Daar zegt Wilfred Gene tegenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu moet @:Stevenhyde met de billen bloot
Booswoeste usersquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Heb pas mijn fok abonnement verlengt dus beter geen tr's
Mijn vrouw mag dan wel niet thuis zijn nu even, maar denk niet dat ze het waardeert als ik jullie ga moonenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu moet @:Stevenhyde met de billen bloot
ja wie??quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
Alleen nog ff denken quote dan de zeiksnor is en wie de geilneef
Snoeiharde TR gemacht, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
want jij hebt notesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Jij moet de rolverdeling doenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw mag dan wel niet thuis zijn nu even, maar denk niet dat ze het waardeert als ik jullie ga moonen
wij ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw mag dan wel niet thuis zijn nu even, maar denk niet dat ze het waardeert als ik jullie ga moonen
Dit is de geilneefquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snoeiharde TR gemacht, gewoon omdat het kan
iets met plakquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij maakt Kaninchen de Wilfred van DTsquote:
Ik twijfel of ik dit als compliment of belediging moet zienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij maakt Kaninchen de Wilfred van DTs![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het zien als jij bent degene die hier de voorzetjes geeftquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik dit als compliment of belediging moet zien![]()
Uhu zeg je nuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee want dan was ik wel mee gegaan naar de kringverjaardag
Ik zou dus zo de nieuwe buitenspeler van het Nederlands elftal kunnen wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het zien als jij bent degene die hier de voorzetjes geeft
Kijk jij bent de expertquote:
Wasda?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou dus zo de nieuwe buitenspeler van het Nederlands elftal kunnen worden
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wasda?
Een buitenspeler ?
Net zoiets als een buitenvrouw
Dat is volgens google een speler die naast de spits speelt en de voorzetjes moet geven, maar enkel als hij vrij staat buiten de buitenspelval op de helft van de tegenstander maar enkel als de je eigen spits buiten binnenspel staat op de andere helft want als je op je eigen helft staat te spelen ben je sowieso al buiten spel gezet door de centrale verdediger van de tegenstander........ of zoietsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wasda?
Een buitenspeler ?
Net zoiets als een buitenvrouw
ffkes wisselen Pieterkequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is volgens google een speler die naast de spits speelt en de voorzetjes moet geven, maar enkel als hij vrij staat buiten de buitenspelval op de helft van de tegenstander maar enkel als de je eigen spits buiten binnenspel staat op de andere helft want als je op je eigen helft staat te spelen ben je sowieso al buiten spel gezet door de centrale verdediger van de tegenstander........ of zoiets
Gelukkig heb je meer verstand van F1quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is volgens google een speler die naast de spits speelt en de voorzetjes moet geven, maar enkel als hij vrij staat buiten de buitenspelval op de helft van de tegenstander maar enkel als de je eigen spits buiten binnenspel staat op de andere helft want als je op je eigen helft staat te spelen ben je sowieso al buiten spel gezet door de centrale verdediger van de tegenstander........ of zoiets
Eensquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee de masterbeer ha ha ha ha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |