SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Niet zo best. Drie projecten met deadlines en gejaag, een hernia, nog steeds dagelijks (chronische) hoofdpijn, maar dat heet gewenning want dat heb ik al heeeeeel lang. Ik wacht al twee maanden op een audiëntie in het ziekenhuis.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo best. Drie projecten met deadlines en gejaag, een hernia, nog steeds dagelijks (chronische) hoofdpijn, maar dat heet gewenning want dat heb ik al heeeeeel lang. Ik wacht al twee maanden op een audiëntie in het ziekenhuis.
Nog steeds nieuwsmijdend, anders vlieg ik regelrecht in een depressie
Jaquote:
ja goed! gebruik hem vrijwel elke dag. Maar hij is niet geschikt voor rennen want hij gaat niet zo snelquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij ook een loopband? Hoe bevalt dat?
heb ik dat gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb jij een fatwa over uitgesproken toch?
Weet niet of ik het met je eens wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We waren het er toch al over eens dat je het dood moet laten bloeden
het is dan ook een loopbandquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaDenk dat ik hem nu al weken niet zonder shirt heb gezien
[..]
ja goed! gebruik hem vrijwel elke dag. Maar hij is niet geschikt voor rennen want hij gaat niet zo snel
ja maar die in de gym daar kan je echt op rennenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is dan ook een loopband
Nee maar rennen kan ik toch niet en dat doe ik m'n onderburen niet aan. Ik zet alleen best grote stappen dus dan struikel ik misschien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
ja goed! gebruik hem vrijwel elke dag. Maar hij is niet geschikt voor rennen want hij gaat niet zo snel
[..]
heb ik dat gedaankan ik mij niet meer herinneren
[..]
Weet niet of ik het met je eens was
ja dat leer je vanzelf wel af en je kan ze kopen met zo'n handvatquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar rennen kan ik toch niet en dat doe ik m'n onderburen niet aan. Ik zet alleen best grote stappen dus dan struikel ik misschien.
ja dit moet je wel echt doen. In het begin had ik hem voor het scherm gezet van de pc zodat ik kon netflixen maar nu staat die in de slaapkamer en luister ik muziekquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst ook een hometrainer maar die veranderde al snel in een droogrek.
Lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst ook een hometrainer maar die veranderde al snel in een droogrek.
Heb je snackzheimer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
[..]
heb ik dat gedaankan ik mij niet meer herinneren
[..]
Weet niet of ik het met je eens was
Waar heb je hem nog voor dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou hem voor m'n bureau neerzetten denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit moet je wel echt doen. In het begin had ik hem voor het scherm gezet van de pc zodat ik kon netflixen maar nu staat die in de slaapkamer en luister ik muziek
Waarom zou je daar je kleding willen ophangen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hem voor m'n bureau neerzetten denk ik.
Als die zonder handvat koopt kan je er ook geen kleding ophangen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hem voor m'n bureau neerzetten denk ik.
Ligt eraan, Moov had ze nu in de aanbieding, tussen de 300 en 350 euro.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als die zonder handvat koopt kan je er ook geen kleding ophangen.
Wat kosten ze in Nederland?
Precies dat. Kun je een hoop pecanbroodjes voor kopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, Moov had ze nu in de aanbieding, tussen de 300 en 350 euro.
En dan denk ik, je kunt ook buiten lopen, doe ik ook niet elke dag
Heel assertief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goede vraag recce. ga dat denk ik vandaag aan hem vragen
oh das veel geld. Deze hier koste 100 euro dacht ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, Moov had ze nu in de aanbieding, tussen de 300 en 350 euro.
En dan denk ik, je kunt ook buiten lopen, doe ik ook niet elke dag
Ik had wel verwacht dat nu de regen bij mij is, het bij jou droog zou zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
Flinke regenbui. Hedwig blij dat ze net binnen is.
Hier nu nietquote:
quote:
EN SNEL.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ga je die zon godverdomme delen ook
Het is daar regenseizoen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat @:bitterbal jullie zon heeft.
STING!quote:
Hij moest zijn shirt aanhouden, heb je gezegdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dit gewoon mijn eigen schuldik weet het niet meer
En nu mag je nooit meer weg?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was gisteren paniek op werk. Ik was er niet. Hele meetings zijn gecanceld omdat men zelf nooit iets kan
Ik snap dit. Super irritant als er geen secretaresse is om te notuleren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was gisteren paniek op werk. Ik was er niet. Hele meetings zijn gecanceld omdat men zelf nooit iets kan
Nopesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat @:bitterbal jullie zon heeft.
Des te meer reden om vaker vrij en ziek te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu mag je nooit meer weg?
fuckquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij moest zijn shirt aanhouden, heb je gezegd
Misschien staat hij op www.bloteali.nl?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuck
Hoe kon ik zo stom zijn![]()
![]()
![]()
Ja hoe draai je dit nu weer terug. En waarom luistert die ook ?!
Denk eerder www.bloteali.maquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien staat hij op www.bloteali.nl?
Stig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STING!
Helemaal hersteld?
haram.ali.maquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee hij is toch niet in nederland dus dan is het .ma van marokko
Nu zal je zelf het goede voorbeeld moeten gevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuck
Hoe kon ik zo stom zijn![]()
![]()
![]()
Ja hoe draai je dit nu weer terug. En waarom luistert die ook ?!
hahahahahaahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zal je zelf het goede voorbeeld moeten geven
Borstvoeding geven op webcam aan een levensechte pop, dan snapt hij de hint zeker wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zal je zelf het goede voorbeeld moeten geven
gatsie usquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Borstvoeding geven op webcam aan een levensechte pop, dan snapt hij de hint zeker wel.
dat recht heeft alleen nattekatquote:
en nog lekkerder ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er achter dat huismerk zeevruchten chocolade goedkoper is dan het huismerk bonbonbloc per kg
Waarschijnlijk minder chocolade in die eerste.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er achter dat huismerk zeevruchten chocolade goedkoper is dan het huismerk bonbonbloc per kg
Yeşilgöz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie mensen die jullie oprecht echt haten ?
Ik heb een lijstquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
die mensen kap ik vrij snel uit mijn levenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
lijkt me anders best een leuke vrouwquote:
Nee, haten kost veel te veel energie, dat zijn mensen die ik niet kan uitstaan niet waard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
En Umbridgequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Dat weet ze dan goed te verbergen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mensen kap ik vrij snel uit mijn leven
[..]
lijkt me anders best een leuke vrouw
Stiekeme self insert, hahaa.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een fictief karakter joh
Jazeker. Maar ik ken ze niet persoonlijk dus heb er geen last van verder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Nee, want daar heb ik dan toch geen contact mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
bedoelde trouwens meer mensen die je ook echt kent
een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar..... hihiquote:
Er was wel iemand in mn pubertijd. Maar die had het vroeger blijkbaar niet zo makkelijk en is ook niet goed terecht gekomen. Dus dat is veranderd naar medelijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
bedoelde trouwens meer mensen die je ook echt kent
Oplichters waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg net een berichtje via whatsapp. "Hallo Chantal, dit is mijn nieuwe nummer"
Uhm... Ik ben Chantal niet.
Gelukkig, goed nieuwsquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Stig!
Sinds gisteren weer rustig aan een beetje aan het werk, maar ben nog niet helemaal hersteld. Maar mag niet klagen
Ah wat goed dat je contact opneemt. Ik krijg nog 1000 euro van je voor je vorige telefoon. Maak je die nu meteen even over?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg net een berichtje via whatsapp. "Hallo Chantal, dit is mijn nieuwe nummer"
Grote kans. Dus laat het lekker gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oplichters waarschijnlijk.
Het schijnt dat ze na 29 oktober wat meer tijd heeft.quote:
Moeten vandaag op.quote:
Nee, ik vind haat wel veel te heftig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Is een antwoord op je "hoezo", geen probleem. Alsof ik niet in de VreetSC thuishoor.quote:
als je ze koopt eet je ze sowieso binnen 10 minuten op inderdaad.quote:
Ik kwam er laatst achter dat ik kennelijk een zoon hadquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn mensen die daar niet zo'n probleem in zien.quote:
ah gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik kennelijk een zoon had
Als dat geen date wordt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tots end preejers.quote:
Je weet niets over de berichtende partij he, alleen dat Luctor "Chantal" is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dat geen date wordt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dan kan het nog steedsquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet niets over de berichtende partij he, alleen dat Luctor "Chantal" is.
Ja, verbannen dat soort lui.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik iets vinden van mensen die om half 11 een vergadering in plannen voor 1 uur op dezelfde dag?
Hangt van de vergadering afquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik iets vinden van mensen die om half 11 een vergadering in plannen voor 1 uur op dezelfde dag?
je kan er alles van vinden. Veel plezier bij je vergadering.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Internationaal. Niet heel belangrijkquote:
Verbannen? Op de brandstapel ermee.quote:
Hangt er vanaf. Is het daadwerkelijk spoed? Hebben ze ff gebeld om te checken of het oke is om zo last minute wat te plannen? Had je al iets anders in je agenda staan op dat moment?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Is het daadwerkelijk spoed? Hebben ze ff gebeld om te checken of het oke is om zo last minute wat te plannen? Had je al iets anders in je agenda staan op dat moment?
Het wordt gezellig op de brandstapelquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:34 schreef rival het volgende:
Ik weet niet of we een wedstrijdje houden maar ik heb een projectleider die meetings inplant om 12:00 uur.
Ik heb altijd dingen te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nouja als je toch niets anders had staan.... Heb je wat te doen
dan mag je na je vergadering weer die dingen doenquote:
Zou ik ook doen als het kon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieus, hoe kan dat beest na 8 uur slapen in bed en een wandeling weer in een diepe coma gaan op zijn troon alsof hij nooit geslapen heeft.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dan kun je dat overleg prima overslaan.quote:
Was lekker in de bossenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Have funik straks een window vinden wanneer het droog is.
Katten slapen nu eenmaal veel. Dat hoort bij hun jachtinstinct.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieus, hoe kan dat beest na 8 uur slapen in bed en een wandeling weer in een diepe coma gaan op zijn troon alsof hij nooit geslapen heeft.
Snelwandelen dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Regen leest mee, het is meteen droog![]()
Maar ik trap er niet in, ik zie die volgende bui wel op de radar
Kees van der Spek heeft al gebeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
En hebben al een ontmoeting geregeld?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mislukt. Ben nu gestrand onder een afdakje.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mislukt. Ben nu gestrand onder een afdakje.
Rokenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
ik schaam mij nu echt dat ik al die jaren mensen in mijn stinkende sigarettenrook heb laten zitten
Ze heeft een hond toch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Katten slapen nu eenmaal veel. Dat hoort bij hun jachtinstinct.
Een hond met een identiteitscrisisquote:
Gelukkig zag je het lichtquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt ranzig. En heb het zolang gedaan
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt ranzig. En heb het zolang gedaan
Straks ook lekker het bos inquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was lekker in de bossen
Op een jankend kutkind na
Hier valt het me op dat ze eigenlijk allemaal goed luisteren. Ze mogen los lopen maar blijven netjes bij hun baasje. Ik was oprecht verbaasdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ook lekker het bos in
Hier helaas ontzettend veel mensen met hondenheb niets tegen honden, maar het zijn er simpelweg gewoon teveel.
Ja ben ik echt blij meequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig zag je het licht
Zin in iets anders krijgen danquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik echt blij meeEn dat het tot nu toe ook gelukt is want soms heb ik nog steeds zin in een sigaret
Whehe, lekker scherpquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh die vergadering is volgende week
Ik heb de laatste tijd iets te veel last van brain fog ofzoquote:
Mwoah er stinken wel meer dingenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
ik schaam mij nu echt dat ik al die jaren mensen in mijn stinkende sigarettenrook heb laten zitten
Ohhhh dat mis ik. Hebben we hier niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:07 schreef Karzai het volgende:
Lust je nu ook geen gerookte paling meer?
Vooralsnog droog hier, kreeg vanochtend wel een buitje over mij heenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Het komt weer met bakken uit de lucht vallen.
Lekker op tijd wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:18 schreef Karzai het volgende:
Sky radio christmas opgezet in de winkel
Waar is die winkel? Weet ik waar ik absoluut niet moet komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:18 schreef Karzai het volgende:
Sky radio christmas opgezet in de winkel
Amsterdamquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is die winkel? Weet ik waar ik absoluut niet moet komen.
Het zal zo wel opgemerkt worden door mijn collega,squote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is die winkel? Weet ik waar ik absoluut niet moet komen.
In de Aldi folder zag ik ook al kerstspullen staan.quote:
Jij zat al helemaal klaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh die vergadering is volgende week
Ja, en ik kon geen vergadering vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij zat al helemaal klaar?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, en ik kon geen vergadering vinden
Sowieso heb je daar best veel kringloopwinkels denk ik dus de kans dat je meteen bij die waar hij werkt uitkomt is vrij klein.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, nou, daar zou ook sowieso niet willen komen.
Niemand niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, nou, daar zou ook sowieso niet willen komen.
Tijdje geleden dat ik er ben geweest maar lijkt me wel weer een keer leuk.quote:
ik zou niet eens meer weten hoeveel jaar geleden het is geweest dat ik daar was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik er ben geweest maar lijkt me wel weer een keer leuk.
Goed luisteren naar waar de kerstmuziek aanstaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso heb je daar best veel kringloopwinkels denk ik dus de kans dat je meteen bij die waar hij werkt uitkomt is vrij klein.
Je hebt maar 1 setje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken of ik nu al m'n beddengoed kan wassen en vanavond gewoon een droog dekbed heb voor ik erin duik
Je hebt maar 2 setjes?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2. Is iets niet helemaal goed gegaan.
A**a?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
@:maily Guess who's back, back again tralala.
Dan istie hovenietquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Wat doet een hovenier eigenlijk midden in de winter?
Hoeveniet.quote:
Mailyquote:
DE ZEE.quote:
die met die kuttopics?quote:
maar die beginnen met een A dan 2 andere letters en dan weer een a. dan blijven er niet heel veel overquote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar die beginnen met een A dan 2 andere letters en dan weer een a. dan blijven er niet heel veel over
Nee, zo ging ie niet.quote:
Oh die, met d'r dateperikelenquote:
Iets met liefde en meegaan.quote:
HEMAquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie was het ook al weer die gordijnen zocht? Hema heeft 30% korting
Onderhoud. prepareren. schuttingen plaatsen. tegelwerk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Wat doet een hovenier eigenlijk midden in de winter?
ik ben slecht in onthouden wie wat heeft... maar volgens mij was dit @mschol nadat het balkon en de ramen zijn geupgradequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie was het ook al weer die gordijnen zocht? Hema heeft 30% korting
chocoladesaus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills ik heb muffins gebakken en wil er zeg maar een tekst op schrijven (op elke muffin 1 letter), weet jij toevallig met wat ik dat het beste kan doen? Heb zo'n 'pen' die je kunt vullen om mee te schrijven op gebak.
Woei.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag storm
Vooral in het westen.
Een blaadje is voldoende voor de NS hoor, hele boom is overkill.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wee als er een boom op het spoor waait trouwens.
Maar een blaadje is zaterdag wel weer weg, de schade van een boom duurt langer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een blaadje is voldoende voor de NS hoor, hele boom is overkill.
gewoon gesmolten pure chocolade dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Saus liever niet, het moet niet uitlopen en ook stollen
Hoaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs de lucht is blauw nu. Ongekend.
Gewoon Glazuur ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills ik heb muffins gebakken en wil er zeg maar een tekst op schrijven (op elke muffin 1 letter), weet jij toevallig met wat ik dat het beste kan doen? Heb zo'n 'pen' die je kunt vullen om mee te schrijven op gebak.
Dacht ik eerst ook aan, maar letters van glazuur met poedersuiker zie je niet echt goed. Of heb je ook andere kleuren glazuur? Even zoeken.quote:
Beetje bietensap erbij en het is roze/paars etc.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook aan, maar letters van glazuur met poedersuiker zie je niet echt goed. Of heb je ook andere kleuren glazuur? Even zoeken.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag storm
Vooral in het westen.
Welke code?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag storm
Vooral in het westen.
Geel.quote:
Oh, dat zal wel meevallen dan. Geen reden om thuis te blijven.quote:
Nee, is het zelden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel meevallen dan. Geen reden om thuis te blijven.
Eens. Een keer meegemaakt nu dat ze code rood afgaven. Toen wel besloten thuis te werken.quote:
Hier gaven ze ooit code oranje uit terwijl ik in het zwembad zat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Een keer meegemaakt nu dat ze code rood afgaven. Toen wel besloten thuis te werken.
Ik wil wel een droger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wanneer kun je de wasmachine winnen?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wanneer kun je de wasmachine winnen?
Das te vroeg voor de wasmachine?quote:
afgelopen zaterdag mijn nieuwe gekregen.quote:
ik zal mijn was nog even op de droger hangenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag mijn nieuwe gekregen.
echt zo veel beter dan de oude
Tijd gaat niet rap. Waarschijnlijk is er iemand met de wintertijd aan het kutten.quote:
Van erg duur naar extreem duur??quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chocoladekruidnoten met 22% in prijs gestegen.
Witgoeduurtje!! @Koen66quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Das te vroeg voor de wasmachine?
wef complotquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chocoladekruidnoten met 22% in prijs gestegen.
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van erg duur naar extreem duur??
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
sjow de was hangt.. morgen weer lekker schuurpapier om mee af te drogen
Zo heb ik mijn handdoeken het liefstquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
sjow de was hangt.. morgen weer lekker schuurpapier om mee af te drogen
Ik dacht dat Christopher Lloyd al was overleden, totdat ik hem in Wednesday zagquote:
Hij zag er in BTTF al oud uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht dat Christopher Lloyd al was overleden, totdat ik hem in Wednesday zag![]()
![]()
In de serie he. niet als Fester in de films van de jaren 90
Ik verwacht nu eenquote:
Ergerde me vooral aan de drukte, die drukte is ook wel logisch gezien de herfstvakantie maar overal wachtrijen van 45 tot 60 min.. ja daar heb je toch weinig trek in.quote:
Ohquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ergerde me vooral aan de drukte, die drukte is ook wel logisch gezien de herfstvakantie maar overal wachtrijen van 45 tot 60 min.. ja daar heb je toch weinig trek in.
Dat klinkt niet alsof het het geld waard was.quote:
Dat is wel beetje boemlang jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ergerde me vooral aan de drukte, die drukte is ook wel logisch gezien de herfstvakantie maar overal wachtrijen van 45 tot 60 min.. ja daar heb je toch weinig trek in.
Kon best wat eurootjes af ja. En je legt daar natuurlijk ook nog wat geld neer voor e.e.aquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof het het geld waard was.
Meeste heeft daar wel korting toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Kon best wat eurootjes af ja. En je legt daar natuurlijk ook nog wat geld neer voor e.e.a
Lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:07 schreef Haags het volgende:
Had een kind 2 enorme zakken gevuld, beetje vergelijkbaar waar @:dud0r mee aan komt zetten als hij bij de Mac gaat vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |