Dan istie hovenietquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Wat doet een hovenier eigenlijk midden in de winter?
Hoeveniet.quote:
Mailyquote:
DE ZEE.quote:
die met die kuttopics?quote:
maar die beginnen met een A dan 2 andere letters en dan weer een a. dan blijven er niet heel veel overquote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar die beginnen met een A dan 2 andere letters en dan weer een a. dan blijven er niet heel veel over
Nee, zo ging ie niet.quote:
Oh die, met d'r dateperikelenquote:
Iets met liefde en meegaan.quote:
HEMAquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie was het ook al weer die gordijnen zocht? Hema heeft 30% korting
Onderhoud. prepareren. schuttingen plaatsen. tegelwerk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Wat doet een hovenier eigenlijk midden in de winter?
ik ben slecht in onthouden wie wat heeft... maar volgens mij was dit @mschol nadat het balkon en de ramen zijn geupgradequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie was het ook al weer die gordijnen zocht? Hema heeft 30% korting
chocoladesaus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills ik heb muffins gebakken en wil er zeg maar een tekst op schrijven (op elke muffin 1 letter), weet jij toevallig met wat ik dat het beste kan doen? Heb zo'n 'pen' die je kunt vullen om mee te schrijven op gebak.
Woei.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag storm
Vooral in het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |