Ik heb nog geen stemwijzer gedaan, verwacht niet dat er veel zinnigs uit komtquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had Vrede voor de Dieren op 73% overeenkomst bij de Stemwijzer
net als 5 andere partijen...
Van wie niet?quote:
Ik krijg er verdacht vaak SGP uitquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had Vrede voor de Dieren op 73% overeenkomst bij de Stemwijzer
net als 5 andere partijen...
Ik heb er geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die afkorting komt me vaag bekend voor
ik ga zo eens aan de lunch beginnenquote:
Black hole.quote:
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.quote:
It's something...quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer als een loshangende vleugel dan een zweverige
Er zijn daar ook bepaalde users waar ik bij op mijn handen moet zitten om er niet op te reageren dus ik snap je welquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.
Ga lekker naar NWSquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees weer zulke enorme bullshit in F1 dat ik me heel erg moet bedwingen om er niet op in te gaan.
Misschien heef Ger nog een kamer voor jequote:
Ik kijk daar niet eens naar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat een poppenkast die verkiezingsdebatten, man man man
Magenta vind ik mooie kleurquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta in drukkleuren (CMYK) is wel wat 'warmer'
[ afbeelding ]
Ik ook nauwelijks, zag daarstraks een stukje terug van gisterenquote:
Je rol folie is meer paars. Toch @LTVDK?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Magenta vind ik mooie kleur
hij valt wel opquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Je rol folie is meer paars. Toch @:ltvdk?
1 schakerinkje naar grijs is nog beter.quote:
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat een poppenkast die verkiezingsdebatten, man man man
dat folie op die rolquote:
Stem je wel vanuit het buitenland?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.
mis je niks aanquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.
eerder brachten politieke kopstukken nog echt hun verkiezingspunten in die debatten. Tegenwoordig is het een wedstrijdje kontdraaien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is gewoon paars jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Je rol folie is meer paars. Toch @:ltvdk?
Nee. Teveel moeite voor iets waar ik me niet meer echt bij betrokken voel. Hier zou ik wel altijd gaan stemmen (als ik ooit mag stemmen).quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stem je wel vanuit het buitenland?
Mja daar heb je als kiezer ook niks aan dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerder brachten politieke kopstukken nog echt hun verkiezingspunten in die debatten. Tegenwoordig is het een wedstrijdje kontdraaien.
Wanneer mag dat?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Teveel moeite voor iets waar ik me niet meer echt bij betrokken voel. Hier zou ik wel altijd gaan stemmen (als ik ooit mag stemmen).
Mooi, want dat was de bedoeling. Ik heb nogal moeite met paars en roze onderscheiden...quote:
kloptquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja daar heb je als kiezer ook niks aan dan.
Met een meetlint bij je fiets?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Weet ik iemand waar ik de framemaat van een fiets kan meten?
om wat voor fiets gaat het? Bij "normale fietsen is het meestal de lengte van de zitbuis, bij racefietsen gaat het meer om de lengte van de bovenbuis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Volgens de AI van Google zou dat zo moetenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
quote:Je framemaat meet je door je binnenbeenlengte te bepalen en dit getal te vermenigvuldigen met een factor, zoals 0,68 (of 0,66/0,65 afhankelijk van de aanbeveling). Je kunt ook een bestaande, goed passende fiets opmeten: meet de afstand vanaf het midden van de trapas tot de bovenkant van de zadelbuis waar de zadelpen in gaat
Zijn er meer kleuren waar je last hebt daarmee?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mooi, want dat was de bedoeling. Ik heb nogal moeite met paars en roze onderscheiden...
Ja precies die magenta ken ik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een zwitsers paspoort hebt. Maar dat duurt zeker nog 2+ jaar. Dan ben ik hier al 14+ jaarquote:
Daar ga je gewoon wel voor natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je een zwitsers paspoort hebt. Maar dat duurt zeker nog 2+ jaar. Dan ben ik hier al 14+ jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Geen idee maar zou goed kunnen. Deze zijn het meest opvallend omdat mensen mij wel eens corrigeren als ik de kleur van een bloem (foutief) benoem bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er meer kleuren waar je last hebt daarmee?
Oké de volgende keer als je hier bent ga ik even een testje doen met de roze en paarse dingen hier in huis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee maar zou goed kunnen. Deze zijn het meest opvallend omdat mensen mij wel eens corrigeren als ik de kleur van een bloem (foutief) benoem bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ga je gewoon wel voor natuurlijk.Nee 3, maar moet m'n nederlandse dan inleveren geloof ik dus hou er alsnog maar 2 overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb je eigenlijk die kleur gekregen, of was het gewoon zomaar?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies die magenta ken ik.
Bij fuchsia en magenta kom ik bijna op dezelfde ploaties uit volgens mij.
Maar knalroze is prima.
2 jaar bij Yvonne gesmeekt op m'n blote knietjes.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk die kleur gekregen, of was het gewoon zomaar?
Ik wil een bestaande fiets meten, geen nieuwe kopenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens de AI van Google zou dat zo moeten
[..]
Prima. Voor mij is het ongeveer hetzelfde zegmaar tenzij heel diep paars, dat kan ik nog wel onderscheiden van roze maar de rest kost veel moeite.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké de volgende keer als je hier bent ga ik even een testje doen met de roze en paarse dingen hier in huis.
jeetje, hoe gaat het met je knietjes?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar bij Yvonne gesmeekt op m'n blote knietjes.
Je bent niet de enige hoor, zijn ook veel mensen die oranje en rood niet goed kunnen onderscheiden, die moet ik ook regelmatig corrigerenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee maar zou goed kunnen. Deze zijn het meest opvallend omdat mensen mij wel eens corrigeren als ik de kleur van een bloem (foutief) benoem bijvoorbeeld.
Ja kan nu nooit meer op m'n knieën. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, hoe gaat het met je knietjes?
Oh nog vrij rapjes danquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar bij Yvonne gesmeekt op m'n blote knietjes.
Gezellig met ons babbelenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik had vanmiddag bedacht: oh ik heb meerdere dingen die ik kan doen vanavond. Nu weet ik die dingen niet meer
Heb wel genoeg strafregels geschrevenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker naar NWSals een soort therapie gewoon
Stomquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee 3, maar moet m'n nederlandse dan inleveren geloof ik dus hou er alsnog maar 2 over
Nou ik denk het niet. Binnen een week zit je daar weer met kookborrels in je bloedquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel genoeg strafregels geschreven
En ik wilde dat ook graag en zou het op m'n verjaardag krijgen. Die dag kwam. En ging. Zonder kleurtje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik maakte gewoon een keer flauwe opmerking en toen was ik ineens roze voor altijd.
Ah, dan heb je hier niets aan idd. Als ik erop zoek is dit ook het enige wat ik kan vinden, zucht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil een bestaande fiets meten, geen nieuwe kopen
Ik wil eigenlijk turquoise wordenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik maakte gewoon een keer flauwe opmerking en toen was ik ineens roze voor altijd.
dan zou ik gokken op van het hart van de trapas naar de klem van de zadelpenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil een bestaande fiets meten, geen nieuwe kopen
Kleurenblindheid is lastig te verbergenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, zijn ook veel mensen die oranje en rood niet goed kunnen onderscheiden, die moet ik ook regelmatig corrigeren
Hmmm morgen maar bij daglicht checkenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik gokken op van het hart van de trapas naar de klem van de zadelpen
of op die buis kijken, want daar staat het 9 van de 10 keer op een stickertje
Dat was niet een van die dingen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met ons babbelen
Of mijn vakantieverslag lezen
Nou als GROEN niet bij mijn persona past dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:10 schreef Donna het volgende:
[..]
En ik wilde dat ook graag en zou het op m'n verjaardag krijgen. Die dag kwam. En ging. Zonder kleurtje.
Vorig jaar opnieuw de belofte. De dag kwam en ging, zonder kleurtje.
Gisteren bracht ik het weer eens op en ineens past m'n kleurtje bij m'n persona. 😇
Krijg ik dan eindelijk bonuspunten omdat ik een buitenlander ben?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stom![]()
Dat gaat wel gevolgen hebben voor onze wederzijdse inter-meetability natuurlijk
Ik heb je eigenlijk nooit zo geassocieerd met de kleur groen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als GROEN niet bij mijn persona past dan weet ik het ook niet meer![]()
![]()
@:Danny regel dat. Factuurtje komt later wel
Naja, als op FOK rondhangen er één van was..quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik had vanmiddag bedacht: oh ik heb meerdere dingen die ik kan doen vanavond. Nu weet ik die dingen niet meer
Ik vond het anders best goede ideeënquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was niet een van die dingen.
Echt wandelen met de hond leidt altijd tot een reset moment in mijn brein. Heel handig ook voor tijdens een lunchwandeling
Als onderdeel van de Foqueville DEIquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg ik dan eindelijk bonuspunten omdat ik een buitenlander ben?
Dat was het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Naja, als op FOK rondhangen er één van was..
Dingen die je zou kunnen doen lijken mij inderdaad niet heel belangrijk en meer iets om te doen voor de leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was het niet.
Nouja zou dan wel niet heel belangrijk zijn geweest
u vroeg plaatjequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk nooit zo geassocieerd met de kleur groen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar gewoon mijn ideeën volgenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was het niet.
Nouja zou dan wel niet heel belangrijk zijn geweest
ik ben zo groen als gras kan zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk nooit zo geassocieerd met de kleur groen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
u vroeg plaatje![]()
beetje overbelicht maar het idee is erOh dit vind ik wel mooi eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben zo groen als gras kan zijn
Vraagje. Is al je kleding ook duizend tinten groen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
je bedoelt die designer sets?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
@:mschol Jij besteld wel vaker via bricklink.. hoe lang duurt het na zo'n mailtje ongeveer dat ze het echt versturen?
Oh dat is nog wel snel dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt die designer sets?
pfftt... laatste duurde dag of 4 wat ik zo zie in mail..
Neequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraagje. Is al je kleding ook duizend tinten groen?
Mijne wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraagje. Is al je kleding ook duizend tinten groen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |