Internationaal. Niet heel belangrijkquote:
Verbannen? Op de brandstapel ermee.quote:
Hangt er vanaf. Is het daadwerkelijk spoed? Hebben ze ff gebeld om te checken of het oke is om zo last minute wat te plannen? Had je al iets anders in je agenda staan op dat moment?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik iets vinden van mensen die om half 11 een vergadering in plannen voor 1 uur op dezelfde dag?
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Is het daadwerkelijk spoed? Hebben ze ff gebeld om te checken of het oke is om zo last minute wat te plannen? Had je al iets anders in je agenda staan op dat moment?
Het wordt gezellig op de brandstapelquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:34 schreef rival het volgende:
Ik weet niet of we een wedstrijdje houden maar ik heb een projectleider die meetings inplant om 12:00 uur.
Ik heb altijd dingen te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nouja als je toch niets anders had staan.... Heb je wat te doen
dan mag je na je vergadering weer die dingen doenquote:
Zou ik ook doen als het kon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieus, hoe kan dat beest na 8 uur slapen in bed en een wandeling weer in een diepe coma gaan op zijn troon alsof hij nooit geslapen heeft.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik kennelijk een zoon had
Dan kun je dat overleg prima overslaan.quote:
Was lekker in de bossenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Have funik straks een window vinden wanneer het droog is.
Katten slapen nu eenmaal veel. Dat hoort bij hun jachtinstinct.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieus, hoe kan dat beest na 8 uur slapen in bed en een wandeling weer in een diepe coma gaan op zijn troon alsof hij nooit geslapen heeft.
Snelwandelen dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Regen leest mee, het is meteen droog![]()
Maar ik trap er niet in, ik zie die volgende bui wel op de radar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |