Gewoon pilletje nemen en doorstampenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Je kunt altijd terugkijken. En van die muziek als wat nu speelt vind ik niks. Het onderbreekt heel de flow.
Heb ik nog nooit gehad, van die pilletjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon pilletje nemen en doorstampen
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoorquote:
Vrijdags naar kantoor is eigenlijk niet erg. Heerlijk rustig altijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoor
ben je wel op tijd klaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja morgen gewoon werkdag en voor het eerst op vrijdag naar kantoor
niet als je de nacht ervoor een extra lange ASOT stream hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrijdags naar kantoor is eigenlijk niet erg. Heerlijk rustig altijd.
ja alleen de ochtendquote:
lekker op tijd weekendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet als je de nacht ervoor een extra lange ASOT stream hebt
[..]
ja alleen de ochtend
Leg ons eens uit: waarom kom je steeds weer terug op datgene wat je al tig-keer verteld hebt?quote:
echt hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leg ons eens uit: waarom kom je steeds weer terug op datgene wat je al tig-keer verteld hebt?
Het maakt je dus wel degelijk uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef kree het volgende:
niet dus dat mij het onwijs uitmaakt. alleen kom dan denk niet. Tis me tever weg.
Maar vind het sowieso leuk dat iemand moeite doen om het te organiseren dus.
quote:
Jan Rietman.quote:
Nieuw seizoen ?quote:
Dat ene uurtje met de trein extra? (vergeleken met Utrecht Centraal). En als je met de auto zou gaan, dan is het verschil nog kleiner want parkeren in Zwolle is een stuk makkelijker dan in Utrecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef kree het volgende:
niet dus dat mij het onwijs uitmaakt. alleen kom dan denk niet. Tis me tever weg.
Heer Justin.quote:
Gewoon dat woord er maar uithalen dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef kree het volgende:
Maar vind het sowieso leuk dat iemand moeite doen om het te organiseren dus.
niet dus dat mij het onwijs uitmaakt, maar ik denk dat ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon dat woord er maar uithalen dus?
Enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
niet dus dat mij het onwijs uitmaakt, maar ik denk dat ook
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |