Gewoon pilletje nemen en doorstampenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Je kunt altijd terugkijken. En van die muziek als wat nu speelt vind ik niks. Het onderbreekt heel de flow.
Heb ik nog nooit gehad, van die pilletjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon pilletje nemen en doorstampen
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoorquote:
Vrijdags naar kantoor is eigenlijk niet erg. Heerlijk rustig altijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoor
ben je wel op tijd klaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoor
niet als je de nacht ervoor een extra lange ASOT stream hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrijdags naar kantoor is eigenlijk niet erg. Heerlijk rustig altijd.
ja alleen de ochtendquote:
lekker op tijd weekendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet als je de nacht ervoor een extra lange ASOT stream hebt
[..]
ja alleen de ochtend
Leg ons eens uit: waarom kom je steeds weer terug op datgene wat je al tig-keer verteld hebt?quote:
echt hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leg ons eens uit: waarom kom je steeds weer terug op datgene wat je al tig-keer verteld hebt?
Het maakt je dus wel degelijk uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef kree het volgende:
niet dus dat mij het onwijs uitmaakt. alleen kom dan denk niet. Tis me tever weg.
Maar vind het sowieso leuk dat iemand moeite doen om het te organiseren dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |