quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kijkt engels nieuws over NL
Een echte Fok-autist heeft het zolderraamgordijn dichtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was even een vraag voor HEMA - hij hoeft alleen maar even uit het zolderraam te kijken.
mention hem danquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was even een vraag voor HEMA - hij hoeft alleen maar even uit het zolderraam te kijken.
Ik heb nog geen gordijn opengehad vandaag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een echte Fok-autist heeft het zolderraamgordijn dicht
Ja, dat had ik beter kunnen doen. Maar ik ben niet zo van het mentionen.quote:
mentionen kun je lerenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat had ik beter kunnen doen. Maar ik ben niet zo van het mentionen.
je vindt hema een standaard fok zolderkamer autiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is het standaard FOK grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
What? Nee!!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt hema een standaard fok zolderkamer auti![]()
![]()
check ff mijn editquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Owjee, hoe klets ik me hier nu weer uit....
jaja gg ....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Owjee, hoe klets ik me hier nu weer uit....
AIquote:
Ik herken dat wel. Bij een hardcore party stond ik eerste 2 uren stond ik ook stil.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
alsof die daar per ongeluk is beland of zo
Ik steeds meerquote:
wel uiteindelijk vermaakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Bij een hardcore party stond ik eerste 2 uren stond ik ook stil.
Ja, de rest van de nacht lekker losgaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel uiteindelijk vermaakt?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Bij een hardcore party stond ik eerste 2 uren stond ik ook stil.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
waar is Justin, is die gaan raven bij ADE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |