Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Kan je mooi samen vliegenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:44 schreef devzero het volgende: [..] Ik stel voor dat we daar de DTS meet houden
Voor mij maakt het toch niet uit qua vliegen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Echt hoorquote:
Proest.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:
Dat zijn de scheidsrechters die je graag een elleboogstoot geeftquote:
Tenzij de ander zwaarder geblesseerd is, dan snap ik het welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij https://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid https://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij https://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen >
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar https://www.jacksmusicbar.nl/
4 min lopen naar hotel
Hotel: Hanze Hotel (kan nog wijzigen)
Wie gaan er mee:
1. _UserName_
2. FreshFuit
3. Sally
4 _Mazi_Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja ik moet nu op meerdere tijdstippen aanwezig zijn om mijn verjaardag te vieren, ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Heej, komen wij elkaar ook weer eens tegen hier
Ehm je bent vandaag niet jarig hoor!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja ik moet nu op meerdere tijdstippen aanwezig zijn om mijn verjaardag te vieren, ofzo![]()
GebruikerT leeft alsof iedere dag zijn verjaardag isquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm je bent vandaag niet jarig hoor!
Klopt, 12 mei. En daarom organiseer ik een meet op 30 mei in Zwollequote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm je bent vandaag niet jarig hoor!
Dat is eigenlijk best een goeie instellingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
GebruikerT leeft alsof iedere dag zijn verjaardag is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat sowieso, elke dag feest alleen zelf de slingers ophangenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
GebruikerT leeft alsof iedere dag zijn verjaardag is
Kleine moeitequote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, elke dag feest alleen zelf de slingers ophangen![]()
![]()
te ver wegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom niet in de buurt van 12 mei?![]()
Of als een frikandel. Zelf speciaal maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, elke dag feest alleen zelf de slingers ophangen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
17 mei vier ik het in privésfeer, weekend van 23 mei werk en familiebbq, dus is 30 mei eerstvolgende mogelijkheidquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom niet in de buurt van 12 mei?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we daar de DTS meet houdenVoor mij maakt het toch niet uit qua vliegen
Ja @kree , beter?
quote:voor de garing.... Maar eh, hm.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom niet in de buurt van 12 mei?
Waarom niet wat centraler!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja @:kree , beter?
[..]voor de garing.... Maar eh, hm.
![]()
Proost..quote:
Piep piepquote:
Katwijk is lekker centraalquote:
Ah.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
17 mei vier ik het in privésfeer, weekend van 23 mei werk en familiebbq, dus is 30 mei eerstvolgende mogelijkheid
It was a dark and stormy night.![]()
quote:
Als ik nog in Ede zou wonen was dat een optie. Maar daar woon ik niet meer..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bali ook wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is niet centraal want er gaat niets boven Groningenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Groningen - mooi centraal in het noorden.
You got a point therequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is niet centraal want er gaat niets boven Groningen
Feyenoord
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
30 mei is ook gewoon jaar geleden dat er dts meet plaatsvond
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die spelen niet vandquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Populaire datum wel jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
And HEMA was there...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
2-1 Go Ahead
Feyenoord was ook bijna afgelast.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
de zon schijntquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het weer in Rotterdam nu dan?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier is het rustig nuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ik zie een Severe Wind Warning voor Rotterdam.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het was even een vraag voor HEMA - hij hoeft alleen maar even uit het zolderraam te kijken.
Nat en donkerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het weer in Rotterdam nu dan?Uw ADH vitamine Worst
je kijkt engels nieuws over NLquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ik zie een Severe Wind Warning voor Rotterdam.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kijkt engels nieuws over NL
Een echte Fok-autist heeft het zolderraamgordijn dichtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was even een vraag voor HEMA - hij hoeft alleen maar even uit het zolderraam te kijken.
mention hem danquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb nog geen gordijn opengehad vandaag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een echte Fok-autist heeft het zolderraamgordijn dicht
Ja, dat had ik beter kunnen doen. Maar ik ben niet zo van het mentionen.quote:It was a dark and stormy night.![]()
mentionen kun je lerenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat had ik beter kunnen doen. Maar ik ben niet zo van het mentionen.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
je vindt hema een standaard fok zolderkamer autiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is het standaard FOK grapje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
What? Nee!!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt hema een standaard fok zolderkamer auti![]()
![]()
![]()
check ff mijn editquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Owjee, hoe klets ik me hier nu weer uit....
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jaja gg ....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Owjee, hoe klets ik me hier nu weer uit....![]()
![]()
AIquote:
eentje staat er echt droogjes bij tussen de dansende mensen in ASOTen hij is ook lang dus dat valt nog meer op
Uw ADH vitamine Worst
het begint hier nu pas echt te waaienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik herken dat wel. Bij een hardcore party stond ik eerste 2 uren stond ik ook stil.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
alsof die daar per ongeluk is beland of zo
Ik steeds meerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wel uiteindelijk vermaakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Bij een hardcore party stond ik eerste 2 uren stond ik ook stil.Uw ADH vitamine Worst
Ja, de rest van de nacht lekker losgaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel uiteindelijk vermaakt?![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Bij een hardcore party stond ik eerste 2 uren stond ik ook stil.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
waar is Justin, is die gaan raven bij ADE?
die gast staat daar nog steeds droogjes bij alsof die op de bus staat te wachten terwijl de hele ruimte springt
Uw ADH vitamine Worst
aah ja ik zie het alquote:
je bent wat wit
onder je neus
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
effe kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
die gast staat daar nog steeds droogjes bij alsof die op de bus staat te wachten terwijl de hele ruimte springtIt was a dark and stormy night.![]()
ik heb nog maar 1 puntje nodigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
wordt er iemand booswoest straks
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
auchhhhhquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verkeerde account masberum
Hema
die deed pijnEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Go Ahead
![]()
Go Ahead wint gewoon van Aston Villa
![]()
wordt een 10 uur lange stream en ze zijn 2 uur geleden begonnen, maar denk niet dat ik zo lang ga volgenUw ADH vitamine Worst
Afgelopen
ga je op tijd naar bed?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
wordt een 10 uur lange stream en ze zijn 2 uur geleden begonnen, maar denk niet dat ik zo lang ga volgenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee. Je kunt altijd terugkijken. En van die muziek als wat nu speelt vind ik niks. Het onderbreekt heel de flow.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
wordt een 10 uur lange stream en ze zijn 2 uur geleden begonnen, maar denk niet dat ik zo lang ga volgenIt was a dark and stormy night.![]()
Gewoon pilletje nemen en doorstampenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Je kunt altijd terugkijken. En van die muziek als wat nu speelt vind ik niks. Het onderbreekt heel de flow.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb ik nog nooit gehad, van die pilletjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon pilletje nemen en doorstampenIt was a dark and stormy night.![]()
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoorquote:
Uw ADH vitamine Worst
Vrijdags naar kantoor is eigenlijk niet erg. Heerlijk rustig altijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoorIt was a dark and stormy night.![]()
ben je wel op tijd klaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoorEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
niet als je de nacht ervoor een extra lange ASOT stream hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrijdags naar kantoor is eigenlijk niet erg. Heerlijk rustig altijd.![]()
ja alleen de ochtendquote:Uw ADH vitamine Worst
lekker op tijd weekendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet als je de nacht ervoor een extra lange ASOT stream hebt
[..]
ja alleen de ochtend
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mooie interviews
nou het valt weer mee met code oranje hier enzo. beetje wind enzo, ach zijn we hier wel gewend.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Gaan we weer.
niet dus dat mij het onwijs uitmaakt. alleen kom dan denk niet. Tis me tever weg.
Maar vind het sowieso leuk dat iemand moeite doen om het te organiseren dus.
Do what you love, love what you do!![]()
Leg ons eens uit: waarom kom je steeds weer terug op datgene wat je al tig-keer verteld hebt?quote:It was a dark and stormy night.![]()
echt hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leg ons eens uit: waarom kom je steeds weer terug op datgene wat je al tig-keer verteld hebt?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het maakt je dus wel degelijk uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef kree het volgende:
niet dus dat mij het onwijs uitmaakt. alleen kom dan denk niet. Tis me tever weg.
Maar vind het sowieso leuk dat iemand moeite doen om het te organiseren dus.
LosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Jan Rietman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom op tijd want vol is vol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nieuw seizoen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ene uurtje met de trein extra? (vergeleken met Utrecht Centraal). En als je met de auto zou gaan, dan is het verschil nog kleiner want parkeren in Zwolle is een stuk makkelijker dan in Utrecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef kree het volgende:
De echte reden is gewoon dat je niet wilt gaan en je zoekt nu naar een excuus.![]()
Heer Justin.quote:
vol na halve diepvriespizza want een groenteberg ernaast gegetenUw ADH vitamine Worst
Gewoon dat woord er maar uithalen dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef kree het volgende:
Maar vind het sowieso leuk dat iemand moeite doen om het te organiseren dus.![]()
niet dus dat mij het onwijs uitmaakt, maar ik denk dat ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon dat woord er maar uithalen dus?![]()
Enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
niet dus dat mij het onwijs uitmaakt, maar ik denk dat ook
TOXIC TWO RAVE GENERATOR
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jawel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het maakt je dus wel degelijk uit.
waarom trouwens hou ik soms mijn mond. omdat ik weet jullie gaan daar heel goed op als ik me boos maak.
En ja dat is grappig, maarja mss niet altijd zo handig voor mij om te doen,,
Dat is eerlijke waarheid.
en paar die me via DM maar zeggen enzo. kreeeeeee doe gewoon niet
Wat gewaardeerd wordt trouwens.
Het is totaal niet mijn bedoeling om je boos te maken. Waar komt dat nou weer vandaan ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is niet persoonlijk ook hoor naar jouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
Het is totaal niet mijn bedoeling om je boos te maken. Waar komt dat nou weer vandaan ?. zeg het maar in het algemeen.
Ja soms is het gewoon grappig als ik me opnaai over dingen. en dat is ook wel prima ook. kan ook wel tegen kritiek enzo.Do what you love, love what you do!![]()
lol heb nou eenmaal niet iemand naast me zitten hier die zegt, stop daar mee. LOL
en dat soms krijg ik wel eens DM enzo die me er ff aan herinneren.
Weet waardeer dat onwijs
dat we toch beetje geven om elkaar toch wel, dat is mooi altijd om te zien.
Hierover hou ik maar even mijn mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hierover hou ik maar even mijn mond
jij blijft er ook maar op ingaan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hierover hou ik maar even mijn mond
hmms weet niet? tis altijd oke om mij ff DM te sturen en wie dat doen zal ik niet zeggen, maar weet waardeer het altijd wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balladequote:
graag mij geen DM's sturenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmms weet niet? tis altijd oke om mij ff DM te sturen en wie dat doen zal ik niet zeggen, maar weet waardeer het altijd wel.![]()
![]()
![]()
haha ja dat herken ik wel hoor kree 😅 soms beter ff niks zeggen dan weer zo’n storm starten he 😜 maar goed dat je t ff zegt ook, beetje zelfkennis is nooit verkeerd hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:41 schreef kree het volgende:
waarom trouwens hou ik soms mijn mond. omdat ik weet jullie gaan daar heel goed op als ik me boos maak.
En ja dat is grappig, maarja mss niet altijd zo handig voor mij om te doen,,
Dat is eerlijke waarheid.
en nice dat mensen t je ook gewoon ff dm’en, laat wel zien dat ze t met goeie bedoelingen doen![]()
![]()
haha doe ijk niet, haal het nou allemaal niet zo uit context, zeg ik keer wat aardigs over anderenquote:
dat zei je zusje ook alquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij blijft er ook maar op ingaan he![]()
![]()
Ik ga je geen DM sturen hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmms weet niet? tis altijd oke om mij ff DM te sturen en wie dat doen zal ik niet zeggen, maar weet waardeer het altijd wel.
Ging mij erom of je wel eens stopt met posten (want dat lukt je niet helemaal![]()
)
weet soms DM ff voor in topic te gaan naar mij?
ik waardeer dat wel en denk er soms dan ook anders over, tis heel compliment he naar wie dat doen?
Dat wilde ik alleen zeggen, maak er nu niet meer van als het is
of moeten we er drama van maken enzo? Mag ook btw
Maar ik dacht zeg ff wat positiefs toch wel.Do what you love, love what you do!![]()
mijn zusje is leukquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind je zusje toch zeker wel een 6/10
Ik las dikke sletquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
armin b2b hannah laing dikke set hoor![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja dat was echt ergquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
armin b2b hannah laing dikke set hoor![]()
![]()
naja heb ik trouwens genoeg uitgelegd wat ik oke en niet oke vind enzo>?
LOL. blijft weer zo kree verhaal anders?Do what you love, love what you do!![]()
Ehm, waarom zeg jij dat tegen Amy terwijl zij die post naar iemand anders bedoelt?quote:
Ik snap jou soms echt niet, kree.
Of jij hebt niet door wie je quote, wellicht?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij kwoot toch altijd de verkeerdequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, waarom zeg jij dat tegen Amy terwijl zij die post naar iemand anders bedoelt?
Of jij hebt niet door wie je quote, wellicht?![]()
![]()
was quote foutje ja dit. sorryquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, waarom zeg jij dat tegen Amy terwijl zij die post naar iemand anders bedoelt?
Of jij hebt niet door wie je quote, wellicht?
Schijnt hip te zijn vandaagquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Word Grey hier nu een slet genoemd![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
NEIN!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volg je de stream ook vriend kartoffelrösti?![]()
met de knalworst een creampie geven aan de dikke sletquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
Word Grey hier nu een slet genoemd
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lol nou mag hopen dat je beetje tegen kritiek kunt wel, denk wel enzo.quote:
Soms weet ik het niet he met wie ik wat en hoe hard kan zeggen. Omdat meeste ken ik wel beetje onderhand zo via forum. maaaaarja. wil nooit iemand kwetsen die mss hier net is ofzo en denk soms doet fok dat wel. de users dus. enne niet zo oke mee
HEMA !quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met de knalworst een creampie geven aan de dikke slet
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb eerder deze week mijn eigen digitale grey mobiel nog snoeihard beredenquote:![]()
Nee maar jij welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen digitale grey mobiel nog snoeihard bereden![]()
![]()
En gewonnen ?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, ik heb mijn innerlijk Hulk naar boven laten komen en het halve veld in de eerste bocht eruit gekegeldquote:![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn innerlijk Hulk naar boven laten komen en het halve veld in de eerste bocht eruit gekegeld![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Ja, idd...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij kwoot toch altijd de verkeerde
naja genoeg eerlijk geweest. hoe ik denk erover dus.
mag weer kritisch nu naar mij ook. haha of lol.Do what you love, love what you do!![]()
Teamorders en zulks. Dus dan doe ik maar wat er nodig is om het team te laten winnen.quote:
Want zo ben ik gewoon. No papaya rules, just team orders
Het zou mooi zijn als kree nog even antwoord geeft op mijn vraag waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.It was a dark and stormy night.![]()
Kan je dit eerst nog even herhalenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou mooi zijn als kree nog even antwoord geeft op mijn vraag waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.![]()
waarom hij steeds weer herhaal wat hij al tig-keer heeft gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou mooi zijn als kree nog even antwoord geeft op mijn vraag waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.
waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.
Stuur hem een DMquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou mooi zijn als kree nog even antwoord geeft op mijn vraag waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.![]()
![]()
Ik verstond het niet goed, kun je dat nog even herhalen voor de goede orde?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je dit eerst nog even herhalenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja hoor...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je dit eerst nog even herhalenIt was a dark and stormy night.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verstond het niet goed, kun je dat nog even herhalen voor de goede orde?quote:![]()
zal je antwoord geven, omdat ik het vaak niet eens helemaal terug lees enzo vooral.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou mooi zijn als kree nog even antwoord geeft op mijn vraag waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.
En verder ik herhaal vaak als ik denk snappen ze het nou wel of niet
maar okeeeeee ben ff in lief bui nu he. en ga niet zeiken als ik jullie allemaal afkraak enzo, want vind moet kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat lijken wel de strafregels van vroeger op school.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
waarom hij steeds weer herhaal wat hij al tig-keer heeft gezegd.
mention hem gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Hahaha - maar dit is 1001x makkelijker dan overschrijvenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijken wel de strafregels van vroeger op school.
We snappen alles echt wel. Jeetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
zal je antwoord geven, omdat ik het vaak niet eens helemaal terug lees enzo vooral.
En verder ik herhaal vaak als ik denk snappen ze het nou wel of nietIt was a dark and stormy night.![]()
en de bovenste is fout.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
opnieuw!![]()
ctrl-c en dan ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-vquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - maar dit is 1001x makkelijker dan overschrijvenIt was a dark and stormy night.![]()
lol ja je kunt heel stemming makerij maken? maar boeit me niet onwijs?
ga er wel goed op zelfs, ;lees nou ff wat ik net zei. tis complimentje he? naar meeste?Do what you love, love what you do!![]()
vaak moeten schrijven?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: