Nou...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van F1
Over smaak valt te twistenquote:
Neenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Doen hans kraay jr en jan boskamp nog aanschuiven weleens?
F1 is ook veel makkelijker. Gewoon gas geven en zo snel mogelijk naar de finish crossenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van F1
Ja zit totaal geen takketiek achterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
F1 is ook veel makkelijker. Gewoon gas geven en zo snel mogelijk naar de finish crossen![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik weet nu al dat we morgen niet meer 4 op kantoor zijn en dus niet fijn kunnen tafelvoetballen zoals t heurt
aar zijn oplossingen voorquote:
Tactiek? Autosport? ben je gek geworden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zit totaal geen takketiek achter
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tactiek? Autosport? ben je gek geworden?
Racen is gewoon een tokkie sport
Collega's of die poppetjes vd tafel?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Minimaal 2 voetballers 'moeten' afgemaakt worden
Natuuuuurlijk die poppetjes van de tafelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Collega's of die poppetjes vd tafel?
Football is the beautyfull game.quote:
Waarom zit nu in mijn hoofd dat Zorrie de knock off Aldi variant van Zorro isquote:
dat weet je zelluf welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
Zorrie de knock off Aldi variant van Zorro is
Ik ga maar weer een blik lauwe schultenbrau opentrekken en mijn zonden overdenkenquote:
Kun je het mee wegspoelenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar weer een blik lauwe schultenbrau opentrekken en mijn zonden overdenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |