Grote kans. Dus laat het lekker gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oplichters waarschijnlijk.
Het schijnt dat ze na 29 oktober wat meer tijd heeft.quote:
Moeten vandaag op.quote:
Nee, ik vind haat wel veel te heftig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie mensen die jullie oprecht echt haten ?
Is een antwoord op je "hoezo", geen probleem. Alsof ik niet in de VreetSC thuishoor.quote:
als je ze koopt eet je ze sowieso binnen 10 minuten op inderdaad.quote:
Ik kwam er laatst achter dat ik kennelijk een zoon hadquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg net een berichtje via whatsapp. "Hallo Chantal, dit is mijn nieuwe nummer"
Uhm... Ik ben Chantal niet.
Zijn mensen die daar niet zo'n probleem in zien.quote:
ah gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik kennelijk een zoon had
Als dat geen date wordt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg net een berichtje via whatsapp. "Hallo Chantal, dit is mijn nieuwe nummer"
Uhm... Ik ben Chantal niet.
Tots end preejers.quote:
Je weet niets over de berichtende partij he, alleen dat Luctor "Chantal" is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dat geen date wordt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik kennelijk een zoon had
Dan kan het nog steedsquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet niets over de berichtende partij he, alleen dat Luctor "Chantal" is.
Ja, verbannen dat soort lui.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik iets vinden van mensen die om half 11 een vergadering in plannen voor 1 uur op dezelfde dag?
Hangt van de vergadering afquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik iets vinden van mensen die om half 11 een vergadering in plannen voor 1 uur op dezelfde dag?
je kan er alles van vinden. Veel plezier bij je vergadering.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |