Welke code?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag storm
Vooral in het westen.
Geel.quote:
Oh, dat zal wel meevallen dan. Geen reden om thuis te blijven.quote:
Nee, is het zelden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel meevallen dan. Geen reden om thuis te blijven.
Eens. Een keer meegemaakt nu dat ze code rood afgaven. Toen wel besloten thuis te werken.quote:
Hier gaven ze ooit code oranje uit terwijl ik in het zwembad zat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Een keer meegemaakt nu dat ze code rood afgaven. Toen wel besloten thuis te werken.
Ik wil wel een droger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wanneer kun je de wasmachine winnen?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wanneer kun je de wasmachine winnen?
Das te vroeg voor de wasmachine?quote:
afgelopen zaterdag mijn nieuwe gekregen.quote:
ik zal mijn was nog even op de droger hangenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag mijn nieuwe gekregen.
echt zo veel beter dan de oude
Tijd gaat niet rap. Waarschijnlijk is er iemand met de wintertijd aan het kutten.quote:
Van erg duur naar extreem duur??quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chocoladekruidnoten met 22% in prijs gestegen.
Witgoeduurtje!! @Koen66quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Das te vroeg voor de wasmachine?
wef complotquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chocoladekruidnoten met 22% in prijs gestegen.
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van erg duur naar extreem duur??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |