quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
sjow de was hangt.. morgen weer lekker schuurpapier om mee af te drogen
Zo heb ik mijn handdoeken het liefstquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
sjow de was hangt.. morgen weer lekker schuurpapier om mee af te drogen
Ik dacht dat Christopher Lloyd al was overleden, totdat ik hem in Wednesday zagquote:
Hij zag er in BTTF al oud uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht dat Christopher Lloyd al was overleden, totdat ik hem in Wednesday zag![]()
![]()
In de serie he. niet als Fester in de films van de jaren 90
Ik verwacht nu eenquote:
Ergerde me vooral aan de drukte, die drukte is ook wel logisch gezien de herfstvakantie maar overal wachtrijen van 45 tot 60 min.. ja daar heb je toch weinig trek in.quote:
Ohquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ergerde me vooral aan de drukte, die drukte is ook wel logisch gezien de herfstvakantie maar overal wachtrijen van 45 tot 60 min.. ja daar heb je toch weinig trek in.
Dat klinkt niet alsof het het geld waard was.quote:
Dat is wel beetje boemlang jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ergerde me vooral aan de drukte, die drukte is ook wel logisch gezien de herfstvakantie maar overal wachtrijen van 45 tot 60 min.. ja daar heb je toch weinig trek in.
Kon best wat eurootjes af ja. En je legt daar natuurlijk ook nog wat geld neer voor e.e.aquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof het het geld waard was.
Meeste heeft daar wel korting toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Kon best wat eurootjes af ja. En je legt daar natuurlijk ook nog wat geld neer voor e.e.a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |