je mist niks. Soms is er een relletje dat het nieuws haalt, wat doorgaans opzet lijkt om de kijkcijfers weer op te krikken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
Maar heb het vervolgens 15 jaar lang niet meer gekeken maar de acts van Johan, rene en wilfred zullen vast nog hetzelfde zijn
Blij dat ik het niet hoef te zienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog erger
Ze vinden zichzelf zo leuk
Lekker sliepequote:
zeg maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef Masberum het volgende:
Ik ga hier weg hoor als ik geen kans heb op een punt
Tegen een potje konte bonken zegt Wilfred Geen Nequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog erger
Ze vinden zichzelf zo leuk
Sowieso tv kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je mist niks. Soms is er een relletje dat het nieuws haalt, wat doorgaans opzet lijkt om de kijkcijfers weer op te krikken.
Klopt ben ik jullie eeuwig dankbaar voorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij leveren met alle liefde wel nog gas aan jullie huis
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegen een potje konte bonken zegt Wilfred Geen Ne
Ja dat krijg ik wel nog mee idd. Dan stopt er eentje, grote ruzie. Ownee toch nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je mist niks. Soms is er een relletje dat het nieuws haalt, wat doorgaans opzet lijkt om de kijkcijfers weer op te krikken.
op wereld hallo-dag is het weer konte bonken in Tillyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegen een potje konte bonken zegt Wilfred Geen Ne
Wie is dan de snor hierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik wel nog mee idd. Dan stopt er eentje, grote ruzie. Ownee toch niet
Lijkt soms wel dts in veel opzichten
zeg maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was niet de essentie van mijn reactie![]()
Ik wil het niet vragen, maar ik ga wel dingen denken nu.
Fijne avond nog, kree.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu moet @:Stevenhyde met de billen bloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |