Kan je dit eerst nog even herhalenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou mooi zijn als kree nog even antwoord geeft op mijn vraag waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.
waarom hij steeds weer herhaal wat hij al tig-keer heeft gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou mooi zijn als kree nog even antwoord geeft op mijn vraag waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.
Stuur hem een DMquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik verstond het niet goed, kun je dat nog even herhalen voor de goede orde?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je dit eerst nog even herhalen
Ja hoor...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je dit eerst nog even herhalen
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verstond het niet goed, kun je dat nog even herhalen voor de goede orde?
quote:
zal je antwoord geven, omdat ik het vaak niet eens helemaal terug lees enzo vooral.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat lijken wel de strafregels van vroeger op school.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
waarom hij steeds weer herhaal wat hij al tig-keer heeft gezegd.
waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.
mention hem gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Hahaha - maar dit is 1001x makkelijker dan overschrijvenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijken wel de strafregels van vroeger op school.
We snappen alles echt wel. Jeetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
zal je antwoord geven, omdat ik het vaak niet eens helemaal terug lees enzo vooral.
En verder ik herhaal vaak als ik denk snappen ze het nou wel of niet
en de bovenste is fout.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ctrl-c en dan ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-v ctrl-vquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - maar dit is 1001x makkelijker dan overschrijven
vaak moeten schrijven?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |