen. maar voor oke aannemen dat drinkwater uit je kraan komt, wat als niet is. LOL
He? Ja Zij i.p.v. zei, ik typ eerst en dan herstel ik het soms, hier gaat het zo snel dat je wel snel moet typen en dan gaat het soms haywire in mijn hoofdquote:
Ik ben zelfs helemaal naar het buitenland gewaaidquote:
Yepquote:
Lekker warm daar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben zelfs helemaal naar het buitenland gewaaid![]()
had er hier ook meer van verwachtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier in het noorden amper wind.
doen ze bij dunea ook, oke niet helemaal waar ik me mee bezich hou want tecnmiek is dat enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Vitens roept inwoners Twente op: "Scheer je huid, met de kraan uit"
Ja nou, jullie weten niet wat mijn TT zou zijn geweest en ik ga het ook niet zeggen. Maar Kree had de hoofdrol erin op een positieve manierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is DTS zo dat je juist niet het nieuwe topic moet openen, want dan levert het de LaPoster punten op.
Dús wordt er hier gekaapt, en het staat ook gewoon in de OP:
[..]
Kortom: er is iemand aan het miepen![]()
Het valt altijd erg mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had er hier ook meer van verwacht
quote:
Valt heel erg mee, 15 tot 20 graden overdagquote:
Ik ga naar Ethiopiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, 15 tot 20 graden overdag
zonder mij geen water. of elektra ding,. hahahaha wij zijn belangrijk wel. en mag maatschappij wel wat meer waarderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zonder mij had je tich stroom blackouts, maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |