aah ja ik zie het alquote:
effe kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
die gast staat daar nog steeds droogjes bij alsof die op de bus staat te wachten terwijl de hele ruimte springt
auchhhhhquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verkeerde account masberum
ga je op tijd naar bed?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
wordt een 10 uur lange stream en ze zijn 2 uur geleden begonnen, maar denk niet dat ik zo lang ga volgen
Nee. Je kunt altijd terugkijken. En van die muziek als wat nu speelt vind ik niks. Het onderbreekt heel de flow.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
wordt een 10 uur lange stream en ze zijn 2 uur geleden begonnen, maar denk niet dat ik zo lang ga volgen
Gewoon pilletje nemen en doorstampenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Je kunt altijd terugkijken. En van die muziek als wat nu speelt vind ik niks. Het onderbreekt heel de flow.
Heb ik nog nooit gehad, van die pilletjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon pilletje nemen en doorstampen
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoorquote:
Vrijdags naar kantoor is eigenlijk niet erg. Heerlijk rustig altijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoor
ben je wel op tijd klaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoor
niet als je de nacht ervoor een extra lange ASOT stream hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrijdags naar kantoor is eigenlijk niet erg. Heerlijk rustig altijd.
ja alleen de ochtendquote:
lekker op tijd weekendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet als je de nacht ervoor een extra lange ASOT stream hebt
[..]
ja alleen de ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |