Je hebt maar 1 setje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken of ik nu al m'n beddengoed kan wassen en vanavond gewoon een droog dekbed heb voor ik erin duik
Je hebt maar 2 setjes?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2. Is iets niet helemaal goed gegaan.
A**a?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
@:maily Guess who's back, back again tralala.
Dan istie hovenietquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Wat doet een hovenier eigenlijk midden in de winter?
Hoeveniet.quote:
Mailyquote:
DE ZEE.quote:
die met die kuttopics?quote:
maar die beginnen met een A dan 2 andere letters en dan weer een a. dan blijven er niet heel veel overquote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar die beginnen met een A dan 2 andere letters en dan weer een a. dan blijven er niet heel veel over
Nee, zo ging ie niet.quote:
Oh die, met d'r dateperikelenquote:
Iets met liefde en meegaan.quote:
HEMAquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie was het ook al weer die gordijnen zocht? Hema heeft 30% korting
Onderhoud. prepareren. schuttingen plaatsen. tegelwerk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Wat doet een hovenier eigenlijk midden in de winter?
ik ben slecht in onthouden wie wat heeft... maar volgens mij was dit @mschol nadat het balkon en de ramen zijn geupgradequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie was het ook al weer die gordijnen zocht? Hema heeft 30% korting
chocoladesaus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills ik heb muffins gebakken en wil er zeg maar een tekst op schrijven (op elke muffin 1 letter), weet jij toevallig met wat ik dat het beste kan doen? Heb zo'n 'pen' die je kunt vullen om mee te schrijven op gebak.
Woei.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag storm
Vooral in het westen.
Een blaadje is voldoende voor de NS hoor, hele boom is overkill.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wee als er een boom op het spoor waait trouwens.
Maar een blaadje is zaterdag wel weer weg, de schade van een boom duurt langer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een blaadje is voldoende voor de NS hoor, hele boom is overkill.
gewoon gesmolten pure chocolade dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Saus liever niet, het moet niet uitlopen en ook stollen
Hoaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs de lucht is blauw nu. Ongekend.
Gewoon Glazuur ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills ik heb muffins gebakken en wil er zeg maar een tekst op schrijven (op elke muffin 1 letter), weet jij toevallig met wat ik dat het beste kan doen? Heb zo'n 'pen' die je kunt vullen om mee te schrijven op gebak.
Dacht ik eerst ook aan, maar letters van glazuur met poedersuiker zie je niet echt goed. Of heb je ook andere kleuren glazuur? Even zoeken.quote:
Beetje bietensap erbij en het is roze/paars etc.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook aan, maar letters van glazuur met poedersuiker zie je niet echt goed. Of heb je ook andere kleuren glazuur? Even zoeken.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag storm
Vooral in het westen.
Welke code?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag storm
Vooral in het westen.
Geel.quote:
Oh, dat zal wel meevallen dan. Geen reden om thuis te blijven.quote:
Nee, is het zelden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel meevallen dan. Geen reden om thuis te blijven.
Eens. Een keer meegemaakt nu dat ze code rood afgaven. Toen wel besloten thuis te werken.quote:
Hier gaven ze ooit code oranje uit terwijl ik in het zwembad zat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Een keer meegemaakt nu dat ze code rood afgaven. Toen wel besloten thuis te werken.
Ik wil wel een droger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wanneer kun je de wasmachine winnen?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wanneer kun je de wasmachine winnen?
Das te vroeg voor de wasmachine?quote:
afgelopen zaterdag mijn nieuwe gekregen.quote:
ik zal mijn was nog even op de droger hangenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag mijn nieuwe gekregen.
echt zo veel beter dan de oude
Tijd gaat niet rap. Waarschijnlijk is er iemand met de wintertijd aan het kutten.quote:
Van erg duur naar extreem duur??quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chocoladekruidnoten met 22% in prijs gestegen.
Witgoeduurtje!! @Koen66quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Das te vroeg voor de wasmachine?
wef complotquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chocoladekruidnoten met 22% in prijs gestegen.
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van erg duur naar extreem duur??
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
sjow de was hangt.. morgen weer lekker schuurpapier om mee af te drogen
Zo heb ik mijn handdoeken het liefstquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
sjow de was hangt.. morgen weer lekker schuurpapier om mee af te drogen
Ik dacht dat Christopher Lloyd al was overleden, totdat ik hem in Wednesday zagquote:
Hij zag er in BTTF al oud uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht dat Christopher Lloyd al was overleden, totdat ik hem in Wednesday zag![]()
![]()
In de serie he. niet als Fester in de films van de jaren 90
Ik verwacht nu eenquote:
Ergerde me vooral aan de drukte, die drukte is ook wel logisch gezien de herfstvakantie maar overal wachtrijen van 45 tot 60 min.. ja daar heb je toch weinig trek in.quote:
Ohquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ergerde me vooral aan de drukte, die drukte is ook wel logisch gezien de herfstvakantie maar overal wachtrijen van 45 tot 60 min.. ja daar heb je toch weinig trek in.
Dat klinkt niet alsof het het geld waard was.quote:
Dat is wel beetje boemlang jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ergerde me vooral aan de drukte, die drukte is ook wel logisch gezien de herfstvakantie maar overal wachtrijen van 45 tot 60 min.. ja daar heb je toch weinig trek in.
Kon best wat eurootjes af ja. En je legt daar natuurlijk ook nog wat geld neer voor e.e.aquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof het het geld waard was.
Meeste heeft daar wel korting toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Kon best wat eurootjes af ja. En je legt daar natuurlijk ook nog wat geld neer voor e.e.a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |