SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Niet zo best. Drie projecten met deadlines en gejaag, een hernia, nog steeds dagelijks (chronische) hoofdpijn, maar dat heet gewenning want dat heb ik al heeeeeel lang. Ik wacht al twee maanden op een audiëntie in het ziekenhuis.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo best. Drie projecten met deadlines en gejaag, een hernia, nog steeds dagelijks (chronische) hoofdpijn, maar dat heet gewenning want dat heb ik al heeeeeel lang. Ik wacht al twee maanden op een audiëntie in het ziekenhuis.
Nog steeds nieuwsmijdend, anders vlieg ik regelrecht in een depressie
Jaquote:
ja goed! gebruik hem vrijwel elke dag. Maar hij is niet geschikt voor rennen want hij gaat niet zo snelquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij ook een loopband? Hoe bevalt dat?
heb ik dat gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb jij een fatwa over uitgesproken toch?
Weet niet of ik het met je eens wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We waren het er toch al over eens dat je het dood moet laten bloeden
het is dan ook een loopbandquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaDenk dat ik hem nu al weken niet zonder shirt heb gezien
[..]
ja goed! gebruik hem vrijwel elke dag. Maar hij is niet geschikt voor rennen want hij gaat niet zo snel
ja maar die in de gym daar kan je echt op rennenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is dan ook een loopband
Nee maar rennen kan ik toch niet en dat doe ik m'n onderburen niet aan. Ik zet alleen best grote stappen dus dan struikel ik misschien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
ja goed! gebruik hem vrijwel elke dag. Maar hij is niet geschikt voor rennen want hij gaat niet zo snel
[..]
heb ik dat gedaankan ik mij niet meer herinneren
[..]
Weet niet of ik het met je eens was
ja dat leer je vanzelf wel af en je kan ze kopen met zo'n handvatquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar rennen kan ik toch niet en dat doe ik m'n onderburen niet aan. Ik zet alleen best grote stappen dus dan struikel ik misschien.
ja dit moet je wel echt doen. In het begin had ik hem voor het scherm gezet van de pc zodat ik kon netflixen maar nu staat die in de slaapkamer en luister ik muziekquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst ook een hometrainer maar die veranderde al snel in een droogrek.
Lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst ook een hometrainer maar die veranderde al snel in een droogrek.
Heb je snackzheimer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
[..]
heb ik dat gedaankan ik mij niet meer herinneren
[..]
Weet niet of ik het met je eens was
Waar heb je hem nog voor dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou hem voor m'n bureau neerzetten denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit moet je wel echt doen. In het begin had ik hem voor het scherm gezet van de pc zodat ik kon netflixen maar nu staat die in de slaapkamer en luister ik muziek
Waarom zou je daar je kleding willen ophangen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hem voor m'n bureau neerzetten denk ik.
Als die zonder handvat koopt kan je er ook geen kleding ophangen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hem voor m'n bureau neerzetten denk ik.
Ligt eraan, Moov had ze nu in de aanbieding, tussen de 300 en 350 euro.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als die zonder handvat koopt kan je er ook geen kleding ophangen.
Wat kosten ze in Nederland?
Precies dat. Kun je een hoop pecanbroodjes voor kopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, Moov had ze nu in de aanbieding, tussen de 300 en 350 euro.
En dan denk ik, je kunt ook buiten lopen, doe ik ook niet elke dag
Heel assertief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goede vraag recce. ga dat denk ik vandaag aan hem vragen
oh das veel geld. Deze hier koste 100 euro dacht ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, Moov had ze nu in de aanbieding, tussen de 300 en 350 euro.
En dan denk ik, je kunt ook buiten lopen, doe ik ook niet elke dag
Ik had wel verwacht dat nu de regen bij mij is, het bij jou droog zou zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
Flinke regenbui. Hedwig blij dat ze net binnen is.
Hier nu nietquote:
quote:
EN SNEL.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ga je die zon godverdomme delen ook
Het is daar regenseizoen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat @:bitterbal jullie zon heeft.
STING!quote:
Hij moest zijn shirt aanhouden, heb je gezegdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dit gewoon mijn eigen schuldik weet het niet meer
En nu mag je nooit meer weg?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was gisteren paniek op werk. Ik was er niet. Hele meetings zijn gecanceld omdat men zelf nooit iets kan
Ik snap dit. Super irritant als er geen secretaresse is om te notuleren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was gisteren paniek op werk. Ik was er niet. Hele meetings zijn gecanceld omdat men zelf nooit iets kan
Nopesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat @:bitterbal jullie zon heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |