SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Maakt de lekkerste wraps O+
Ja, leuk vestjequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog wat dingen zoals hoeslakens en van die topjes voor onder mijn kleren besteld bij de Hema
Maar ook een leuk vestje
[ afbeelding ]
Zo had ik er laatst ook een waar het geld er aan alle kanten uitvloog.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms heb je gewoon dure maanden en daar is spaargeld voor. Dan kun je even de dingen kopen die je nodig hebt.
Tis gewoon een duur jaar omdat er dingen nodig zijn die ik eerst niet nodig had, omdat Ambar.
Zonder Ambar had ik geen nieuwe fiets, stofzuiger, winterjas en schoenen nodig gehad. Of een vloerkleed enz.
Ja, een kat is al blij met een doos.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:16 schreef Ama het volgende: Heb wel iets over Hedwig gezegd dus zou leuk zijn als zij ook iets krijgt.
Maar ik besef mij nu dat de doos waar het in komt al goed genoeg is voor haar.
Als er ook nog iets in zit wat een beetje ritselt is het helemaal feest.
De gekwoote post van CherryLips bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat het stukje over de meet er wel uit kan @:WrappedEuphoria want er is een datum enz.
Of een balletje inpakpapier.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, een kat is al blij met een doos.
Yesquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
De gekwoote post van CherryLips bedoel je?
Ja ik ook wel. Was allebei zwart toch? Misschien had niemand zin om ze te makenquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, als het zo'n 12 weken zou duren, verwacht ik eigenlijk binnenkort een update over m'n jurk
Ik had zwart ja.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Was allebei zwart toch? Misschien had niemand zin om ze te maken
Ja die heb ik gezienquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had zwart ja.
M'n veel later bestelde sale spul heb ik wel binnen.Ik weet niet meer of ik die foto had laten zien of niet.
Oh, het is geen klacht verder hoor, meer een "oh joh, da's nu zo'n beetje".quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
Ach ik heb bijna een half jaar gewacht op mijn LEGO bestelling.
Ach als je ook weet dat je even moet wachten is het ook niet zo erg.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het is geen klacht verder hoor, meer een "oh joh, da's nu zo'n beetje".
Maar ik weet ook dat het echt een populaire actie was en ik heb er totaal geen haast mee, dus als het nog twee weken duurt vind ik het ook best.
Hoort erbij bij pre-orders en custom made spul.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach als je ook weet dat je even moet wachten is het ook niet zo erg.Ik wist ook van tevoren dat het nog überhaupt niet gemaakt was.
Ja, ik heb dat ook niet over voor 1 kledingstuk.quote:
Is ook wel absurd veel geld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook niet over voor 1 kledingstuk.
19.702 stappen hier. Prima wandelweer inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens terug van de wandelarij. Teleurstellend hoe veel er dicht is op maandag. 12.289 stappiesDaar lag het niet aan.
Anyway het weer is nog gewoon te lekkerDus nog maar even een Erdingertje op het balkon. Geen idee wanneer het weer kan
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:30 schreef Ama het volgende:
Ik leer nu dat het zaterdag de dag van de chocolade cupcake is.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat @:CherryLips het al wist.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, leuk vestje![]()
Wil jij anders een leuk pakje van mij hebben? Kon Ama er helaas niet blij mee maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat vervelendquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:30 schreef Ama het volgende:
Ik leer nu dat het zaterdag de dag van de chocolade cupcake is.
zelfde mailtje gehadquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Oeeeeh ik kreeg vandaag mail dat mijn paddenstoelendorp van LEGO echt bijna wordt verzonden.
Ohja jij had die popcornkraam toch? Ik vroeg laatst of je een LEGO City thuis hebt staan maar ik weet het antwoord niet.quote:
Kip Saltimboccaquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keukentalenten, weten jullie misschien een recept waarvoor je salie gebruikt?
Ik heb denk ik een voorraad salie voor de komende 5 jaar.
Pompoen, geitenkaasquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keukentalenten, weten jullie misschien een recept waarvoor je salie gebruikt?
Ik heb denk ik een voorraad salie voor de komende 5 jaar.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]NohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeejquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:36 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria maar ik ben wel super happy met mijn lekkere grote badjas.
Wel jammer dat ik op zo'n punt kom dat ik hem misschien een keer moet uitwassen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Ga ze later deze week maken denk ikquote:
Uitsloverisatie allesquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:31 schreef Recce het volgende:
[..]
19.702 stappen hier. Prima wandelweer inderdaad.
Ik heb kiepvleugeltjes en broccoliquote:
Wie is er morgen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen gehaktballetjes zelf draaien.
Wel redelijk vroeg, want ik moet in de avond naar de 013
Terug van vakantie dus naar de McD.quote:
smeerlapquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terug van vakantie dus naar de McD.
Ovenschotel opperdoezers, paprika's en gehakt.quote:
https://www.013.nl/programma/108787/those-damn-crowsquote:
Kom vechten dan.quote:
Miss Pinkquote:
Daarom gebeurt het hier zo vaak.quote:
Jij bent niet dom.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet voor alle dommen hoor![]()
![]()
Oke. Kom ik ze zondag halen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ga ze later deze week maken denk ik
Kip pasta broccoliquote:
Dat maak ik van de week denk ikquote:
Demonstreren is dan ook een moeilijk woordquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die dommen gaan juist vechten al noemen ze het dan demonstreren.
Normaal doen is zelfs twee woorden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Demonstreren is dan ook een moeilijk woord
Woahquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal doen is zelfs twee woorden.
Soms gaan ze gewoon van verbazing op de weg zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Geen wonder dat ze het niet snappen
Lolquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms gaan ze gewoon van verbazing op de weg zitten.
Haha.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms gaan ze gewoon van verbazing op de weg zitten.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]Maar eens even kijken wat ik hiermee kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het de vorm van een bliksemschicht?quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel echt een zieke litteken op mijn bovenarm door die brandwond laatst.
Nee helaasquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het de vorm van een bliksemschicht?
Dat zou wel episch zijn geweest.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel episch zijn geweest.
Doet ie wel pijn als Voldemort in de buurt is, of dat ook al niet?
Die heeft er wel een neus vo- oh wacht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel episch zijn geweest.
Doet ie wel pijn als Voldemort in de buurt is, of dat ook al niet?
Ja is wel prima.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.013.nl/programma/108787/those-damn-crows
Daar heb ik echt wel zin in. Niet echt de metal waar ik meestal naar toe ga, maar ik vind dit gewoon prima klinken.
Zondag ga ik dan wel weer naar Battle Beast, hier in de Effenaar
Ok. Thanks.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goeie dit:
Bekijk deze YouTube-video
Oh te laatquote:
omdat het dat al jaaaaaaaaaaaaaaren isquote:
Het voelt zo nutteloos. Heb je net alles weg, pak je wat drinken en je hebt weer vaat.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het dat al jaaaaaaaaaaaaaaren is
En over 10 minuten heb je weer iets vies gemaakt
Dit is wel waar ja. Gootsteen blijft zelden leeg.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het voelt zo nutteloos. Heb je net alles weg, pak je wat drinken en je hebt weer vaat.
Ik had in Oostende een vaatwasser. 1 keer gebruikt. Vond 'm handiger als opslag. Ik ben gewend op de hand tijdens koken/koffiezetten/huishouden. Ook als je een roker bent en met je handen werkt in de olie/diesel houdt het je handen toonbaar. Het is ook zuiniger en beter voor het milieu.quote:
Gewoon goed afgericht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
en elk oud omaatje die zegt dat ze het leuk vindt om af te wassen die heeft gewoon een compulsief schoonmaaksyndroom dat ze niet tegen vieze rommel kan en daarom denkt dat het leuk is.
Ik ben het hier mee eens. Ik laat het daarom Lilak ook doenquote:
* TheStigsDutchCousin warmte stuurtquote:
Vroeger thuis heel traditioneel. Pappa bracht het geld binnen, moeders kookte en wij de kinderen deden afwassen, afdrogen en opbergen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Ik laat het daarom Lilak ook doen
Het werkt nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin warmte stuurt
Goed geregeld, Ik heb alleen mijn kat.. jij hebt ook nog een kind die je kan africhten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
Ik had Dettol doekjes gekocht (want 1+1 gratis) en nu wil ik mijn neus de hele dag in die pak met doekjes steken.
Ja maar kind is er niet elke dag. Lilak meestal welquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed geregeld, Ik heb alleen mijn kat.. jij hebt ook nog een kind die je kan africhten.
* TheStigsDutchCousin knuffelt Samzz warmquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het werkt niet. Zo maar kokendheet douchen.
Maar eerst even eten.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin knuffelt Samzz warm
Raak je zo overstuur van de gedachte van een knuffelende stig?quote:
Woah. Jij ook al.quote:
Jij kookt, dus goede verdeling.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kookt, dus goede verdeling.
Het was alsnog 17 graden vandaag ofzoquote:
Gewoon. Klef gedoequote:Op maandag 13 oktober 2025 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raak je zo overstuur van de gedachte van een knuffelende stig?
Magenta heet die kleur. Het is een primaire kleur in het systeem van subtractieve kleurmenging.quote:
quote:
True truequote:Op maandag 13 oktober 2025 18:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Magenta heet die kleur. Het is een primaire kleur in het systeem van subtractieve kleurmenging.
[ afbeelding ]
Bedorven pannenkoeken?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
De pannenkoeken vielen niet goed, nu misselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Fuchsia zit idd tussen roze en paars in op de kleurencirkel.quote:
Neee dit is Magentaquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Fuchsia zit idd tussen roze en paars in op de kleurencirkel.
Ik zou het zelf Barbie knalroze noemen.
Barbie roze is meer roze.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Fuchsia zit idd tussen roze en paars in op de kleurencirkel.
Ik zou het zelf Barbie knalroze noemen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin knuffelt Samzz warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, alles wat erin zat was nog ruim binnen de datum...quote:
Ah, ik ben dus toch niet de enige...quote:
Zat geen bier door, hoef ik ook nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Te weinig bier in het beslag?
quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Leuk kleurtje voor op de muur.Had ik op mijn tienerkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 jaar op m'n knietjes liggen smeken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:43 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde ook altijd graag roze zijn. Maar helaas.
Sow.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:43 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar op m'n knietjes liggen smeken.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Leuk kleurtje voor op de muur.Alle muren en het plafond paars en dan een gele deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was in Denemarken ooit bij een jongedame die had alles knalrood. Meubels en andere spulletjes ook. Fantastisch uitzicht over de Aarhus Bugt had ze trouwens.Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
Na ik wil graag ook nog af en toe visite krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Alle muren en het plafond paars en dan een gele deur.
Ik was in Denemarken ooit bij een jongedame die had alles knalrood. Meubels en andere spulletjes ook. Fantastisch uitzicht over de Aarhus Bugt had ze trouwens.
Seizoenenhuis is leuk. Lente in de woonkamer, zomer in de keuken, winter in de slaapkamer en herfst in de badkamer. Toilet maanlandschap.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik wil graag ook nog af en toe visite krijgen.
Daar ben ik echt binnen een maand op uitgekeken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Seizoenenhuis is leuk. Lente in de woonkamer, zomer in de keuken, winter in de slaapkamer en herfst in de badkamer. Toilet maanlandschap.
ik het de popcorn kraam en antiekshopquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja jij had die popcornkraam toch? Ik vroeg laatst of je een LEGO City thuis hebt staan maar ik weet het antwoord niet.
Je hebt wel genoeg volgens mij om een mooi begin te maken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik het de popcorn kraam en antiekshop
ik heb volgens mij wel geantwoord.. maar:
nee, op dit moment niet.. het is de bedoeling dat er wel zoiets komt...
..
...
ooit
...
...
...
Ga jij ook gewoon op stemmenquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Wat is die D66 jumpscare hier nou weer
[ afbeelding ]
Bijna hierquote:
Ik welquote:
als het moet kom ik wel eens langs, ik doe niet moeilijk.. ik heb immers een antraciet met zwarte toilet en een antraciete badkamerquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik wil graag ook nog af en toe visite krijgen.
ik kan een hele vloer vol leggen denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt wel genoeg volgens mij om een mooi begin te maken.
Ja, ik ook inmiddels. Inclusief 12v spoorbaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan een hele vloer vol leggen denk ik
Zelfs toen lukte het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:43 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar op m'n knietjes liggen smeken.
Maar ook pro moslim en die zijn weer niet pro vrouwenquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik welDie zijn erg pro vrouwen. En ik ook
![]()
ik ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog een zogeheten zwevende kiezer. Ik weet het nog steeds niet.
Ik weet wel waar ik niet op stemquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:05 schreef Samzz het volgende:
12v spoorbaan heb ik ook maar eigenlijk wil je daar niet meer mee klooien, metaal en contacten van de locs zijn inmiddels zo aangetast dat het echt een gedoe is om het werkend te krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ik ook inmiddels. Inclusief 12v spoorbaan.
Geen popcornkraam trouwens. Wel deze uit mijn jeugd. Kijk dat setnummer.![]()
[ afbeelding ]
29 oktober.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook.
wanneer moeten we een keuze maken?
Pics?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
als het moet kom ik wel eens langs, ik doe niet moeilijk.. ik heb immers een antraciet met zwarte toilet en een antraciete badkamer
Deze hadden wij vroeger!!quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ik ook inmiddels. Inclusief 12v spoorbaan.
Geen popcornkraam trouwens. Wel deze uit mijn jeugd. Kijk dat setnummer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs toen lukte het niet.
Ik huil er soms nog steeds om.
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan een hele vloer vol leggen denk ik
Hebben ze ook een of andere kumbaya partij voor de zweverige kiezer?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:05 schreef Samzz het volgende:
Klinkt heel erg handig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:donna
Ik zou wel wit willen.
Want Stig
Preciesquote:
Vrede voor dieren?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze ook een of andere kumbaya partij voor de zweverige kiezer?
Klinkt meer als een loshangende vleugel dan een zweverigequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees weer zulke enorme bullshit in F1 dat ik me heel erg moet bedwingen om er niet op in te gaan.
VvD?quote:
Je durft het gewoon nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees weer zulke enorme bullshit in F1 dat ik me heel erg moet bedwingen om er niet op in te gaan.
Ik heb nog geen stemwijzer gedaan, verwacht niet dat er veel zinnigs uit komtquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had Vrede voor de Dieren op 73% overeenkomst bij de Stemwijzer
net als 5 andere partijen...
Van wie niet?quote:
Ik krijg er verdacht vaak SGP uitquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had Vrede voor de Dieren op 73% overeenkomst bij de Stemwijzer
net als 5 andere partijen...
Ik heb er geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die afkorting komt me vaag bekend voor
ik ga zo eens aan de lunch beginnenquote:
Black hole.quote:
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.quote:
It's something...quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer als een loshangende vleugel dan een zweverige
Er zijn daar ook bepaalde users waar ik bij op mijn handen moet zitten om er niet op te reageren dus ik snap je welquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.
Ga lekker naar NWSquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Misschien heef Ger nog een kamer voor jequote:
Ik kijk daar niet eens naar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat een poppenkast die verkiezingsdebatten, man man man
Magenta vind ik mooie kleurquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta in drukkleuren (CMYK) is wel wat 'warmer'
[ afbeelding ]
Ik ook nauwelijks, zag daarstraks een stukje terug van gisterenquote:
Je rol folie is meer paars. Toch @LTVDK?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Magenta vind ik mooie kleur
hij valt wel opquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Je rol folie is meer paars. Toch @:ltvdk?
1 schakerinkje naar grijs is nog beter.quote:
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat een poppenkast die verkiezingsdebatten, man man man
dat folie op die rolquote:
Stem je wel vanuit het buitenland?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.
mis je niks aanquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.
eerder brachten politieke kopstukken nog echt hun verkiezingspunten in die debatten. Tegenwoordig is het een wedstrijdje kontdraaien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is gewoon paars jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Je rol folie is meer paars. Toch @:ltvdk?
Nee. Teveel moeite voor iets waar ik me niet meer echt bij betrokken voel. Hier zou ik wel altijd gaan stemmen (als ik ooit mag stemmen).quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stem je wel vanuit het buitenland?
Mja daar heb je als kiezer ook niks aan dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerder brachten politieke kopstukken nog echt hun verkiezingspunten in die debatten. Tegenwoordig is het een wedstrijdje kontdraaien.
Wanneer mag dat?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Teveel moeite voor iets waar ik me niet meer echt bij betrokken voel. Hier zou ik wel altijd gaan stemmen (als ik ooit mag stemmen).
Mooi, want dat was de bedoeling. Ik heb nogal moeite met paars en roze onderscheiden...quote:
kloptquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja daar heb je als kiezer ook niks aan dan.
Met een meetlint bij je fiets?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Weet ik iemand waar ik de framemaat van een fiets kan meten?
om wat voor fiets gaat het? Bij "normale fietsen is het meestal de lengte van de zitbuis, bij racefietsen gaat het meer om de lengte van de bovenbuis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Volgens de AI van Google zou dat zo moetenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
quote:Je framemaat meet je door je binnenbeenlengte te bepalen en dit getal te vermenigvuldigen met een factor, zoals 0,68 (of 0,66/0,65 afhankelijk van de aanbeveling). Je kunt ook een bestaande, goed passende fiets opmeten: meet de afstand vanaf het midden van de trapas tot de bovenkant van de zadelbuis waar de zadelpen in gaat
Zijn er meer kleuren waar je last hebt daarmee?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mooi, want dat was de bedoeling. Ik heb nogal moeite met paars en roze onderscheiden...
Ja precies die magenta ken ik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een zwitsers paspoort hebt. Maar dat duurt zeker nog 2+ jaar. Dan ben ik hier al 14+ jaarquote:
Daar ga je gewoon wel voor natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je een zwitsers paspoort hebt. Maar dat duurt zeker nog 2+ jaar. Dan ben ik hier al 14+ jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Geen idee maar zou goed kunnen. Deze zijn het meest opvallend omdat mensen mij wel eens corrigeren als ik de kleur van een bloem (foutief) benoem bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er meer kleuren waar je last hebt daarmee?
Oké de volgende keer als je hier bent ga ik even een testje doen met de roze en paarse dingen hier in huis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee maar zou goed kunnen. Deze zijn het meest opvallend omdat mensen mij wel eens corrigeren als ik de kleur van een bloem (foutief) benoem bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ga je gewoon wel voor natuurlijk.Nee 3, maar moet m'n nederlandse dan inleveren geloof ik dus hou er alsnog maar 2 overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb je eigenlijk die kleur gekregen, of was het gewoon zomaar?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies die magenta ken ik.
Bij fuchsia en magenta kom ik bijna op dezelfde ploaties uit volgens mij.
Maar knalroze is prima.
2 jaar bij Yvonne gesmeekt op m'n blote knietjes.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk die kleur gekregen, of was het gewoon zomaar?
Ik wil een bestaande fiets meten, geen nieuwe kopenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens de AI van Google zou dat zo moeten
[..]
Prima. Voor mij is het ongeveer hetzelfde zegmaar tenzij heel diep paars, dat kan ik nog wel onderscheiden van roze maar de rest kost veel moeite.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké de volgende keer als je hier bent ga ik even een testje doen met de roze en paarse dingen hier in huis.
jeetje, hoe gaat het met je knietjes?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar bij Yvonne gesmeekt op m'n blote knietjes.
Je bent niet de enige hoor, zijn ook veel mensen die oranje en rood niet goed kunnen onderscheiden, die moet ik ook regelmatig corrigerenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee maar zou goed kunnen. Deze zijn het meest opvallend omdat mensen mij wel eens corrigeren als ik de kleur van een bloem (foutief) benoem bijvoorbeeld.
Ja kan nu nooit meer op m'n knieën. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, hoe gaat het met je knietjes?
Oh nog vrij rapjes danquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar bij Yvonne gesmeekt op m'n blote knietjes.
Gezellig met ons babbelenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik had vanmiddag bedacht: oh ik heb meerdere dingen die ik kan doen vanavond. Nu weet ik die dingen niet meer
Heb wel genoeg strafregels geschrevenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker naar NWSals een soort therapie gewoon
Stomquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee 3, maar moet m'n nederlandse dan inleveren geloof ik dus hou er alsnog maar 2 over
Nou ik denk het niet. Binnen een week zit je daar weer met kookborrels in je bloedquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel genoeg strafregels geschreven
En ik wilde dat ook graag en zou het op m'n verjaardag krijgen. Die dag kwam. En ging. Zonder kleurtje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik maakte gewoon een keer flauwe opmerking en toen was ik ineens roze voor altijd.
Ah, dan heb je hier niets aan idd. Als ik erop zoek is dit ook het enige wat ik kan vinden, zucht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil een bestaande fiets meten, geen nieuwe kopen
Ik wil eigenlijk turquoise wordenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik maakte gewoon een keer flauwe opmerking en toen was ik ineens roze voor altijd.
dan zou ik gokken op van het hart van de trapas naar de klem van de zadelpenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil een bestaande fiets meten, geen nieuwe kopen
Kleurenblindheid is lastig te verbergenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, zijn ook veel mensen die oranje en rood niet goed kunnen onderscheiden, die moet ik ook regelmatig corrigeren
Hmmm morgen maar bij daglicht checkenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik gokken op van het hart van de trapas naar de klem van de zadelpen
of op die buis kijken, want daar staat het 9 van de 10 keer op een stickertje
Dat was niet een van die dingen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met ons babbelen
Of mijn vakantieverslag lezen
Nou als GROEN niet bij mijn persona past dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:10 schreef Donna het volgende:
[..]
En ik wilde dat ook graag en zou het op m'n verjaardag krijgen. Die dag kwam. En ging. Zonder kleurtje.
Vorig jaar opnieuw de belofte. De dag kwam en ging, zonder kleurtje.
Gisteren bracht ik het weer eens op en ineens past m'n kleurtje bij m'n persona. 😇
Krijg ik dan eindelijk bonuspunten omdat ik een buitenlander ben?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stom![]()
Dat gaat wel gevolgen hebben voor onze wederzijdse inter-meetability natuurlijk
Ik heb je eigenlijk nooit zo geassocieerd met de kleur groen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als GROEN niet bij mijn persona past dan weet ik het ook niet meer![]()
![]()
@:Danny regel dat. Factuurtje komt later wel
Naja, als op FOK rondhangen er één van was..quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik had vanmiddag bedacht: oh ik heb meerdere dingen die ik kan doen vanavond. Nu weet ik die dingen niet meer
Ik vond het anders best goede ideeënquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was niet een van die dingen.
Echt wandelen met de hond leidt altijd tot een reset moment in mijn brein. Heel handig ook voor tijdens een lunchwandeling
Als onderdeel van de Foqueville DEIquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg ik dan eindelijk bonuspunten omdat ik een buitenlander ben?
Dat was het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Naja, als op FOK rondhangen er één van was..
Dingen die je zou kunnen doen lijken mij inderdaad niet heel belangrijk en meer iets om te doen voor de leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was het niet.
Nouja zou dan wel niet heel belangrijk zijn geweest
u vroeg plaatjequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk nooit zo geassocieerd met de kleur groen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar gewoon mijn ideeën volgenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was het niet.
Nouja zou dan wel niet heel belangrijk zijn geweest
ik ben zo groen als gras kan zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk nooit zo geassocieerd met de kleur groen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
u vroeg plaatje![]()
beetje overbelicht maar het idee is erOh dit vind ik wel mooi eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben zo groen als gras kan zijn
Vraagje. Is al je kleding ook duizend tinten groen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
je bedoelt die designer sets?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
@:mschol Jij besteld wel vaker via bricklink.. hoe lang duurt het na zo'n mailtje ongeveer dat ze het echt versturen?
Oh dat is nog wel snel dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt die designer sets?
pfftt... laatste duurde dag of 4 wat ik zo zie in mail..
Neequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraagje. Is al je kleding ook duizend tinten groen?
Mijne wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraagje. Is al je kleding ook duizend tinten groen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |