Kees van der Spek heeft al gebeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
En hebben al een ontmoeting geregeld?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mislukt. Ben nu gestrand onder een afdakje.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mislukt. Ben nu gestrand onder een afdakje.
Rokenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
ik schaam mij nu echt dat ik al die jaren mensen in mijn stinkende sigarettenrook heb laten zitten
Ze heeft een hond toch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Katten slapen nu eenmaal veel. Dat hoort bij hun jachtinstinct.
Een hond met een identiteitscrisisquote:
Gelukkig zag je het lichtquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt ranzig. En heb het zolang gedaan
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt ranzig. En heb het zolang gedaan
Straks ook lekker het bos inquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was lekker in de bossen
Op een jankend kutkind na
Hier valt het me op dat ze eigenlijk allemaal goed luisteren. Ze mogen los lopen maar blijven netjes bij hun baasje. Ik was oprecht verbaasdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ook lekker het bos in
Hier helaas ontzettend veel mensen met hondenheb niets tegen honden, maar het zijn er simpelweg gewoon teveel.
Ja ben ik echt blij meequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig zag je het licht
Zin in iets anders krijgen danquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik echt blij meeEn dat het tot nu toe ook gelukt is want soms heb ik nog steeds zin in een sigaret
Whehe, lekker scherpquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh die vergadering is volgende week
Ik heb de laatste tijd iets te veel last van brain fog ofzoquote:
Mwoah er stinken wel meer dingenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
ik schaam mij nu echt dat ik al die jaren mensen in mijn stinkende sigarettenrook heb laten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |