Des te meer reden om vaker vrij en ziek te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu mag je nooit meer weg?
fuckquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij moest zijn shirt aanhouden, heb je gezegd
Misschien staat hij op www.bloteali.nl?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuck
Hoe kon ik zo stom zijn![]()
![]()
![]()
Ja hoe draai je dit nu weer terug. En waarom luistert die ook ?!
Denk eerder www.bloteali.maquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien staat hij op www.bloteali.nl?
Stig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STING!
Helemaal hersteld?
haram.ali.maquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee hij is toch niet in nederland dus dan is het .ma van marokko
Nu zal je zelf het goede voorbeeld moeten gevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuck
Hoe kon ik zo stom zijn![]()
![]()
![]()
Ja hoe draai je dit nu weer terug. En waarom luistert die ook ?!
hahahahahaahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zal je zelf het goede voorbeeld moeten geven
Borstvoeding geven op webcam aan een levensechte pop, dan snapt hij de hint zeker wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zal je zelf het goede voorbeeld moeten geven
gatsie usquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Borstvoeding geven op webcam aan een levensechte pop, dan snapt hij de hint zeker wel.
dat recht heeft alleen nattekatquote:
en nog lekkerder ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er achter dat huismerk zeevruchten chocolade goedkoper is dan het huismerk bonbonbloc per kg
Waarschijnlijk minder chocolade in die eerste.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er achter dat huismerk zeevruchten chocolade goedkoper is dan het huismerk bonbonbloc per kg
Yeşilgöz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie mensen die jullie oprecht echt haten ?
Ik heb een lijstquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
die mensen kap ik vrij snel uit mijn levenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
lijkt me anders best een leuke vrouwquote:
Nee, haten kost veel te veel energie, dat zijn mensen die ik niet kan uitstaan niet waard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
En Umbridgequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Dat weet ze dan goed te verbergen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mensen kap ik vrij snel uit mijn leven
[..]
lijkt me anders best een leuke vrouw
Stiekeme self insert, hahaa.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een fictief karakter joh
Jazeker. Maar ik ken ze niet persoonlijk dus heb er geen last van verder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Nee, want daar heb ik dan toch geen contact mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
bedoelde trouwens meer mensen die je ook echt kent
een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar..... hihiquote:
Er was wel iemand in mn pubertijd. Maar die had het vroeger blijkbaar niet zo makkelijk en is ook niet goed terecht gekomen. Dus dat is veranderd naar medelijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
bedoelde trouwens meer mensen die je ook echt kent
Oplichters waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg net een berichtje via whatsapp. "Hallo Chantal, dit is mijn nieuwe nummer"
Uhm... Ik ben Chantal niet.
Gelukkig, goed nieuwsquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Stig!
Sinds gisteren weer rustig aan een beetje aan het werk, maar ben nog niet helemaal hersteld. Maar mag niet klagen
Ah wat goed dat je contact opneemt. Ik krijg nog 1000 euro van je voor je vorige telefoon. Maak je die nu meteen even over?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg net een berichtje via whatsapp. "Hallo Chantal, dit is mijn nieuwe nummer"
Uhm... Ik ben Chantal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |