quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
armin b2b hannah laing dikke set hoor
Ehm, waarom zeg jij dat tegen Amy terwijl zij die post naar iemand anders bedoelt?quote:
Hij kwoot toch altijd de verkeerdequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, waarom zeg jij dat tegen Amy terwijl zij die post naar iemand anders bedoelt?
Ik snap jou soms echt niet, kree.
Of jij hebt niet door wie je quote, wellicht?
was quote foutje ja dit. sorryquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, waarom zeg jij dat tegen Amy terwijl zij die post naar iemand anders bedoelt?
Ik snap jou soms echt niet, kree.
Of jij hebt niet door wie je quote, wellicht?
Schijnt hip te zijn vandaagquote:
NEIN!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volg je de stream ook vriend kartoffelrösti?
met de knalworst een creampie geven aan de dikke sletquote:
Ja!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
Word Grey hier nu een slet genoemd![]()
lol nou mag hopen dat je beetje tegen kritiek kunt wel, denk wel enzo.quote:
HEMA !quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met de knalworst een creampie geven aan de dikke slet
Ik heb eerder deze week mijn eigen digitale grey mobiel nog snoeihard beredenquote:
Nee maar jij welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen digitale grey mobiel nog snoeihard bereden![]()
Nee, ik heb mijn innerlijk Hulk naar boven laten komen en het halve veld in de eerste bocht eruit gekegeldquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn innerlijk Hulk naar boven laten komen en het halve veld in de eerste bocht eruit gekegeld![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ja, idd...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij kwoot toch altijd de verkeerde
Teamorders en zulks. Dus dan doe ik maar wat er nodig is om het team te laten winnen.quote:
Kan je dit eerst nog even herhalenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou mooi zijn als kree nog even antwoord geeft op mijn vraag waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.
waarom hij steeds weer herhaal wat hij al tig-keer heeft gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou mooi zijn als kree nog even antwoord geeft op mijn vraag waarom hij steeds weer herhaalt wat hij al tig-keer heeft gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |