jawel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het maakt je dus wel degelijk uit.
is niet persoonlijk ook hoor naar jouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
Het is totaal niet mijn bedoeling om je boos te maken. Waar komt dat nou weer vandaan ?
Hierover hou ik maar even mijn mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hierover hou ik maar even mijn mond
jij blijft er ook maar op ingaan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hierover hou ik maar even mijn mond
hmms weet niet? tis altijd oke om mij ff DM te sturen en wie dat doen zal ik niet zeggen, maar weet waardeer het altijd wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Balladequote:
graag mij geen DM's sturenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmms weet niet? tis altijd oke om mij ff DM te sturen en wie dat doen zal ik niet zeggen, maar weet waardeer het altijd wel.
haha ja dat herken ik wel hoor kree 😅 soms beter ff niks zeggen dan weer zo’n storm starten he 😜 maar goed dat je t ff zegt ook, beetje zelfkennis is nooit verkeerd hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:41 schreef kree het volgende:
waarom trouwens hou ik soms mijn mond. omdat ik weet jullie gaan daar heel goed op als ik me boos maak.
En ja dat is grappig, maarja mss niet altijd zo handig voor mij om te doen,,
Dat is eerlijke waarheid.
haha doe ijk niet, haal het nou allemaal niet zo uit context, zeg ik keer wat aardigs over anderenquote:
dat zei je zusje ook alquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij blijft er ook maar op ingaan he
Ik ga je geen DM sturen hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmms weet niet? tis altijd oke om mij ff DM te sturen en wie dat doen zal ik niet zeggen, maar weet waardeer het altijd wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |