Des te meer reden om vaker vrij en ziek te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu mag je nooit meer weg?
fuckquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij moest zijn shirt aanhouden, heb je gezegd
Misschien staat hij op www.bloteali.nl?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuck
Hoe kon ik zo stom zijn![]()
![]()
![]()
Ja hoe draai je dit nu weer terug. En waarom luistert die ook ?!
Denk eerder www.bloteali.maquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien staat hij op www.bloteali.nl?
Stig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STING!
Helemaal hersteld?
haram.ali.maquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee hij is toch niet in nederland dus dan is het .ma van marokko
Nu zal je zelf het goede voorbeeld moeten gevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuck
Hoe kon ik zo stom zijn![]()
![]()
![]()
Ja hoe draai je dit nu weer terug. En waarom luistert die ook ?!
hahahahahaahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zal je zelf het goede voorbeeld moeten geven
Borstvoeding geven op webcam aan een levensechte pop, dan snapt hij de hint zeker wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zal je zelf het goede voorbeeld moeten geven
gatsie usquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Borstvoeding geven op webcam aan een levensechte pop, dan snapt hij de hint zeker wel.
dat recht heeft alleen nattekatquote:
en nog lekkerder ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er achter dat huismerk zeevruchten chocolade goedkoper is dan het huismerk bonbonbloc per kg
Waarschijnlijk minder chocolade in die eerste.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er achter dat huismerk zeevruchten chocolade goedkoper is dan het huismerk bonbonbloc per kg
Yeşilgöz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie mensen die jullie oprecht echt haten ?
Ik heb een lijstquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie mensen die jullie oprecht echt haten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |